MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
JonnieBrasco schreef:
Weet niet of dit overbodige feedback is, maar bij mij is de site af en toe erg traag, en af en toe een paar minuten onbereikbaar.

Bij mij ook..

Same here

Opvallend

hier is de site juist weer ouderwets snel nadat er gisteren een tweede server is bijgezet

Ik vind em ook wel lekker draaien eigenlijk.

Yak
Ik kon zojuist de site niet op (bericht iets in de trant van "onbekende fout, administrator op de hoogte gesteld"), maar dat leek eenmalig. Ik zal het wel melden wanneer het vaker voorkomt.

Verder vind ik de snelheid duidelijk verbeterd.

Hier is ie vanmiddag ook behoorlijk traag af en toe.

In de zin van: de ene keer staat een pagina er direct, maar paar minuten later duurt het ineens 30 seconden.

aslan (crew)
Yak schreef:
Ik kon zojuist de site niet op (bericht iets in de trant van "onbekende fout, administrator op de hoogte gesteld"), maar dat leek eenmalig. Ik zal het wel melden wanneer het vaker voorkomt.

Verder vind ik de snelheid duidelijk verbeterd.

zojuist hetzelfde probleem hier

Kan het te maken hebben met Mozilla vs Explorer (ik gebruik Mozilla)

Nee, het lijkt er op dat de nieuwe server nog niet optimaal geconfigureerd is. Ik heb net iets aangepast, benieuwd of het blijft voorkomen. Anders ga ik even verder zoeken.

Yak
Yak schreef:

Zojuist weer.

Ja ik heb het probleem gevonden, en met een beetje geluk zelfs opgelost. Ik merk het morgenochtend wel, ga nu stoppen. Ben dus benieuwd of het vanavond/vannacht nog vaker gebeurt.

De site werkt hier als een tierelier! Hopelijk is dat voor iedereen zo.

Volgens mij heeft ie er sinds gisteren 22.00 niet meer uitgelegen... mooi.

JonnieBrasco
Hij gaat inderdaad lekker rap nu.

Gefeliciteerd!

Hij heeft er vanaf 5 uur uitgelegen? Het leken andere problemen dan eerder

Vind het wel oké, zit met mijn 1 januari schatting van users iets te laag denk ik, dus wat downtime komt mij goed gelegen.

IMDb heeft het nu mogelijk gemaakt om door middel van een link ook voor non-users de vote-list zichtbaar te maken... Zou dit ook mogelijk zijn op MuM, Jordy?

Je stemlijsten zijn al gewoon voor iedereen zichtbaar. Ook je persoonlijke filmlijsten zijn (als je dit aanvinkt) bij je gebruikersinfo te zien voor de buitenwereld.

Vraagje, waarom staat er eigenlijk op de overzichtspaginas van artiesten "Singels/EPs". Singles waren toch niet toegelaten op de site dacht ik? Of heb ik ergens een discussie gemist ?

Zie het tekstje op http://www.musicmeter.nl/album/add

Al ga ik inderdaad de naam van het kopje veranderen naar "EP's" om verwarring te voorkomen.

iets anders

Korte versie:

het is vrijdag en zaterdag niet (de hele dag) mogelijk om albums toe te voegen, of te corrigeren

Lange versie:

Nu dat ik twee servers heb, is er een beetje ruimte voor het zoeken naar de beste / snelste oplossing. Momenteel doet server 1 het serveren van bestanden voor MovieMeter en MusicMeter. Dit gaat zeer acceptabel, maar hij heeft het hiermee relatief veel zwaarder dan server 2, die de database doet voor MoM en MuM.

Ik vermoed dat een beter plan is om server 1 alleen de bestanden voor MoM te laten doen, en server 2 beide databases én de bestanden van MuM.

Hiervoor moet er verhuisd worden. De database verhuist niet, dus niet zo'n vervelende off-line periode van een dag. De bestanden verhuizen wel, dus moeten we zorgen dat tijdens de verhuizing (bij de één provider gebeurt dit onmiddelijk, bij de andere provider duurt dat een dag) de bestanden niet wijzigen van de site: oftewel, geen toevoegingen en correcties tijdelijk.

http://www.musicmeter.nl/album/3149

hier zie ik tekst van onzer Zachary rechts in beeld in het wit doorlopen.....

Dan moet onzer Zachary voortaan niet van die lange woorden gebruiken

Jordy schreef:
Dan moet onzer Zachary voortaan niet van die lange woorden gebruiken

Mee eens....de sitevervuiler die ie is...

MovieMeter:

Jordy schreef:
Even iets anders.

Ik begreep van FisherKing dat killalot als operator aangesteld gaat worden op de chat. Aangezien we allemaal vinden dat deze gebruikersnaam niet geschikt is voor iemand met een crew-functie zal er voor hem een uitzondering gemaakt worden op de "gebruikersnamen worden niet gewijzigd"-regel. Hij zal voortaan op de site als Hemdale door het leven gaan.

Sorry aan de overige mensen die niet tevreden zijn over hun gebruikersnaam, dit is een éénmalige uitzondering.

Voor de duidelijkheid ook hier aangepast

Censuur, slechte zaak.

Da's nu al het tweede "fuck the system" bericht dat ik hierop lees. Sommige mensen klimmen echt veel te snel op de barricade voor niks.

HammerHead schreef:
Censuur, slechte zaak.

Ehm ja whatever, maar voor de duidelijkheid, met "Aangezien we allemaal vinden dat ..." bedoel ik ook killalot zélf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:18 uur

geplaatst: vandaag om 20:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.