De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2005, 07:38 uur
JonnieBrasco schreef:
Waarom eigenlijk niet gewoon alles blauw?
Waarom eigenlijk niet gewoon alles blauw?
Sterren zijn toch gewoon altijd geel?
Lijkt me los te staan van de rest van het uiterlijk. Ook een hele andere kleur geel, die ster, niet "MovieMeter-geel" naar mijn mening. Moeten de smileys dan ook blauw?
0
geplaatst: 15 september 2005, 08:00 uur
0
geplaatst: 15 september 2005, 20:24 uur
De zoekopdrachten "queensryche" en "motorhead" doen over 4 minuten ook wat je van ze verwacht. Mochten er nog artiesten zijn die dankzij hun aparte leestekens niet gevonden worden hoor ik het wel.
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 september 2005, 01:58 uur
als ik bv mijn top tien wil aanpassen, en ik wil bv een album van jerry goldsmith in mijn top tien, dan krijg ik slechts een beperkt aantal albums om mijn keuze uit te maken, ik kan niet alle albums bekijken (in dit geval van 0 tot L)
0
CAPIpsv
geplaatst: 16 september 2005, 13:51 uur
een nummer dat als soundtrack wordt afgespeeld in de film The General's Daughter met John Travolta.
Is een soort van gospel opera klassiek, ofzo. Wel erg mooi.
Is een soort van gospel opera klassiek, ofzo. Wel erg mooi.
0
geplaatst: 16 september 2005, 15:24 uur
Hoe kom ik op de pagina waar de afgekeurde toevoegingen staan? Ik vermoed dat de URL is veranderd?
0
geplaatst: 16 september 2005, 15:39 uur
aslan schreef:
als ik bv mijn top tien wil aanpassen, en ik wil bv een album van jerry goldsmith in mijn top tien, dan krijg ik slechts een beperkt aantal albums om mijn keuze uit te maken, ik kan niet alle albums bekijken (in dit geval van 0 tot L)
En als je op de titel zoekt?
0
geplaatst: 16 september 2005, 15:39 uur
lebowski schreef:
Hoe kom ik op de pagina waar de afgekeurde toevoegingen staan? Ik vermoed dat de URL is veranderd?
http://www.musicmeter.nl/rejections
0
wavanbuuren
geplaatst: 16 september 2005, 15:50 uur
Er is op dit moment iets vreemds aan de hand met het aantal berichten. Bij mij staat ie nu opeens op 48 berichten terwijl dat vanmorgen nog ergens in de 200 was. Niet echt schokkend op zich, maar wel vreemd....
0
geplaatst: 16 september 2005, 15:59 uur
mmm, die is leeg, dat wassie niet voor de site uit de lucht ging...
0
geplaatst: 16 september 2005, 16:02 uur
lebowski schreef:
die is leeg, dat wassie niet voor de site uit de lucht ging...
die is leeg, dat wassie niet voor de site uit de lucht ging...
Om Extince te quoten:
"schone lei, schone schone lei"
0
geplaatst: 16 september 2005, 20:32 uur
wavanbuuren schreef:
Er is op dit moment iets vreemds aan de hand met het aantal berichten. Bij mij staat ie nu opeens op 48 berichten terwijl dat vanmorgen nog ergens in de 200 was. Niet echt schokkend op zich, maar wel vreemd....
Je hebt nu 50 berichten. Tot ik dit nog een keer hoor van iemand ga ik er van uit dat die 200 een leesfoutje van jou was
Misschien keer je naar het aantal stemmen?
0
geplaatst: 16 september 2005, 21:14 uur
Klein bugje, als ik bij de updates of discussies meerdere berichten of albums wil selecteren, kan dat niet. In deze discussie kan ik ook maar één bericht per keer selecteren. Bij MoMe heb ik dat trouwens ook.
Overigens ben ik dik, dik tevreden met de nieuwe MuMe. Nogmaals bedankt, Jordy.
Overigens ben ik dik, dik tevreden met de nieuwe MuMe. Nogmaals bedankt, Jordy.

0
geplaatst: 16 september 2005, 21:21 uur
Jordy,
Ik vind het wel jammer dat de jaarlijsten (Toplijsten - Overigen) nog steeds beperkt zijn tot 25 albums. Gelet op grote albums dat jaarlijks uitkomt en waarop we op MuMe stemmen : waarom niet toplijst 50 per jaar?
groeten,
dynamo d
Ik vind het wel jammer dat de jaarlijsten (Toplijsten - Overigen) nog steeds beperkt zijn tot 25 albums. Gelet op grote albums dat jaarlijks uitkomt en waarop we op MuMe stemmen : waarom niet toplijst 50 per jaar?
groeten,
dynamo d
0
geplaatst: 16 september 2005, 22:07 uur
Ben het 100% eens met dynamo d
Op de FAQ-pagina:
Hoe voeg ik een album toe aan de site dan?
Films voeg je toe via deze link (....)
Daar hoort te staan: Albums voeg je toe (....)
Op de FAQ-pagina:
Hoe voeg ik een album toe aan de site dan?
Films voeg je toe via deze link (....)
Daar hoort te staan: Albums voeg je toe (....)

0
geplaatst: 16 september 2005, 22:20 uur
Bedankt. Die jaarlijsten zal ik naar 50 doen. Dat selecteren van die berichten blijft voorlopig even zo, geen zin om daar tijd in te steken, sorry.
0
geplaatst: 16 september 2005, 22:39 uur
Jordy schreef:
Bedankt. Die jaarlijsten zal ik naar 50 doen. Dat selecteren van die berichten blijft voorlopig even zo, geen zin om daar tijd in te steken, sorry.
Dank je wel!

0
geplaatst: 17 september 2005, 17:28 uur
Kunnen er eigenlijk Cyrillische letters op MuMe? Want de titel van dit album hoort natuurlijk niet in ons alfabet.
0
geplaatst: 17 september 2005, 17:42 uur
Ja, dat zou wel handig zijn eigenlijk. Ik heb ooit 's dit album toegevoegd en de titel+artiest letterlijk naar het Nederlands vertaald.
0
geplaatst: 17 september 2005, 18:34 uur
Op MM zijn er films die een Cyrillische titel hebben. De site heeft er in het forum trouwens wel moeite mee:
Иди и Смотри
Daar hoort Idi I Smotri te staan in Cyrillische letters.
Иди и Смотри
0
geplaatst: 17 september 2005, 18:36 uur
Queto heeft op MovieMeter veel uitzoekwerk verricht op dit gebied. In de (in aanbouw zijnde) MovieMeterWiki:
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Primaire_titel
Filmtitels die een ander alfabet gebruiken dan het Latijnse, kunnen door technische beperkingen echter niet direct ingevoerd worden. Voor titels in een volledig ander alfabet dient hierom een transliteratie te worden toegepast. Russische en Griekse titels kunnen vervolgens nog wel in andere character sets als alternatieve titel ingevoerd worden (in respectievelijk KOI8-R en ISO 8859-7); voor andere talen met een ander alfabet dan het Latijnse blijft de oorspronkelijke schrijfwijze volledig achterwege. Voor (oost-Europese) talen die een uitgebreider alfabet kennen met accenttekens (zoals č of ł), vervallen deze accenttekens in IMDb's schrijfwijze, waarbij men gewoonweg de letter eronder overhoudt (Kanał wordt bijvoorbeeld Kanal, ondanks dat dat door een Pool heel anders uitgesproken zou worden). In het geval van titels in een Romaans alfabet (onder andere Pools en Tsjechisch) kan tegenwoordig de schrijfwijze met accenttekens als alternatieve titel worden ingevoerd (in ISO 8859-2).
Oftewel: graag als alternative titel, voor de compleetheid, maar de "normale" titel graag in de best beschikbare Latijnse versie.
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Primaire_titel
Filmtitels die een ander alfabet gebruiken dan het Latijnse, kunnen door technische beperkingen echter niet direct ingevoerd worden. Voor titels in een volledig ander alfabet dient hierom een transliteratie te worden toegepast. Russische en Griekse titels kunnen vervolgens nog wel in andere character sets als alternatieve titel ingevoerd worden (in respectievelijk KOI8-R en ISO 8859-7); voor andere talen met een ander alfabet dan het Latijnse blijft de oorspronkelijke schrijfwijze volledig achterwege. Voor (oost-Europese) talen die een uitgebreider alfabet kennen met accenttekens (zoals č of ł), vervallen deze accenttekens in IMDb's schrijfwijze, waarbij men gewoonweg de letter eronder overhoudt (Kanał wordt bijvoorbeeld Kanal, ondanks dat dat door een Pool heel anders uitgesproken zou worden). In het geval van titels in een Romaans alfabet (onder andere Pools en Tsjechisch) kan tegenwoordig de schrijfwijze met accenttekens als alternatieve titel worden ingevoerd (in ISO 8859-2).
Oftewel: graag als alternative titel, voor de compleetheid, maar de "normale" titel graag in de best beschikbare Latijnse versie.
0
geplaatst: 17 september 2005, 18:37 uur
BoordAppel schreef:
Op MM zijn er films die een Cyrillische titel hebben. De site heeft er in het forum trouwens wel moeite mee:
Иди и Смотри
Иди и Смотри
Ik zal dat (laag) op de todo-lijst op MovieMeter zetten (daar zal ik alle bugjes blijven bijhouden die op beide sites betrekking hebben)
0
geplaatst: 17 september 2005, 18:48 uur
Net op vervelende wijze achter een bug gekomen: ik probeerde het "nieuwe site" topic op te laten gaan in dit algemene feedback-topic, en nu ben ik het hele "nieuwe site"-topic kwijt 

0
geplaatst: 17 september 2005, 18:49 uur
Afijn, laten we dus maar weer gewoon verder gaan in één centraal topic, de grote storm lijkt voorbij 

0
geplaatst: 17 september 2005, 18:56 uur
Jordy schreef:
Net op vervelende wijze achter een bug
Net op vervelende wijze achter een bug
Ik heb gewoon zelf iets fout gedaan. Nou ja, vind het eerlijk gezegd de moeite niet om helemaal in een backup te duiken voor de berichten. Het laatste bericht was van JonnieBrasco die zich afvroeg of de concertagenda-feature er ooit nog komt.
Mijn antwoord: ik betwijfel of ik ooit nog zulke grote nieuwe functionaliteiten ga bouwen voor MusicMeter, ik denk dat ik m'n tijd liever in BoekMeter.nl ga stoppen, straks.
0
geplaatst: 17 september 2005, 19:08 uur
Ja het is natuurlijk een beetje een moeilijke afweging. Het is ook weer niet zo dat ik niets meer aan de bestaande sites ga doen als ik met een nieuwe begin, maar op een gegeven moment moet je de site ook een keer als "af" zien, er zijn altijd wel dingen te bedenken die er bij kunnen.
Eerst maar eens een maandje niets doen straks
(overigens toch even backup van vannacht teruggezet voor het feedback topic)
Eerst maar eens een maandje niets doen straks

(overigens toch even backup van vannacht teruggezet voor het feedback topic)
0
geplaatst: 17 september 2005, 19:09 uur
Jordy schreef:
Dus de titel van dat album van McCartney zou in het 'Russisch met ons alfabet' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) als eerste titel, en Cyrillisch als alternatieve titel? Zoals bijvoorbeeld op MoMe: 1. 'Solyaris', 2. 'Солярис'?
Wel jammer dat we niet Cyrillisch kunnen tikken in het forum, maar terecht super low prio natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.