De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:35 uur
In zoverre dat elke numerieke dataverzameling een standaardafwijking heeft, daar hoeft hij echt geen normale verdeling voor te volgen.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:36 uur
Als je 10x op een album gestemd heb en elke keer 3* heb gegeven is je gemiddelde 3*. Als je 2x op een album gestemd heb met 1x slechts 1* en 1x de maximale score van 5* is je gemiddelde eveneens 3*. Afgaande op het gemiddelde lijkt het alsof er geen verschil is tussen beide situaties, maar de verdeling van je stemmen om tot het identieke gemiddelde te komen is behoorlijk groot. Deze spreiding van je stemmen valt uit te rekenen, en dat noemt men standaarddeviatie. Hoe lager je SD, hoe vaker je stemmen hebt uitgedeeld die op of rond je gemiddelde zitten.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 13:24 uur
Waar is dit overzicht eigenlijk op gebaseerd?
http://www.musicmeter.nl/releases/soon/
Er staat alle releases, maar het is een selectie. En dit album (release 7 oktober, 1 stem, 64 berichten) staat er dan weer niet tussen, maar dit album (release 15 oktober, 0 stemmen, 10 berichten) dan weer wel. Maakt niet veel uit, maar ik vroeg het me af.
Er staat alle releases, maar het is een selectie. En dit album (release 7 oktober, 1 stem, 64 berichten) staat er dan weer niet tussen, maar dit album (release 15 oktober, 0 stemmen, 10 berichten) dan weer wel. Maakt niet veel uit, maar ik vroeg het me af.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 19:14 uur
Dat labels als Fire Inc. en Force Inc. met verminkte naam op de site staan is triest. Maar waarom het label Erased Tapes als alleen "Erased" op de site staat is me een raadsel. De officiele naam van het label is "Erased Tapes records" waarbij de toevoeging "records" weg kan worden gelaten. De naam Erased Tapes blijft over. Het woord Tapes is onderdeel van de naam en geen TOEVOEGING (en dat is waar de Wiki het bij weglaten over heeft). Maar mocht Mume er van uit gaan, dat elk woord Records, Tapes, Music etc konsekwent verboden is, dan lijkt het me dat je bij het label Record records alleen nog een leegte ziet.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 19:18 uur
herman schreef:
Er stond een limiet van 25 resultaten, weet eigenlijk ook niet waarom. Heb het aangepast, bedankt
0
bone machine (crew)
geplaatst: 3 oktober 2013, 20:03 uur
Njal schreef:
Maar waarom het label Erased Tapes als alleen "Erased" op de site staat is me een raadsel. De officiele naam van het label is "Erased Tapes records" waarbij de toevoeging "records" weg kan worden gelaten. De naam Erased Tapes blijft over. Het woord Tapes is onderdeel van de naam en geen TOEVOEGING (en dat is waar de Wiki het bij weglaten over heeft). Maar mocht Mume er van uit gaan, dat elk woord Records, Tapes, Music etc konsekwent verboden is, dan lijkt het me dat je bij het label Record records alleen nog een leegte ziet.
Maar waarom het label Erased Tapes als alleen "Erased" op de site staat is me een raadsel. De officiele naam van het label is "Erased Tapes records" waarbij de toevoeging "records" weg kan worden gelaten. De naam Erased Tapes blijft over. Het woord Tapes is onderdeel van de naam en geen TOEVOEGING (en dat is waar de Wiki het bij weglaten over heeft). Maar mocht Mume er van uit gaan, dat elk woord Records, Tapes, Music etc konsekwent verboden is, dan lijkt het me dat je bij het label Record records alleen nog een leegte ziet.
Juist, heb ze aangepast.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 20:03 uur
Thanks. 
En Njal, goed punt. In dit geval lijkt Tapes me duidelijk onderdeel van de labelnaam, zoals er ook labels zijn met namen als Where Are My Records?

En Njal, goed punt. In dit geval lijkt Tapes me duidelijk onderdeel van de labelnaam, zoals er ook labels zijn met namen als Where Are My Records?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2013, 17:25 uur
Robert Haigh - Strange and Secret Things (2011)
Robert Haigh maakte vroeger electronische muziek, onder andere IDM en D&B maar zijn laatste soloplaten zijn moderne klassiek.
Voorbeeld: YouTube - Robert Haigh - Clear Water
Ik zou opperen deze platen onder jazz te scharen, maar was wel benieuwd naar andermans mening, want klassiek mag niet op de site...
Robert Haigh maakte vroeger electronische muziek, onder andere IDM en D&B maar zijn laatste soloplaten zijn moderne klassiek.
Voorbeeld: YouTube - Robert Haigh - Clear Water
Ik zou opperen deze platen onder jazz te scharen, maar was wel benieuwd naar andermans mening, want klassiek mag niet op de site...
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 21:36 uur
Ik ben een digitale nobody, maar als ik deze pagina aanklik zegt mijn browser (Chrome) dat er malware gedetecteerd is. Ligt dat aan mij, aan mijn browser of aan de pagina?
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 21:39 uur
Ligt wellicht aan de afbeeldingen op die pagina. Meer specifiek http://www.detectiveconanworld.com/wiki/images/3/37/TWO-MIX.jpg
Weinig zorgen om maken alleszins.
Weinig zorgen om maken alleszins.
0
sxesven
geplaatst: 7 oktober 2013, 21:56 uur
Merkte het ook, niet problematisch, edoch voor het gemak een verzoekje naar de mods gestuurd om hem te vervangen met een door mij verschaft imgur-linkje. 

0
geplaatst: 8 oktober 2013, 16:22 uur
Het is me vandaag al tot twee keer toe overkomen dat ik iets post met een afbeelding (uiteraard m.b.v. de img-tags) en dat de afbeelding opeens tot een link omgetoverd wordt nadat ik de post heb gewijzigd. De url-staat dan wel nog altijd tussen img-tags maar er wordt dus geen afbeelding weergegeven. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 16:36 uur
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 18:52 uur
Ik heb mijn avatar veranderd, de verandering geeft hij wel aan bij instellingen, maar niet zichtbaar op de site.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:15 uur
Denk dat je even de pagina moet vernieuwen of je cache moet legen
0
Cured
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:24 uur
Jordy schreef:
Denk dat je even de pagina moet vernieuwen of je cache moet legen
Wat houdt dat in, Jordy?Denk dat je even de pagina moet vernieuwen of je cache moet legen
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:27 uur
Het ligt in ieder geval aan de pc, bij de i-pad doet hij het wel.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:41 uur
de pagina vernieuwen doe je met het pijl-icoontje in je adresbalk
je cache legen doe je bij de instellingen van je browser, hij verwijdert dan alle eerder opgehaalde (oude) gegevens
0
Cured
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:44 uur
Ok, bedankt voor het antwoord. Nu nog even iemand vragen wat het betekent
; ik ben een leek daarin.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:44 uur
Ik zal binnenkort zorgen dat dit voortaan allemaal wat soepeler gaat, dat je gelijk overal de gewijzigde avatar ziet zonder je cache te hoeven legen.
0
Cured
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:51 uur
Ik heb even gegoogled en zal even kijken hoe dat werkt.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:53 uur
Cured schreef:
; ik ben een leek daarin. Ja sorry ik kan het niet beter uitleggen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.