De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2005, 14:31 uur
Dat snap ik, ik zie echter niet in waarom een dergelijke username niet op de chat zou kunnen. Er zitten hier users met aanstootgevender nicks. Een beetje met 2 maten meten vind ik.
Goed, ik heb hier een nogal uitgesproken mening over en zal me er verder niet mee bemoeien hoor.
Goed, ik heb hier een nogal uitgesproken mening over en zal me er verder niet mee bemoeien hoor.
0
geplaatst: 11 november 2005, 20:30 uur
Jordy schreef:
het is vrijdag en zaterdag niet (de hele dag) mogelijk om albums toe te voegen, of te corrigeren
het is vrijdag en zaterdag niet (de hele dag) mogelijk om albums toe te voegen, of te corrigeren
stel het een dagje uit
0
geplaatst: 11 november 2005, 21:16 uur
Nu nog wachten tot Jordy zijn naam als 2e uitzondering verandert naar ''Het Dappere Broodroostertje'' 

0
geplaatst: 11 november 2005, 22:39 uur
Jordy schreef:
Ehm ja whatever, maar voor de duidelijkheid, met "Aangezien we allemaal vinden dat ..." bedoel ik ook killalot zélf.
Klopt, ik vind dit zelf ook fijner.(quote)
Ehm ja whatever, maar voor de duidelijkheid, met "Aangezien we allemaal vinden dat ..." bedoel ik ook killalot zélf.
0
geplaatst: 11 november 2005, 22:54 uur
Onderhond schreef:
Da's nu al het tweede "fuck the system" bericht dat ik hierop lees. Sommige mensen klimmen echt veel te snel op de barricade voor niks.
Da's nu al het tweede "fuck the system" bericht dat ik hierop lees. Sommige mensen klimmen echt veel te snel op de barricade voor niks.
Daar zijn we nu eenmaal Nederlanders voor

0
geplaatst: 12 november 2005, 23:14 uur
Ik ben even de naam kwijt van zo'n nogal bekend instrumentaal nummer, dat geregeld op de radio te horen is. Erg bekend deuntje, met saxofoon en gitaar geloof ik.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
0
geplaatst: 13 november 2005, 14:35 uur
0
teutoon
geplaatst: 15 november 2005, 20:49 uur
Ik heb een vraag aan de moderators. Waarom laten jullie je soms erg negatief en lacherig uit over bepaalde artiesten? Grapjes zijn leuk, maar na een aantal keer kennen we het wel.
Naar mijn mening moet een moderator wat neutraler zijn dan een gemiddelde user.
0
geplaatst: 15 november 2005, 20:59 uur
teutoon schreef:
Ik heb een vraag aan de moderators. Waarom laten jullie je soms erg negatief en lacherig uit over bepaalde artiesten? Grapjes zijn leuk, maar na een aantal keer kennen we het wel.
Waarom zouden zij neutraal moeten zijn als het over artiesten gaat? Naast hun taken zijn het ook gewoon "normale" gebruikers die het leuk vinden om hun mening over bepaalde dingen te geven.
Vind wel dat ze buiten conflicten moeten proberen te blijven, maar dat geldt eigenlijk voor elke gebruiker.
Overigens hebben we momenteel maar één moderator op de site.
0
teutoon
geplaatst: 15 november 2005, 21:21 uur
Sorry, ik bedoel ook de crew ermee. Wat houdt een crewmember precies in?
Als moderator of crew member mag je wel je mening geven natuurlijk, maar afkraken zonder het te onderbouwen vind ik een beetje jammer.
Op het autoweek.nl forum, zul je geen moderators zien die zeggen dat een BMW een proletenbak is.
Als moderator of crew member mag je wel je mening geven natuurlijk, maar afkraken zonder het te onderbouwen vind ik een beetje jammer.
Op het autoweek.nl forum, zul je geen moderators zien die zeggen dat een BMW een proletenbak is.
0
geplaatst: 15 november 2005, 21:43 uur
Moderator- houdt zich bezig met modereren van discussies, het controleren van toevoegingen en het optreden tegen (stem)fraude. Je kunt bij hem terecht voor vragen over de site en voor klachten over bepaalde users.
Crew- controleert toevoegingen, behandelt correcties en in mijn geval ook de links tussen music en moviemeter.
Maar net als iedereen kan je ergens niet meer op zeggen als klote dit of dat. Bij muziek nog meer vermoed ik. Maar ik vind zelf dat dingen als sommige vragen ook makkelijk aan crewleden gesteld kunnen worden, wat sommige users dan ook doen.
Crew- controleert toevoegingen, behandelt correcties en in mijn geval ook de links tussen music en moviemeter.
Maar net als iedereen kan je ergens niet meer op zeggen als klote dit of dat. Bij muziek nog meer vermoed ik. Maar ik vind zelf dat dingen als sommige vragen ook makkelijk aan crewleden gesteld kunnen worden, wat sommige users dan ook doen.
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:31 uur
Drill a Hole in That Substrate and Tell Me What You See van Jim White staat twee keer op de site. Deze kan het beste weg.
0
geplaatst: 16 november 2005, 00:01 uur
teutoon schreef:
Deden ze dat maar! Oftewel wat praat je hier een ongelofelijke onzin, waarom zou een crewmember geen ongezouten kritiek mogen geven.
0
teutoon
geplaatst: 16 november 2005, 00:08 uur
Als Crew member wel dan. Maar een moderator hoort niet te zeggen kut of kloten zanger vind ik. Zij hebben namelijk ook een voorbeeldfunctie, en een crewmember enigzins ook wel.
Ongezouten kritiek is wel makkelijk natuurlijk maar je kunt ook zeggen ik vind het helemaal niks, ipv wat een teringplaat.
Ongezouten kritiek is wel makkelijk natuurlijk maar je kunt ook zeggen ik vind het helemaal niks, ipv wat een teringplaat.
0
geplaatst: 16 november 2005, 00:12 uur
Ja, dat komt dus op hetzelfde neer hè. Oftewel je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je vindt dat mods/crew members geen onkuise taal mogen bezigen?
0
geplaatst: 16 november 2005, 11:33 uur
Wat een geneusel zeg, Mods en Crew leden zijn ook mensen met een muziekale voorkeur, die toevallig ook de site onderhouden, wat moeten ze dan doen een tweede user account opstarten zodat ze ook kritiek mogen geven.
Ik vind het hier op de site nou niet zo hard aan toe gaan om er een punt van discussie van te maken.
Ik vind het hier op de site nou niet zo hard aan toe gaan om er een punt van discussie van te maken.
0
geplaatst: 17 november 2005, 09:50 uur
Ik heb er nog niets over gelezen, maar ik ben 'mijn albums' in de updates voor de tweede keer kwijt.
0
geplaatst: 17 november 2005, 12:52 uur
kappeuter schreef:
Ik heb er nog niets over gelezen, maar ik ben 'mijn albums' in de updates voor de tweede keer kwijt.
"Je ziet hier alleen discussies waarin in de afgelopen week berichten geplaatst zijn."
0
geplaatst: 17 november 2005, 13:14 uur
Aha, is dat gewijzigd? Ik had eerst een hele rij berichten staan, volgens mij ook vrij oude.
0
geplaatst: 22 november 2005, 14:10 uur
bert schreef:
heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt
heeey mensen weten jullie toevallig hoe het nummer heet waarmee robert jensen in zijn tvshow altijd mee op komt . Het is een dance nummer? hopelijk wel. alvast bedankt
0
geplaatst: 22 november 2005, 15:51 uur
Ik denk dat er hier niemand naar die omhoog gevallen blaaskaak kijkt.
0
aslan (crew)
geplaatst: 22 november 2005, 17:53 uur
inderdaad, ik heb 27733 destijds toegevoegd
maar onlangs zag ik hem bij de rejections staan (ik weet niet wie hem opnieuw probeerde toe te voegen) , en dacht ik dat ik die destijds gewoon vergeten was
ik zocht een beter plaatje dan er stond en voegde toe: 34400
(2x dus)
maar onlangs zag ik hem bij de rejections staan (ik weet niet wie hem opnieuw probeerde toe te voegen) , en dacht ik dat ik die destijds gewoon vergeten was
ik zocht een beter plaatje dan er stond en voegde toe: 34400
(2x dus)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.