De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2005, 20:30 uur
lebowski schreef:
Zoeken op Vega geeft geen Suzanne Vega maar alleen de groep Vega.
Zoeken op Vega geeft geen Suzanne Vega maar alleen de groep Vega.
Bij korte zoekopdrachten wordt er bij een exacte match niet meer verder gezocht inderdaad. Anders zou een album getiteld "it" nooit te vinden zijn tussen honderden albums met het woord "it" in de naam.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 00:14 uur
Zoeken op "motor" geeft wel motorpsycho, maar geen motörhead. (terwijl zoeken op motorhead, wel motörhead geeft)
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 11:23 uur
Het zoeken op "titel track" werkt ook niet echt lekker. Als je een paar woorden van een nummer intikt krijg je dus alle albums waar 1 van die woorden ergens in een titel staat. Oftewel je krijgt altijd een lijst van meer dan 100 albums en daar heb je niet zoveel aan.
Ik heb het ook met aanhalingstekens geprobeerd, maar dat geeft sowieso geen resultaten.
Ik heb het ook met aanhalingstekens geprobeerd, maar dat geeft sowieso geen resultaten.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 11:28 uur
Ik zal nog even wat voorbeeldjes geven:
- deaf forever
geeft een enorme lijst van albums met daarop een track met het woord "deaf" of "forever" erin. Alleen bands van A-C krijg ik te zien, zo lang is de lijst.
- ace
geeft twee albums met een nummer "ace" erop, maar het door mij verwachte "ace of spades" van motorhead staat er niet bij.
EDIT:
Dat laatste is dus logisch, zie ik net.
- deaf forever
geeft een enorme lijst van albums met daarop een track met het woord "deaf" of "forever" erin. Alleen bands van A-C krijg ik te zien, zo lang is de lijst.
- ace
geeft twee albums met een nummer "ace" erop, maar het door mij verwachte "ace of spades" van motorhead staat er niet bij.
EDIT:
Jordy schreef:
Bij korte zoekopdrachten wordt er bij een exacte match niet meer verder gezocht inderdaad. Anders zou een album getiteld "it" nooit te vinden zijn tussen honderden albums met het woord "it" in de naam.
Dat laatste is dus logisch, zie ik net.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 13:45 uur
Misschien ligt het aan mijn browser of zo, maar ik moet sinds de vernieuwing van de site alle topics met rechtermuisknop 'Openen in nieuw venster'. Vroeger kon ik gewoon klikken en deed-ie dat automatisch.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 13:58 uur
Dat kun je als het goed is instellen via je profiel (van MusicMeter)
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 14:07 uur
Ook ik zoek een titel + artiest voor een nummer. Ik denk dat het niet zo erg moeilijk is (het is naar mijn mening een redelijk bekend nummer ), maar het is me tot nu toe nog niet gelukt om de titel + artiest te achterhalen. Ik heb geen idee van wanneer het nummer is, maar als ik een wilde gok zou doen dan gok ik dat het wel ergens in de jaren 70 een hitje is geweest . Het wordt gezongen door een man, en dit zijn flarden van de text , voor zover ik het me kan herrinneren (en ik denk dat bij de meeste nu wel iets begint te dagen...)
"she can (bla bla bla), she nobody's fool........she hides like a child , but she's always a woman to me..
Ik heb (begrijpelijker wijs) lang gedacht dat dit nummer gewoon ''she'' heet, maar verwoede zoekpogingen hebben mij niks opgeleverd...
"she can (bla bla bla), she nobody's fool........she hides like a child , but she's always a woman to me..
Ik heb (begrijpelijker wijs) lang gedacht dat dit nummer gewoon ''she'' heet, maar verwoede zoekpogingen hebben mij niks opgeleverd...
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 14:10 uur
PsychoBoyJack schreef:
verwoede zoekpogingen hebben mij niks opgeleverd...
verwoede zoekpogingen hebben mij niks opgeleverd...
Billy Joel - She's always a woman
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 14:33 uur
Schone Zaak George. Check Pretty Little Ditty op Mother's Milk. Hoewel ik dat geen funknummer zou willen noemen, dus wellicht bedoel je iets anders.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 15:33 uur
Ik weet niet of dit aan mij ligt of aan de site, maar ik krijg The Doors - The Doors onmogelijk in mijn top-10 lijst
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 19:55 uur
Gaat op de lijst.
Iets anders: ik heb net onder de motorkap vrij grote wijzigingen aangebracht. Mocht je een album zien dat er qua opmaak vreemd uitziet hoor ik het graag.
Iets anders: ik heb net onder de motorkap vrij grote wijzigingen aangebracht. Mocht je een album zien dat er qua opmaak vreemd uitziet hoor ik het graag.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 20:52 uur
Paalhaas schreef:
Misschien ligt het aan mijn browser of zo, maar ik moet sinds de vernieuwing van de site alle topics met rechtermuisknop 'Openen in nieuw venster'. Vroeger kon ik gewoon klikken en deed-ie dat automatisch.
Anders kan je ook altijd nog shift ingedrukt houden terwijl je klikt. Dat opent ook een nieuw venster

0
geplaatst: 16 oktober 2005, 20:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet uit "Leaving Las Vegas" dat ten gehore komt wanneer ze aan het vrijen zijn bij het zwembad.... Echt één van de mooiste scenes ooit, overigens.
Ik zou u zeer dankbaar zijn
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet uit "Leaving Las Vegas" dat ten gehore komt wanneer ze aan het vrijen zijn bij het zwembad.... Echt één van de mooiste scenes ooit, overigens.
Ik zou u zeer dankbaar zijn

Come Rain or Come Shine
http://www.musicmeter.nl/album/810
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 01:25 uur
Jordy schreef:
als het goed is
als het goed is
Dan wel ja...

Hij opent een topic wel in een nieuw venster, maar dat blijft bij 1 venster. Ik heb de gewoonte om de lijst af te gaan en dus wel 10 of 15 vensters te openen.
@ Obsessed: Dank voor de tip.
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 20:09 uur
Ik kan de cd The Doors niet in mijn top 10 zetten. Vind ie niet.
En meerdere niet btw.
En meerdere niet btw.
0
geplaatst: 19 oktober 2005, 20:39 uur
Dat staat op de lijst, ik zal komend weekend weer wat dingetjes fixen.
0
geplaatst: 20 oktober 2005, 23:40 uur
Bij het albumoverzicht van Touch & Go-label gaat er iets mis als je naar de tweede pagina wilt. Door het &-teken?
0
titan (crew)
geplaatst: 22 oktober 2005, 00:58 uur
Ik had van de week twee stemmen meer dan nu, maar heb zelf geen stemmen verwijderd. Hoe kan dat?
0
geplaatst: 22 oktober 2005, 10:57 uur
titan schreef:
Ik had van de week twee stemmen meer dan nu, maar heb zelf geen stemmen verwijderd. Hoe kan dat?
Weet je ook bij welke albums die stemmen verwijderd zouden zijn?
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2005, 00:25 uur
Nee, geen idee. Is ook lastig uit te zoeken bij meer dan 3.000 stemmen. Zijn er wellicht albums verwijderd die bij nader inzien toch niet op de site thuis horen?
0
geplaatst: 23 oktober 2005, 01:36 uur
Bij dit album stonden nog wat spookstemmen, volgens mij ook een van jou, en die is nu dus weggehaald.
0
geplaatst: 23 oktober 2005, 17:19 uur
Ahh wanneer komt de nieuwe server...de site is tergend traag. 

0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2005, 18:01 uur
BoordAppel schreef:
Bij dit album stonden nog wat spookstemmen, volgens mij ook een van jou, en die is nu dus weggehaald.
Nee, van die cd heb ik nog nooit gehoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.