MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sietse schreef:
....maar wat muziek betreft nog steeds, terecht, een arrogante snob....

Aren't we all.....

Ik zeg liever niet wat ik in het echt ben...

Ozric Spacefolk schreef:

In het echt ben ik een meisje van 12, met vlechtjes.

GrafGantz schreef:
Ik ben een grote brompot in het echt.

Ik ben in het echt heel erg cool en heb een fantastisch gevoel voor humor. Net zoals hier, dus.

chevy93 schreef:
Ik zie en lees dat Mjuman geband (ik blijf erbij dat er een topic moeten komen waar opheldering gegeven wordt)
Dat is toch gewoon iets tussen de mod's en de gebande user? Daar hebben andere users in feite weinig tot niks mee te maken.

Stijn_Slayer
In feite hebben we ook weinig tot niets met Sylvie Meis te maken, maar toch staat zij elke week bij de best gelezen berichten op Nu.nl.

bennerd schreef:
(quote)

Ik ben in het echt heel erg cool en heb een fantastisch gevoel voor humor. Net zoals hier, dus.
Je had m'n tweelingbroer kunnen zijn.

Mjuman is geen musicmeter-celebrity (die bestaan überhaupt niet), die vergelijking gaat niet op!!
edit: voor de duidelijkheid: niet onbereikbaar, niet zonder direct contact, niet geadoreerd en geidoliseerd

Bwa, ik vond Mjuman toch wel een behoorlijke celeb. Hij heeft in ieder geval de arrogantie als sommige celebs!

Casartelli (moderator)
Op de vergelijking met Sylvie Meis valt best wat af te dingen inderdaad, maar de argumenten die wilde_frans hierboven noemt vind ik in dit geval ook niet de sterkste.

Stijn_Slayer
Juist wel. Wat ik wil zeggen is dat we nieuwsgierig zijn en onze neus graag in andermans zaken steken. Dat we er niets mee te maken hebben, weerhoudt deze drang kennelijk niet.

Nu ben ik niet zo'n roddelaar, maar aangezien ik veel contact met Mjuman heb, ben ik in dit geval ook wel benieuwd.

Cured
Lijkt me duidelijk waar dat mee te maken heeft en ik ken 'm slechts 1,5 jaar. Verder niks op hem tegen, maar genoot wel erg veel vrijheid met zijn 'houding' t.o.v andere users. Gelijke monnikken (?)gelijke kappen, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor directies .

Wat ik bedoel is dat we niet niets met Mjuman te maken hebben, daar hij net als wij allemaal tot de musicmetergemeenschap hoort en niet tot ons staat als Sylvie Meis. Op dezelfde manier hebben we niet niets met onze buurman of een vreemdeling die vijf kilometer verderop woont te maken, maar ik ben niet overtuigend genoeg om dat nu te gaan betogen.

Cured schreef:
monnikken

Mjuman geband. Daar kom je even goed weg!

Cured
Klopt, ik had geen zin omdat op te zoeken vandaar het vraagteken erachter dat jij niet gekwoot heb....

Ik krijg altijd een rood kringeltje onder fout gespelde woorden, net zoals in bijvoorbeeld Word. Met twee muisklikken kan ik het vervolgens aanpassen.

Cured
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar er ging wel een kleine storing/verspringing vooraf tijdens het typen hiervan .....

Zo'n bantopic zorgt alleen maar voor bemoeienissen.

Daarnaast intresseert het me werkelijk helemaal niks en kan ik me niet indenken waarom het uberhaupt boeiend zou zijn.

Was me ook wel opgevallen dat Mjuman erg kort stond de laatste dagen. Daarvoor waren zijn aanvallen/discussies wat subtieler, verborgen in (al dan niet) mooie woordspelingen of zinsconstructies. Maar de laatste dagen was het vrij direct aanvallend en regelmatig beledigend. Misschien een zaak van grenzen aftasten

corn1holio1 schreef:
Was me ook wel opgevallen dat Mjuman erg kort stond de laatste dagen. Daarvoor waren zijn aanvallen/discussies wat subtieler, verborgen in (al dan niet) mooie woordspelingen of zinsconstructies. Maar de laatste dagen was het vrij direct aanvallend en regelmatig beledigend. Misschien een zaak van grenzen aftasten
Oke.

Grenzen aftasten lijkt me meer iets voor pubers eigenlijk.

We zijn inmiddels toe aan de analyse?

Sietse
freakey schreef:
(quote)

Aren't we all.....

Alleen voor mij gaat het op dat het terecht is, bij de rest is het misplaatste arrogantie. Net zoals bij de gemiddelde Amsterdammer het misplaatst is

Sietse
De eenzaamheid slaat toe, ik mis mjuman

Ik ook. Haal die man terug. Geef elkander een virtueel kusje en zand erover.

Ik vind dit een goed moment om een bloemlezing te laten uitkomen van zijn berichten. Als dat met Marktplaats-opmerkingen kan, kan dat ook hiermee.

Zat eraan te komen. Ik mis hem niet hoor.

Sir Spamalot (crew)
corn1holio1 schreef:

Ik had ook dat gevoel maar bemoei me er verder niet mee. Jammer, want via PM heb ik al leuke onderonsjes met hem gehad en die mens weet ongelooflijk veel. Time will tell.

Casartelli (moderator)
WILDE_FRANS schreef:
niet geadoreerd en geidoliseerd

Ik bedoel maar...

madmadder schreef:
Zat eraan te komen. Ik mis hem niet hoor.

Zou je mij missen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:21 uur

geplaatst: vandaag om 01:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.