De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 21:14 uur
Gloeilamp schreef:
Bij mijn persoonlijke informatie verdwijnt mijn Last.fm website vanzelf. Als ik mijn gebruikersnaam dan weer toevoeg bij mijn profiel is mijn gebruikersnaam dan wel weer te zien, maar na enkele weken is de site weer verdwenen en kan ik de link naar mijn Last.fm pagina opnieuw toevoegen. Meer mensen die dit probleem hebben?
Bij mijn persoonlijke informatie verdwijnt mijn Last.fm website vanzelf. Als ik mijn gebruikersnaam dan weer toevoeg bij mijn profiel is mijn gebruikersnaam dan wel weer te zien, maar na enkele weken is de site weer verdwenen en kan ik de link naar mijn Last.fm pagina opnieuw toevoegen. Meer mensen die dit probleem hebben?
Ik kijk net weer even op mijn profiel en ik zie dat het weer gebeurt is, toch wel een beetje raar

0
geplaatst: 18 oktober 2013, 22:28 uur
Kan het mogelijk gemaakt worden dat ook in de mobiele versie je simpel kan terug navigeren naar het forum? Zodat je in een keer terug kan naar bv muziekgames en je niet steeds vorige vorige hoeft te doen.
Ook zijn de afbeeldingen links onscherp.
Ook zijn de afbeeldingen links onscherp.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 08:38 uur
Ik ga in het nieuwe ontwerp nadenken over een andere manier van forumnavigatie die ook mobiel beschikbaar is. Ook zijn in het nieuwe ontwerp afbeeldingen scherper als je een hoge resolutie scherm hebt.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 12:42 uur
Ik zie en lees dat Mjuman geband (ik blijf erbij dat er een topic moeten komen waar opheldering gegeven wordt), alleen nu krijg je een lelijke balk waar zijn avatar stond, zie:
Muziek >> Algemeen >> Nacht van de Popmuziek op Ned 3
Muziek >> Algemeen >> Nacht van de Popmuziek op Ned 3
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 13:52 uur
Mjuman geband wegens onbehoorlijk gedrag.
.Dat is toch nauwelijks een opheldering. Dat kan ik zelf ook wel bedenken.
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 13:56 uur
onbehoorlijk gedrag...wow, ben echt benieuwd wat ie dan heeft gedaan. Ik heb niet eens ooit een waarschuwing gehad voor onbehoorlijk gedrag en kan toch af en toe best onvriendelijk uit de hoek komen (tevens wel altijd terecht natuurlijk
)
)
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 13:58 uur
Tsja Mjuman heeft een scherpe pen maar hoort hier wel thuis. Ik hoop dat er, net als bij Dazzler indertijd, weer redenen zijn om hem in de armen te sluiten 

0
Cured
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:08 uur
Sietse schreef:
Ik heb niet eens ooit een waarschuwing gehad voor onbehoorlijk gedrag en kan toch af en toe best onvriendelijk uit de hoek komen (tevens wel altijd terecht natuurlijk
)
Hangt van je connecties en smaak af, net zoals in het echte leven. Ik heb niet eens ooit een waarschuwing gehad voor onbehoorlijk gedrag en kan toch af en toe best onvriendelijk uit de hoek komen (tevens wel altijd terecht natuurlijk
) 
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:16 uur
De situatie met Dazzler kun je absoluut niet vergelijken met de situatie van Mjuman. Daar kon je nog de terechtheid in twijfel trekken, maar in dit geval is het helemaal terecht dat er iets werd gedaan aan Mjuman. Niet dat zijn ban definitief moet zijn, maar hopelijk lang genoeg zodat hij zijn 'lesje' heeft geleerd.
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:22 uur
Ja, ik ben natuurlijk wel beste matties met de gehele crew en mijn smaak is uiteraard superieur aan die van iedereen hier

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:28 uur
Ik ben niet op de hoogte van de reden van de ban van zowel Dazzler indertijd als Mjuman nu maar vind, net als jij, dat een definitieve ban niet nodig hoeft te zijn. Maar goed daar gaan wij niet over.
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:50 uur
Een idee: bij het toevoegen van albums graag een optie waarbij je een stap terug kunt gaan in het toevoeg proces zonder de data te verliezen.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 15:28 uur
Sietse schreef:
Een idee: bij het toevoegen van albums graag een optie waarbij je een stap terug kunt gaan in het toevoeg proces zonder de data te verliezen.
Is al meermaals voorgesteld.
Zie ook voor je iets meldt: bekende bugs + idee?nlijst - MovieMeter.nl
verbeteren toevoegproces
- duidelijkere foutmeldingen bij foute afbeeldingen
- mogelijkheid om bij het toevoegen of corrigeren de filmposter of albumhoes in de browser bij te knippen
- previews
- terug naar vorige stap of alles op een pagina
- sneller tonen of een film al op de site staat,
- release datum ook corrigeerbaar maken, of op z'n minst bij toevoegen kunnen opgeven (buiten het commentaar veld), met een druk op de knop kunnen goedkeuren bij beoordelen
- duidelijkere foutmeldingen bij foute afbeeldingen
- mogelijkheid om bij het toevoegen of corrigeren de filmposter of albumhoes in de browser bij te knippen
- previews
- terug naar vorige stap of alles op een pagina
- sneller tonen of een film al op de site staat,
- release datum ook corrigeerbaar maken, of op z'n minst bij toevoegen kunnen opgeven (buiten het commentaar veld), met een druk op de knop kunnen goedkeuren bij beoordelen
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 15:56 uur
IllumSphere schreef:
De situatie met Dazzler kun je absoluut niet vergelijken met de situatie van Mjuman. Daar kon je nog de terechtheid in twijfel trekken, maar in dit geval is het helemaal terecht dat er iets werd gedaan aan Mjuman.
De situatie met Dazzler kun je absoluut niet vergelijken met de situatie van Mjuman. Daar kon je nog de terechtheid in twijfel trekken, maar in dit geval is het helemaal terecht dat er iets werd gedaan aan Mjuman.
Dat vind ik wel wat stellig gesteld, want als het goed is ben je helemaal niet op de hoogte van de precieze redenen van desbetreffende bans. Het enige kunt doen is gissen en de berichten lezen die op de site staan, maar dat is soms maar het puntje van de ijsberg. Ik kan in ieder geval zeggen dat er onder de moderators in ieder geval een duidelijke consensus is over deze beslissingen en dat we best coulant zijn (wat betekent dat de deur niet snel helemaal dichtgaat).
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 oktober 2013, 16:09 uur
Geen idee wat er gezegd is (ik kom er wel achter
), maar als je Mjuman in het echt meemaakt, besef je wel dat je zijn berichten hier op een positievere toon moet lezen. Neemt niet weg dat het niet altijd zo overkomt.
Is het trouwens nog steeds zo dat mensen al hun stemmen opnieuw moeten invoeren na een ban? Dat vind ik altijd zo flauw en onnodig.
), maar als je Mjuman in het echt meemaakt, besef je wel dat je zijn berichten hier op een positievere toon moet lezen. Neemt niet weg dat het niet altijd zo overkomt.Is het trouwens nog steeds zo dat mensen al hun stemmen opnieuw moeten invoeren na een ban? Dat vind ik altijd zo flauw en onnodig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 oktober 2013, 16:34 uur
Ja, ik ben nog nooit onvriendelijk genoemd in het echt. Hier zijn ook een paar users die bijna standaard mijn berichten op de verkeerde toon lezen.
Leve de anonimiteit. MuMe is toch maar een uitlaatklep.
Leve de anonimiteit. MuMe is toch maar een uitlaatklep.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:17 uur
Ik ben 's-ochtends meestal erg kattig en 's-avonds wat minder.
In het echt ben ik een meisje van 12, met vlechtjes.
In het echt ben ik een meisje van 12, met vlechtjes.
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:48 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben een grote brompot in het echt.
Ik ben een grote brompot in het echt.
Dat kan ik beamen

Ik ben in het echt heel vriendelijk (maar wat muziek betreft nog steeds, terecht, een arrogante snob).
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:48 uur
FlyLo schreef:
(quote)
(quote)
Ik ben lui en had dat dus niet gezien.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:51 uur
Het is mij ook een (kleine) doorn in het oog dat het toevoegproces niet zo vriendelijk is in het gebruik, maar andere zaken hebben momenteel even voorrang. Wie weet ooit...
0
Sietse
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:52 uur
Jordy schreef:
Het is mij ook een (kleine) doorn in het oog dat het toevoegproces niet zo vriendelijk is in het gebruik, maar andere zaken hebben momenteel even voorrang. Wie weet ooit...
Ik ben benieuwd wat er dan toch meer prioriteit heeft...toch niets belangrijk dan

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:54 uur
Het implementeren van het nieuwe ontwerp heeft momenteel de hoogste prioriteit 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.