De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 23:06 uur
Is ie er ooit geweest dan? Is dat niet een fabeltje?

Wbt Mju: ik heb nog een fave top 10 ECM lijstje van hem tegoed. Dus hij moet - na wellicht een mea culpa'tje - maar snel terugkomen.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 23:31 uur
Arrie schreef:
Jeetje, hier mag weleens de bezem doorheen. Die moderators van tegenwoordig schieten ook niet op...
Jeetje, hier mag weleens de bezem doorheen. Die moderators van tegenwoordig schieten ook niet op...

Max en Joep, dat is ook weer al even geleden.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 23:48 uur
Chameleon Day schreef:
Wbt Mju: ik heb nog een fave top 10 ECM lijstje van hem tegoed. Dus hij moet - na wellicht een mea culpa'tje - maar snel terugkomen.
Die wil ik wel van hem overnemen hoor!
Verder denk ik ook dat we even een tijdelijke stand-in nodig hebben, nou kwam me van de week ter oren dat we een user hebben die wel wat tijd over heeft, ik zie een oplossing

Even serieus, zoals al vaker gezegd, een ban wordt hier niet zomaar uitgedeeld, en als Mjuman niks heel geks heeft gedaan en nu hij geband is geen rare dingen gaat doen zien we die binnen redelijk korte tijd denk ik wel terug
Al die overtrokken avatars vind ik snertvervelend, behalve die van Kronos natuurlijk.en Free Willy!
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 23:57 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 oktober 2013, 00:23 uur
Running On Empty schreef:
Ach ik werd hier gisteren indirect nog voor homo uitgemaakt. Ik denk altijd maar wat je zegt ben je zelf en als iemand dergelijke uitspraken doet zegt het meer over hem/haar dan over mij. Het was kennelijk humor maar soms kan iemand te ver gaan. Klagen is ook zo flauw tenzij het herhaaldelijk gebeurt.
(quote)
Ach ik werd hier gisteren indirect nog voor homo uitgemaakt. Ik denk altijd maar wat je zegt ben je zelf en als iemand dergelijke uitspraken doet zegt het meer over hem/haar dan over mij. Het was kennelijk humor maar soms kan iemand te ver gaan. Klagen is ook zo flauw tenzij het herhaaldelijk gebeurt.
Ja, want voor homo uitgemaakt worden is echt verschrikkelijk.

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 10:48 uur
Running On Empty schreef:
Werd je echt indirect voor homo uitgemaakt? (quote)

Ik vind dit een grof schandaal.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:04 uur
Ik hoop in ieder geval dat Mjuman nog een poosje weg blijft...
Vanaf morgen beschikbaar: Free Mjuman merchandising.
Exclusief te bestellen bij Cabeza Borradora
$$
$$
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:45 uur
Cabeza Borradora schreef:
$$
$$ Wat moet dat kosten?

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:48 uur
Laten we nog even een discussie voeren of de plaat van de Sods is, of toch van Sort Sol.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:54 uur
Lukas schreef:
Laten we nog even een discussie voeren of de plaat van de Sods is, of toch van Sort Sol.
Priceless Lukas
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 12:05 uur
Tja waar ligt de grens he als mensen zomaar wat gaan roepen.

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 13:14 uur
Bla bla bla.
Even wat anders: het label Anti Records.
http://www.musicmeter.nl/label/Anti
http://www.musicmeter.nl/label/Anti-
Kan dit samengevoegd worden?
Even wat anders: het label Anti Records.
http://www.musicmeter.nl/label/Anti
http://www.musicmeter.nl/label/Anti-
Kan dit samengevoegd worden?
0
bone machine (crew)
geplaatst: 23 oktober 2013, 13:24 uur
OK, komt in orde, alles aangepast naar Anti-
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 13:28 uur
bone machine schreef:

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2013, 16:55 uur
Moet Fink - Fink Meets the Royal Concertgebouw Orchestra (2013) niet uit Verenigd Koninkrijk / Nederland komen? Het is in feite een samenwerking tussen Fink en het (Nederlandse) Royal Concertgebouw Orchestra.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 18:00 uur
Ik zou zeggen van niet, anders zou bij menig metalalbum ook het land aangepast moeten worden. Het is bovendien het non-klassiek gedeelte dat het album een bestaansrecht op MusicMeter geeft.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 18:07 uur
Ik heb vanmiddag onze banneling M bezocht. Hij maakt het goed!!! 

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 19:02 uur
Slowgaze schreef:
Ik vind van wel.
Ik vind van wel.
Ik vind van niet, in elk geval zolang de uitvoerende artiest alleen maar "Fink" is. Als de samenwerking daadwerkelijk vermeld wordt in de artiestennaam kunnen beide landen vermeld worden. Dit is bijvoorbeeld een samenwerking van Tori Amos en het Metrolpole Orkest, maar alleen Tori wordt als artiest vermeld en dus ook alleen de VS: Tori Amos - Gold Dust (2012)
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 19:06 uur
GrafGantz schreef:
Ik vind van niet, in elk geval zolang de uitvoerende artiest alleen maar "Fink" is. Als de samenwerking daadwerkelijk vermeld wordt in de artiestennaam kunnen beide landen vermeld worden. Dit is bijvoorbeeld een samenwerking van Tori Amos en het Metrolpole Orkest, maar alleen Tori wordt als artiest vermeld en dus ook alleen de VS: Tori Amos - Gold Dust (2012)
(quote)
Ja, die Tori trolt er wat af met dat orkest.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 19:13 uur
Cabeza Borradora schreef:
$$
$$ 
Dat 'Grumpy' shirt is echt geweldig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.