De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2004, 20:52 uur
0
geplaatst: 8 februari 2004, 20:54 uur
Ik ga neo, Daan en BoordAppel rechten geven zodat hun toevoegingen automatisch doorgevoerd worden, en zodat ze toevoegingen kunnen beoordelen en/of corrigeren. Mocht het nodig zijn komen er daarna meer 
Hopelijk wijst alles voor zich, anders moeten jullie maar even een pm sturen.

Hopelijk wijst alles voor zich, anders moeten jullie maar even een pm sturen.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 20:57 uur
Geef Yak ook maar, die kerel voegt als een machine toe hehe.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 20:59 uur
De waarde van die crew/moderator-ondertitels is op deze manier natuurlijk wel zwaar aan inflatie onderhevig 

0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:00 uur
Even complimentje aan de toevoegers dat ongeveer 99% gewoon helemaal perfect wordt ingevoegd. Het wijst blijkbaar allemaal zichzelf
.
.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:00 uur
nou vooruit

Ik wil jullie vragen om wel bij toevoegingen van anderen even oplettend te blijven. Mocht er iemand verkeerd hoofdlettergebruik toepassen moet dat zsm opgemerkt worden, zodat er straks niet 300 albums gecorrigeerd hoeven te worden.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:04 uur
Jordy schreef:
Ik weet nog dat in de Muziek-en-Beeld altijd een erg goede release lijst staat. Op hun site kun je die info echter alleen krijgen als je lid bent....
wat is de URL van die website?Ik weet nog dat in de Muziek-en-Beeld altijd een erg goede release lijst staat. Op hun site kun je die info echter alleen krijgen als je lid bent....
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:06 uur
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:06 uur
Jordy schreef:
Mocht er iemand verkeerd hoofdlettergebruik toepassen moet dat zsm opgemerkt worden, zodat er straks niet 300 albums gecorrigeerd hoeven te worden.
Mocht er iemand verkeerd hoofdlettergebruik toepassen moet dat zsm opgemerkt worden, zodat er straks niet 300 albums gecorrigeerd hoeven te worden.
Wat bedoel je met verkeerd hoofdlettergebruik?
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:14 uur
Wat is trouwens het beleid bij cd's zonder tracklengte? Goedkeuren of op de ?fout pagina zetten?
0
sydney
geplaatst: 8 februari 2004, 21:17 uur
Leuk hier. Ik betwijfel echter of het Moviemeter concept ook werkt voor muziek. Vooral omdat bij het toevoegen van een album veel meer ingevuld moet worden, veel meer gecontroleerd moet worden en bovenal de kans op fouten vele malen groter is dan bij het toevoegen van films. Een goede referentie site, zoals IMDB bij de films, is er niet. Allmusic bevat veel fouten zag ik. Ook met maar twee toevoegingen die ik gedaan heb.
Ik vind ook dat discussie over muziek alleen maar kan bestaan uit. Ik houd van deze muziek en dit album vind ik goed. Meer te discussiëren valt er niet. In mijn beleving moet je naar muziek luisteren en niet over lullen. Maar goed dat is mijn mening. Degene die er wel plezier in hebben wens ik veel genot met deze nieuwe aanwinst.
De lay out komt me trouwens bekend voor.

Ik vind ook dat discussie over muziek alleen maar kan bestaan uit. Ik houd van deze muziek en dit album vind ik goed. Meer te discussiëren valt er niet. In mijn beleving moet je naar muziek luisteren en niet over lullen. Maar goed dat is mijn mening. Degene die er wel plezier in hebben wens ik veel genot met deze nieuwe aanwinst.
De lay out komt me trouwens bekend voor.

0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:25 uur
Bij de cd Music van Madonna heeft Tovenaar een fout gemaakt ,hij is het laatste nummer vergeten.
hierdoor klopt ook de total playing time niet.dacht geef het even door
hierdoor klopt ook de total playing time niet.dacht geef het even door

0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:29 uur
Gelukkig hebben we een corrigeer-functie, ga je gaan Jassonn
.
.
0
Ok, ik zal helpen met het wegwerken van de lijst. Wel even een opmerking: de eerste die ik heb goedgekeurd was een toevoeging van mezelf, namelijk deze. Ligt het aan de lange titels dat het plaatje zo scheef staat of is er iets anders aan de hand?
Vraag twee: dat verkeerde hoofdlettergebruik.. hoewel ik het lelijk vind, vooruit dan maar. Maar voor welke woorden geldt het?
Vraag twee: dat verkeerde hoofdlettergebruik.. hoewel ik het lelijk vind, vooruit dan maar. Maar voor welke woorden geldt het?
0
BoordAppel schreef:
Wat is trouwens het beleid bij cd's zonder tracklengte? Goedkeuren of op de ?fout pagina zetten?
goedkeuren
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:31 uur
sydney schreef:
Ik vind ook dat discussie over muziek alleen maar kan bestaan uit. Ik houd van deze muziek en dit album vind ik goed. Meer te discussiëren valt er niet.
Ik vind ook dat discussie over muziek alleen maar kan bestaan uit. Ik houd van deze muziek en dit album vind ik goed. Meer te discussiëren valt er niet.
Weet je hoeveel mensen mij verbaasd aankijken als ik ze vertel dat ik uren per week besteed aan het discussieren over films! Zij zeggen precies hetzelfde over films als jij over muziek. Maar we shall see, als ik op andere muziekfora afga valt er ERG veel te discussieren, al zal het even op gang moeten komen.
En we zullen inderdaad minder dan bij MovieMeter kunnen zeggen dat alles zo'n beetje wel klopt op de site. Hopelijk wordt alle info door corrigeren enzo zo goed mogelijk, in de loop der tijd.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:32 uur
Yak schreef:
Ligt het aan de lange titels dat het plaatje zo scheef staat of is er iets anders aan de hand?
Ligt het aan de lange titels dat het plaatje zo scheef staat of is er iets anders aan de hand?
Staat nog op de todo, in niet-IE browsers zien sommige albums er idd raar uit.
0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:32 uur
i know. heb net al ff aan k(l)os gevraagd of hij het wou fixen 

0
geplaatst: 8 februari 2004, 21:33 uur
Yak schreef:
Hetzelfde als op MovieMeter.
in
a
an
for
to
the
en ik zal er nog wel wat vergeten, check allmusic bij twijfel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.