De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 20:39 uur
Sietse schreef:
....maar wat muziek betreft nog steeds, terecht, een arrogante snob....
....maar wat muziek betreft nog steeds, terecht, een arrogante snob....
Aren't we all.....
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 09:22 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben een grote brompot in het echt.
Ik ben een grote brompot in het echt.
Ik ben in het echt heel erg cool en heb een fantastisch gevoel voor humor. Net zoals hier, dus.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 09:57 uur
chevy93 schreef:
Ik zie en lees dat Mjuman geband (ik blijf erbij dat er een topic moeten komen waar opheldering gegeven wordt)
Dat is toch gewoon iets tussen de mod's en de gebande user? Daar hebben andere users in feite weinig tot niks mee te maken.Ik zie en lees dat Mjuman geband (ik blijf erbij dat er een topic moeten komen waar opheldering gegeven wordt)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 oktober 2013, 10:39 uur
In feite hebben we ook weinig tot niets met Sylvie Meis te maken, maar toch staat zij elke week bij de best gelezen berichten op Nu.nl.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 10:54 uur
bennerd schreef:
Ik ben in het echt heel erg cool en heb een fantastisch gevoel voor humor. Net zoals hier, dus.
Je had m'n tweelingbroer kunnen zijn.(quote)
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 10:58 uur
Mjuman is geen musicmeter-celebrity (die bestaan überhaupt niet), die vergelijking gaat niet op!!
edit: voor de duidelijkheid: niet onbereikbaar, niet zonder direct contact, niet geadoreerd en geidoliseerd
edit: voor de duidelijkheid: niet onbereikbaar, niet zonder direct contact, niet geadoreerd en geidoliseerd
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 11:03 uur
Bwa, ik vond Mjuman toch wel een behoorlijke celeb. Hij heeft in ieder geval de arrogantie als sommige celebs! 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2013, 11:08 uur
Op de vergelijking met Sylvie Meis valt best wat af te dingen inderdaad, maar de argumenten die wilde_frans hierboven noemt vind ik in dit geval ook niet de sterkste.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 oktober 2013, 11:21 uur
Juist wel. Wat ik wil zeggen is dat we nieuwsgierig zijn en onze neus graag in andermans zaken steken. Dat we er niets mee te maken hebben, weerhoudt deze drang kennelijk niet.
Nu ben ik niet zo'n roddelaar, maar aangezien ik veel contact met Mjuman heb, ben ik in dit geval ook wel benieuwd.
Nu ben ik niet zo'n roddelaar, maar aangezien ik veel contact met Mjuman heb, ben ik in dit geval ook wel benieuwd.
0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2013, 11:51 uur
Lijkt me duidelijk waar dat mee te maken heeft en ik ken 'm slechts 1,5 jaar. Verder niks op hem tegen, maar genoot wel erg veel vrijheid met zijn 'houding' t.o.v andere users. Gelijke monnikken (?)gelijke kappen, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn voor directies
.
.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:03 uur
Wat ik bedoel is dat we niet niets met Mjuman te maken hebben, daar hij net als wij allemaal tot de musicmetergemeenschap hoort en niet tot ons staat als Sylvie Meis. Op dezelfde manier hebben we niet niets met onze buurman of een vreemdeling die vijf kilometer verderop woont te maken, maar ik ben niet overtuigend genoeg om dat nu te gaan betogen.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:10 uur
0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:11 uur
Klopt, ik had geen zin omdat op te zoeken vandaar het vraagteken erachter dat jij niet gekwoot heb.... 

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:31 uur
Ik krijg altijd een rood kringeltje onder fout gespelde woorden, net zoals in bijvoorbeeld Word. Met twee muisklikken kan ik het vervolgens aanpassen.
0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:52 uur
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar er ging wel een kleine storing/verspringing vooraf tijdens het typen hiervan .....
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 14:08 uur
Zo'n bantopic zorgt alleen maar voor bemoeienissen.
Daarnaast intresseert het me werkelijk helemaal niks en kan ik me niet indenken waarom het uberhaupt boeiend zou zijn.
Daarnaast intresseert het me werkelijk helemaal niks en kan ik me niet indenken waarom het uberhaupt boeiend zou zijn.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 14:16 uur
Was me ook wel opgevallen dat Mjuman erg kort stond de laatste dagen. Daarvoor waren zijn aanvallen/discussies wat subtieler, verborgen in (al dan niet) mooie woordspelingen of zinsconstructies. Maar de laatste dagen was het vrij direct aanvallend en regelmatig beledigend. Misschien een zaak van grenzen aftasten 

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 14:38 uur
corn1holio1 schreef:
Was me ook wel opgevallen dat Mjuman erg kort stond de laatste dagen. Daarvoor waren zijn aanvallen/discussies wat subtieler, verborgen in (al dan niet) mooie woordspelingen of zinsconstructies. Maar de laatste dagen was het vrij direct aanvallend en regelmatig beledigend. Misschien een zaak van grenzen aftasten
Oke.Was me ook wel opgevallen dat Mjuman erg kort stond de laatste dagen. Daarvoor waren zijn aanvallen/discussies wat subtieler, verborgen in (al dan niet) mooie woordspelingen of zinsconstructies. Maar de laatste dagen was het vrij direct aanvallend en regelmatig beledigend. Misschien een zaak van grenzen aftasten
0
Sietse
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:48 uur
Alleen voor mij gaat het op dat het terecht is, bij de rest is het misplaatste arrogantie. Net zoals bij de gemiddelde Amsterdammer het misplaatst is

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 17:11 uur
Ik ook. Haal die man terug. Geef elkander een virtueel kusje en zand erover.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 17:40 uur
Ik vind dit een goed moment om een bloemlezing te laten uitkomen van zijn berichten. Als dat met Marktplaats-opmerkingen kan, kan dat ook hiermee.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 oktober 2013, 17:44 uur
corn1holio1 schreef:
Ik had ook dat gevoel maar bemoei me er verder niet mee. Jammer, want via PM heb ik al leuke onderonsjes met hem gehad en die mens weet ongelooflijk veel. Time will tell.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2013, 17:55 uur
WILDE_FRANS schreef:
niet geadoreerd en geidoliseerd
niet geadoreerd en geidoliseerd
Ik bedoel maar...
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 18:01 uur
madmadder schreef:
Zat eraan te komen. Ik mis hem niet hoor.
Zat eraan te komen. Ik mis hem niet hoor.
Zou je mij missen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.