De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 november 2005, 08:44 uur
Album 31299 en 31106 zijn hetzelfde. 31106 bevat het correcte releasejaar en enkele bonustracks, dus mag 31299 geschrapt. 

0
geplaatst: 25 november 2005, 10:01 uur
In het kader van "I'm comming out" moet ik met het schaamrood op mijn kaken toe geven dat ik het eigenlijk elke avond wel kijk

0
geplaatst: 25 november 2005, 19:13 uur
0
Allmusic
geplaatst: 25 november 2005, 20:02 uur
Kos schreef:
Mag deze smiley toegevoegd worden?
Mag deze smiley toegevoegd worden?

Zo te zien doet 50 Cent aardig synchroon mee, dus ik ben voor!
0
geplaatst: 25 november 2005, 20:10 uur
0
aslan (crew)
geplaatst: 25 november 2005, 20:51 uur
JJ_D schreef:
Dacht ik niet hoor
(quote)
Dacht ik niet hoor

niet meer, nee
0
geplaatst: 26 november 2005, 14:39 uur
kappeuter schreef:
Ik heb er nog niets over gelezen, maar ik ben 'mijn albums' in de updates voor de tweede keer kwijt.
Ik heb er nog niets over gelezen, maar ik ben 'mijn albums' in de updates voor de tweede keer kwijt.
Jordy schreef:
"Je ziet hier alleen discussies waarin in de afgelopen week berichten geplaatst zijn."
"Je ziet hier alleen discussies waarin in de afgelopen week berichten geplaatst zijn."
Vreemd, nu heb ik ze weer zoals ik ze eerst ook had; er staan updates in 'mijn albums' die teruggaan tot 11 maart 2004.
Ik vind het niet erg hoor, maar het klopt dan niet met de beschrijving.
0
geplaatst: 26 november 2005, 19:55 uur
Allmusic schreef:
(afbeelding)

(quote)
(afbeelding)

Dokter, hij is zijn gevoel voor ritme kwijt!
(Soms, dan. Ligt eraan hoe snel de smilies zijn geladen, maar meestal is-ie bij mij uit de maat.)
0
geplaatst: 27 november 2005, 17:30 uur
Heey,
Ik ben op zoek na 2 nummers, alle twee dance achtige nummers, ze worden volgens mij veel gedraaid in disctoheken.
de eerste is free free if a butterfly
en de tweede is met hardcore lives (niet van scooter)
Wie kan mij helpen, sorry voor de vage aanwijzingen.
groetjes
Ik ben op zoek na 2 nummers, alle twee dance achtige nummers, ze worden volgens mij veel gedraaid in disctoheken.
de eerste is free free if a butterfly
en de tweede is met hardcore lives (niet van scooter)
Wie kan mij helpen, sorry voor de vage aanwijzingen.
groetjes
0
geplaatst: 27 november 2005, 22:00 uur
Sufjan verpest de layout in Firefox met zijn lange titels hiero. Volgens mij pas sinds kort.
Edit: in IE is het wel in orde.
0
geplaatst: 27 november 2005, 22:36 uur
Yak schreef:
Sufjan verpest de layout in Firefox met zijn lange titels hiero. Volgens mij pas sinds kort.
Volgens mij zijn er heel veel witregels weggehaald (vooral bij albums met veel tracks moest je een halve meter naar beneden scrollen voordat je bij de berichten kwam). Echt super, maar dat heeft soms tot gevolg dat er bij sommige albums te weinig witregels staan. Tenminste: volgens mij is dat het probleem.
0
geplaatst: 27 november 2005, 22:46 uur
Het gaat in Opera ook fout, en ik denk dat psychonaatje het inderdaad bij het rechte eind heeft 

0
geplaatst: 28 november 2005, 21:15 uur
[email protected] doet het niet. Stuurde een mail en krijg em terug.
0
geplaatst: 29 november 2005, 19:59 uur
heb de tweede al:D was van dune-hardcore vibes, wie ken mij helpen met de eerste!!!!!
0
geplaatst: 29 november 2005, 21:08 uur
Slordig, heb ik even verholpen. De rest gaat weer op de lijst, kom helaas de komende dagen / weken even niet aan de site toe
0
geplaatst: 30 november 2005, 22:11 uur
Wat ik niet helemaal begrijp over het toevoegen van Single's is dat je dus minimaal 3 nummers moet hebben die niet op een regulier album staan. Dan denk ik huh en al die single's van de Beatles dan.....? Allemaal nummers die ook op andere platen staan. Of ikke dom? 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 november 2005, 23:04 uur
HiLL schreef:
Wat ik niet helemaal begrijp over het toevoegen van Single's is dat je dus minimaal 3 nummers moet hebben die niet op een regulier album staan. Dan denk ik huh en al die single's van de Beatles dan.....? Allemaal nummers die ook op andere platen staan. Of ikke dom?

De Beatles-toevoegingen van avdj zijn EP releases. Geen singles dus. Die regel is dus niet van toepassing, EP's mogen er altijd op.
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:43 uur
Attentie attentie, huishoudelijke mededeling: The Scientist is vanaf nu gepromoveerd tot lid van de MuMe-crew.
0
geplaatst: 2 december 2005, 01:30 uur
Ah, altijd nuttig om een wetenschapper in de gelederen te hebben natuurlijk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 december 2005, 09:10 uur
Proficiat, The Scientist!
Vraagje van mij: ik krijg nog wel eens een bericht als ik een album toegevoegd heb waarvan de foto niet goed genoeg blijkt te zijn. Zou het ook mogelijk zijn om een bericht te sturen als het album wél geslaagd toegevoegd is? (moet automatisch kunnen lijkt me...)
Vraagje van mij: ik krijg nog wel eens een bericht als ik een album toegevoegd heb waarvan de foto niet goed genoeg blijkt te zijn. Zou het ook mogelijk zijn om een bericht te sturen als het album wél geslaagd toegevoegd is? (moet automatisch kunnen lijkt me...)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.