MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
zoek onder users bij toevoegingen top zoveel en klik dan op je eigen naam

Holy Crap! De top 100 mag dan wel weg zijn, het staat nog steeds bij de albums zelf. Als je vervolgens op top 100 klikt ziet t er best raar uit.

ohja oops

Daan schreef:

Er staat overal een 0 achter.

Dan wordt het tijd dat jullie een top 10 gaan invoeren!

oh tuurlijk je hebt helemaal gelijk Jordy.

Hoe staat het trouwens met de release data? Als het niet al te ingewikkeld is dan wil daar best wel voor zorgen.

Weet iemand trouwens waar ik informatie kan vinden over de box-set van The band? De titel is The Last Waltz en heeft als inhoud 4 CD's. Kan er op www.allmusic.com niks over vinden.

neo
Jordy nog even een vraagje. Ik zit te springen om het Matrix Reloaded album toe te voegen. Deze bestaat uit cd1 met artiesten en cd met score. Hoe moet ik dit precies toevoegen, ben nogal bang dat ik het fout doe

Yak
Jordy schreef:
(quote)

Dan wordt het tijd dat jullie een top 10 gaan invoeren!

Nog geen enkele van mijn potentiële top10-kandidaten is toegevoegd.

Daan schreef:

Hoe staat het trouwens met de release data? Als het niet al te ingewikkeld is dan wil daar best wel voor zorgen.

Leuk, da's mooi. Heb alleen nog geen goede site gevonden waar deze info te vinden is.

neo schreef:

Jordy nog even een vraagje. Ik zit te springen om het Matrix Reloaded album toe te voegen. Deze bestaat uit cd1 met artiesten en cd met score. Hoe moet ik dit precies toevoegen, ben nogal bang dat ik het fout doe

Het "type"album wordt dan wat lastig inderdaad, doe maar onder score.

Verder gewoon alle tracks onder elkaar toevoegen

Er staan nu btw 100 albums in de wachtrij dus het kan even duren

Ik weet nog dat in de Muziek-en-Beeld altijd een erg goede release lijst staat. Op hun site kun je die info echter alleen krijgen als je lid bent....

Jordy schreef:

Er staan nu btw 100 albums in de wachtrij dus het kan even duren
Het wordt is tijd dat Mik en Kos weer eens aan het werk gaan.

Yak
Ik weet het nog steeds niet hoor, met die release-data. Er komt per week gewoon zo gigantisch veel muziek uit dat het nauwelijks bij te benen is, tenzij je je alleen maar concentreert op de Madonna's en de Britney's. In de stromingen waar ik vaak naar luister (indie, vage electronica) is het niet ongebruikelijk dat er wekelijks zo'n vijftig releases zijn. Kijk maar eens op Pitchfork en Brainwashed, en dat is dan nog niet eens het hele aanbod. De website van Delusions Of Adequacy recenseert wekelijks een kleine dertig nieuw verschenen platen, en ze hebben hun naam niet voor niets gekozen. Het aanbod is gewoon gigantisch.

Yak
BoordAppel schreef in een ander topic:
(quote)

In het begin: tergend langzaam. Daarna een stuk sneller gelukkig. Succes ermee!

Ik heb 5 albums toegevoegd (allen van Stereolab). Heeft het zin om te blijven toevoegen nu er zoveel albums in de wacht staan? Of is het misschien een idee om de toevoegers wat meer.. ehm.. in vertrouwen te nemen en de goedkeuring tijdelijk te laten varen? Eén album correct toegevoegd, dan zal het wel goed blijven gaan, toch? Neemt ook werk van de mods weg die straks misschien per dag driehonderd toegevoegde albums moeten gaan zitten goedkeuren. De paar foutjes die gemaakt worden (lelijk plaatje bijvoorbeeld) kunnen later altijd nog verbeterd worden als mensen zich eraan storen.

Zomaar een idee.

Daan schreef:

Het wordt is tijd dat Mik en Kos weer eens aan het werk gaan.

Owwww, dan stop ik wel met goedkeuren .

Jordy, geef die rechten maar snel aan die mensen, dit is niet normaal meer!

Yak schreef:

Ik weet het nog steeds niet hoor, met die release-data. Er komt per week gewoon zo gigantisch veel muziek uit dat het nauwelijks bij te benen is, tenzij je je alleen maar concentreert op de Madonna's en de Britney's. In de stromingen waar ik vaak naar luister (indie, vage electronica) is het niet ongebruikelijk dat er wekelijks zo'n vijftig releases zijn. Kijk maar eens op Pitchfork en Brainwashed, en dat is dan nog niet eens het hele aanbod. De website van Delusions Of Adequacy recenseert wekelijks een kleine dertig nieuw verschenen platen, en ze hebben hun naam niet voor niets gekozen. Het aanbod is gewoon gigantisch.
Als je al die DVD troep er allemaal tussen uit haalt, dan blijft er een heel stuk minder over.

Yak
En vinden jullie trouwens ook niet dat de smileys op MusicMeter blauw horen te zijn?
(afbeelding)

tovenaar schreef:
(quote)

Owwww, dan stop ik wel met goedkeuren .
Was jou helemaal vergeten.

Maar als jij er toch ben. Kun je niet wat aan die waslijst met toevoegingen doen? Misschien als een speer die albums keuren .

Het is verstandiger om allemaal nu even wat rustiger toe te voegen. Jordy geeft zo snel mogelijk een aantal mensen rechten om direct toe te voegen, zonder te wachten op goedkeuring. Ik ben nu wat albums aan't goedkeuren, maar ik ga niet een hele avond goedkeuren Daan.

Yak schreef:

En vinden jullie trouwens ook niet dat de smileys op MusicMeter blauw horen te zijn? (afbeelding)

Haha, smurfensmileys.
(afbeelding)

neo
Yak schreef:

En vinden jullie trouwens ook niet dat de smileys op MusicMeter blauw horen te zijn? (afbeelding)

dat smurft!
(afbeelding)

neo
flauwe grap hoor boordappel

tovenaar schreef:

Het is verstandiger om allemaal nu even wat rustiger toe te voegen. Jordy geeft zo snel mogelijk een aantal mensen rechten om direct toe te voegen, zonder te wachten op goedkeuring. Ik ben nu wat albums aan't goedkeuren, maar ik ga niet een hele avond goedkeuren Daan.
Zou ik dan zo'n goedkeuring mogen. Ik voeg albums elke keer erg zorgvuldig toe. Ik kijk altijd eerst naar een paar sites voor het toevoegen zo dat ik weet dat alles klopt. En ik zal mijn eigen toevoegingen in de gaten houden of alles wel correct is gedaan.

neo schreef:

flauwe grap hoor boordappel

Yak schreef:

Ja!!!

Daan schreef:

Zou ik dan zo'n goedkeuring mogen. Ik voeg albums elke keer erg zorgvuldig toe. Ik kijk altijd eerst naar een paar sites voor het toevoegen zo dat ik weet dat alles klopt. En ik zal mijn eigen toevoegingen in de gaten houden of alles wel correct is gedaan.

Moet je bij Jordy zijn.

Yak: Op jouw sites staan in de releaselijst ook 12", singels en reïssues. Die lijken me niet nodig voor de releaselijst hier. Ook over DVD's is nog wel discussie mogelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.