De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 22 oktober 2013, 12:17 uur
Ja of minder erg.....een betoging: Free politicus, Free Mjuman, Free Willy 
@musician; je 'vriend' komt heus wel terug....of zoals een wijlen polticus ooit zei; u kunt rustig gaan slapen....

@musician; je 'vriend' komt heus wel terug....of zoals een wijlen polticus ooit zei; u kunt rustig gaan slapen....

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 12:28 uur
Wauw, wat een discussie hier. 
Soms is een waarschuwing inderdaad afdoende, maar als die al een (of een paar keer) is gegeven dan kan het zjin dat iemand eens een ban krijgt. Verder valt het allemaal wel mee en sluit ik me aan bij Lukas' woorden. De deur is echt nog wel open.
Overigens zegt de naam Oeilida me echt helemaal niets meer.

Soms is een waarschuwing inderdaad afdoende, maar als die al een (of een paar keer) is gegeven dan kan het zjin dat iemand eens een ban krijgt. Verder valt het allemaal wel mee en sluit ik me aan bij Lukas' woorden. De deur is echt nog wel open.
Overigens zegt de naam Oeilida me echt helemaal niets meer.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:10 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb ooit een klacht ingediend nadat een user mij een ouwe tyfushoer noemde. Het ging mij dan om het woord tyfus, waar is dat voor nodig? Dat was een waarschuwing waard. Lijkt me prima.
Ik heb ooit een klacht ingediend nadat een user mij een ouwe tyfushoer noemde. Het ging mij dan om het woord tyfus, waar is dat voor nodig? Dat was een waarschuwing waard. Lijkt me prima.
Ach ik werd hier gisteren indirect nog voor homo uitgemaakt. Ik denk altijd maar wat je zegt ben je zelf en als iemand dergelijke uitspraken doet zegt het meer over hem/haar dan over mij. Het was kennelijk humor maar soms kan iemand te ver gaan. Klagen is ook zo flauw tenzij het herhaaldelijk gebeurt.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:27 uur
Als ik ga opsommen hoe ik hier genoemd ben sinds ik lid ben, dan, dan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:29 uur
Met het woord hoer wel, maar ouwehoer is wat anders. Niemand vat dat hetzelfde op als hoer.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:54 uur
GrafGantz schreef:
Jullie zijn gewoon allemaal een stelletje eikels.
Jullie zijn gewoon allemaal een stelletje eikels.
http://www.drupaldriven.com/sites/all/themes/theme542/images/banned-stamp-clipart.png
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 16:14 uur
Running On Empty schreef:
Ach ik werd hier gisteren indirect nog voor homo uitgemaakt.
Ach ik werd hier gisteren indirect nog voor homo uitgemaakt.
Indirect? Hoe doe je dat? Op z'n bi's wellicht? Vanuit de kast?
Running On Empty schreef:
Ik denk altijd maar wat je zegt ben je zelf
Ik denk altijd maar wat je zegt ben je zelf
Ah, dat biedt perspectief

GrafGantz schreef:
Wat een theekransje weer hier, niet normaal.
Wat een theekransje weer hier, niet normaal.
Eens.
0
Sietse
geplaatst: 22 oktober 2013, 17:11 uur
SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om nog maar eens een andere zinloze opmerking hier te plaatsen.
Ik heb verder momenteel geen grote feedback / opmerking.
om nog maar eens een andere zinloze opmerking hier te plaatsen.
Ik heb verder momenteel geen grote feedback / opmerking.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 18:27 uur
Maar SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen is nooit zinloos. Dat is gewoon de waarheid.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 18:59 uur
Is er al ergens een topic o.i.d. waar je een petitie voor Mjuman kan tekenen?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:04 uur
De man is buitengewoon populair. Maar dan wil ik ook Steven Mo terug hebben!!!
Ook iemand waar ik behoorlijk om gelachen heb.
Ook iemand waar ik behoorlijk om gelachen heb.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:09 uur
Kunnen gebande users meelezen?
Want dan heeft hij de tijd van zijn leven...
Want dan heeft hij de tijd van zijn leven...

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:45 uur
De Zwarte Piet discussie is er niets bij... Er wordt even iemand een weekje op zwart gezet, iemand die altijd op het randje van de discussie leeft er nu klaarblijkelijk iets over heen is gegaan. Waar maken we ons zo druk om.
Ik zie dat er zelfs mensen zijn die hun avatar er op hebben aangepast je zou bijna zeggen get a life maar dat doe ik maar niet anders krijgen we daar weer een discussie over.
Ik zie dat er zelfs mensen zijn die hun avatar er op hebben aangepast je zou bijna zeggen get a life maar dat doe ik maar niet anders krijgen we daar weer een discussie over.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:01 uur
Jeetje, hier mag weleens de bezem doorheen. Die moderators van tegenwoordig schieten ook niet op...
0
Sietse
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:02 uur
Arrie schreef:
Jeetje, hier mag weleens de bezem doorheen. Die moderators van tegenwoordig schieten ook niet op...
ja, belachelijk. Vroeger...
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:20 uur
Goed, iedereen heeft zijn zegje nu wel gedaan lijkt het. Laten we het nu maar weer over andere issues hebben.
Met dank aan vigil voor het verstandige bericht en Kronos voor de lach op mijn gezicht.
Met dank aan vigil voor het verstandige bericht en Kronos voor de lach op mijn gezicht.

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:39 uur
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 21:48 uur
Kronos 
Mjuman in het echt ontmoeten zet hem wel in een ander perspectief. We zouden nog tips uitwisselen, dus beter komt hij inderdaad terug
Verder zou ik zeggen: free koningphong, want dat was me inderdaad pas een koning.

Mjuman in het echt ontmoeten zet hem wel in een ander perspectief. We zouden nog tips uitwisselen, dus beter komt hij inderdaad terug
Verder zou ik zeggen: free koningphong, want dat was me inderdaad pas een koning.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.