De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
aslan (crew)
geplaatst: 2 december 2005, 09:36 uur
Casartelli schreef:
Proficiat, The Scientist!
Vraagje van mij: ik krijg nog wel eens een bericht als ik een album toegevoegd heb waarvan de foto niet goed genoeg blijkt te zijn. Zou het ook mogelijk zijn om een bericht te sturen als het album wél geslaagd toegevoegd is? (moet automatisch kunnen lijkt me...)
Proficiat, The Scientist!
Vraagje van mij: ik krijg nog wel eens een bericht als ik een album toegevoegd heb waarvan de foto niet goed genoeg blijkt te zijn. Zou het ook mogelijk zijn om een bericht te sturen als het album wél geslaagd toegevoegd is? (moet automatisch kunnen lijkt me...)
liever niet eigenlijk
0
geplaatst: 2 december 2005, 12:53 uur
Ik krijg die dingen wel 's eigenlijk.
En van harte, Scientist!
En van harte, Scientist!
0
geplaatst: 2 december 2005, 15:06 uur
aslan schreef:
liever niet eigenlijk
(quote)
liever niet eigenlijk
Het zou wel handig zijn misschien als optionele functie, ik zou het namelijk ook wel prettig vinden maar kan me voorstellen dat sommigen het liever niet hebben

0
geplaatst: 2 december 2005, 20:05 uur
ik zoek een nummer van het jaar 1998 denk ik. Het was tamelijk bekend in België, in Nederland weet ik het niet.
Het is eigenlijk een irritant nummer want het is een persoon die constant lacht. Dat is dus het liedje, iemand die lacht de hele tijd door.
Weet er iemand welk ik bedoel?
Het is eigenlijk een irritant nummer want het is een persoon die constant lacht. Dat is dus het liedje, iemand die lacht de hele tijd door.
0
Ruby1966
geplaatst: 2 december 2005, 20:31 uur
CT_sexyjoene schreef:
ik zoek een nummer van het jaar 1998 denk ik. Het was tamelijk bekend in België, in Nederland weet ik het niet.
Ik gelukkig niet

0
geplaatst: 2 december 2005, 20:47 uur
Was het niet Temporarily Expandable van de Urban Dance Squad? Een rocknummer met als refrein Hi-ha-haha-ho-hooo!.
0
geplaatst: 2 december 2005, 21:12 uur
Yak schreef:
Was het niet Temporarily Expandable van de Urban Dance Squad? Een rocknummer met als refrein Hi-ha-haha-ho-hooo!.
nee het is niet dit nummer. Het is niet echt rocky.
Tes echt een nummer met alleen iemand die lacht en een marginale beat erop
0
geplaatst: 3 december 2005, 06:01 uur
Ik weet wel wat je bedoelt. Het is volgens mij uit 1995 en van Josh Wink (maar dan onder een andere naam). Vind het een hoogst irritant nummer. Het heet volgens mij Don't Laugh en de artiestennaam is Wink.
0
geplaatst: 3 december 2005, 15:18 uur
herman schreef:
Ik weet wel wat je bedoelt. Het is volgens mij uit 1995 en van Josh Wink (maar dan onder een andere naam). Vind het een hoogst irritant nummer. Het heet volgens mij Don't Laugh en de artiestennaam is Wink.
Kan het Don't Laugh van Winx zijn? Was een hit in Nederland in 1995 (kwam op 10 juni 1995 in de Top 40 en behaalde plek 13). Ken het verder niet, maar heb het even opgezocht.
0
geplaatst: 3 december 2005, 18:13 uur
psychonaatje schreef:
Kan het Don't Laugh van Winx zijn? Was een hit in Nederland in 1995 (kwam op 10 juni 1995 in de Top 40 en behaalde plek 13). Ken het verder niet, maar heb het even opgezocht.
(quote)
bedankt het was dit liedje dat ik zocht
0
geplaatst: 3 december 2005, 18:40 uur
Alle eer aan herman, hij zat er slechts één letter naast. Opzoeken kan iedereen. 

0
geplaatst: 4 december 2005, 17:45 uur
obsessed schreef:
Het zou wel handig zijn misschien als optionele functie, ik zou het namelijk ook wel prettig vinden maar kan me voorstellen dat sommigen het liever niet hebben
(quote)

Mee eens, dan moet je niet steeds je lijst doorzoeken...
0
geplaatst: 5 december 2005, 23:15 uur
In Overigens -> Algemeen staan best veel aan techniek gerelateerde topics (vragen over mp3's gelijktrekken, software, copy controlled CDs, koptelefoons). Is het geen idee een 'technisch' subforum aan te maken?
0
geplaatst: 8 december 2005, 15:03 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Instrumentaal:
Ben een echte muziekfreak
Probeer ook zo veel mogelijk de krenten uit de pap te pakken zien te krijgen(op muziekaal gebied dan he.
Op radio 2 komt er nog wel eens een voorbij.
Nu ben ik al jaren op zoek naar een instrumentaal nummer, dat in de top 40 heeft gestaan eind 70 of begin 80er jaren
Ik kan het alleen neurien.
Kan er ook nog over zeggen dat het een fanfare nummer is. wat iedereen wel kent
Maar niet kan benoemen
Een muziekstuk met alleen maar blaas-instrumenten
Wie weet hier wat ik bedoel??
Ben een echte muziekfreak
Probeer ook zo veel mogelijk de krenten uit de pap te pakken zien te krijgen(op muziekaal gebied dan he.
Op radio 2 komt er nog wel eens een voorbij.
Nu ben ik al jaren op zoek naar een instrumentaal nummer, dat in de top 40 heeft gestaan eind 70 of begin 80er jaren
Ik kan het alleen neurien.
Kan er ook nog over zeggen dat het een fanfare nummer is. wat iedereen wel kent
Maar niet kan benoemen
Een muziekstuk met alleen maar blaas-instrumenten
Wie weet hier wat ik bedoel??
0
geplaatst: 8 december 2005, 16:06 uur
In Muziek > Algemeen > Wie kent deze:
Zoek al jaren naar een soort fanfare nummer dat eind jaren 70 of begin jaren 80 in de top 40 heeft gestaan.
Het is dus een instrumentaal nummer door een blaas orkest.
Heeft in de top 40 gestaan,en ik kan het ook zo neurieen.
Bijna een ieder die ik spreek hierover ,herkent de melodie gelijk, maar niemand weet het te benoemen.
Wie heeft hier de oplossing.
Zoek al jaren naar een soort fanfare nummer dat eind jaren 70 of begin jaren 80 in de top 40 heeft gestaan.
Het is dus een instrumentaal nummer door een blaas orkest.
Heeft in de top 40 gestaan,en ik kan het ook zo neurieen.
Bijna een ieder die ik spreek hierover ,herkent de melodie gelijk, maar niemand weet het te benoemen.
Wie heeft hier de oplossing.
0
geplaatst: 8 december 2005, 16:28 uur
Is het deze toevallig?
BRIGHOUSE & RASTRICK BRASS BAND - FLORAL DANCE
De Engelse 'Brighouse & Rastick Brass Band', uit de dorpen Brighouse en Rastick in Yorkshire, gaat er prat op dat ze al bestaat sinds 1881 (en volgens sommige bronnen was er in Brighouse zelfs al een brassband in 1858). In de loop der jaren sleepte het orkest tarijke prijzen in de wacht (in haar hele bestaan ruim 400!), maar het meest miraculeuze wapenfeit was de hitstatus van de aanstekelijke "Floral Dance", een nummer dat in 1977 op single werd uitgebracht en maarliefst negen weken op de tweede plaats van de Engelse pop-hitparade stond (achter Paul McCartney). In Nederland stond het nummer begin 1978 zeven weken in de top-40, en werd de 7e plaats bereikt.
Natuurlijk bestaat de band nog steeds. Deze zomer werd een grote tournee door Canada gemaakt.
Bron: http://www.rtvnoord.nl/muziek/muziek_rareplaat.asp
BRIGHOUSE & RASTRICK BRASS BAND - FLORAL DANCE
De Engelse 'Brighouse & Rastick Brass Band', uit de dorpen Brighouse en Rastick in Yorkshire, gaat er prat op dat ze al bestaat sinds 1881 (en volgens sommige bronnen was er in Brighouse zelfs al een brassband in 1858). In de loop der jaren sleepte het orkest tarijke prijzen in de wacht (in haar hele bestaan ruim 400!), maar het meest miraculeuze wapenfeit was de hitstatus van de aanstekelijke "Floral Dance", een nummer dat in 1977 op single werd uitgebracht en maarliefst negen weken op de tweede plaats van de Engelse pop-hitparade stond (achter Paul McCartney). In Nederland stond het nummer begin 1978 zeven weken in de top-40, en werd de 7e plaats bereikt.
Natuurlijk bestaat de band nog steeds. Deze zomer werd een grote tournee door Canada gemaakt.
Bron: http://www.rtvnoord.nl/muziek/muziek_rareplaat.asp
0
geplaatst: 8 december 2005, 18:07 uur
Jip dit is hem super man
Heb alleen de uitvoering van james last kunnen bemachtigen,maar het is h'm wel
Maar nu ik de orgineele titel en uitvoerende heb is dat hopelijk een kwestie van zoeken.
Bedank voor je uitgebreide reactie
Heb alleen de uitvoering van james last kunnen bemachtigen,maar het is h'm wel
Maar nu ik de orgineele titel en uitvoerende heb is dat hopelijk een kwestie van zoeken.
Bedank voor je uitgebreide reactie
0
geplaatst: 8 december 2005, 19:42 uur
Ik kan me nog herinneren dat ik toen (jaar of 12) veel van de radio opnam (met cassettebandjes). Deze was er ook bij, vandaar dat ik het nog wist. Tenminste, ik wist nog Brass band, en uiteindelijk kwam ik ook nog op Floral. En dan is Google natuurlijk ideaal. 

0
geplaatst: 9 december 2005, 16:30 uur
Echt geweldig, was /ben echt al jaren op zoek naar dit ene nummer.
Een tante vertelde me dat het ooit de paradeplaat bij de tros was.
Weer alles afgezocht maar toch niet kunnen vinden.
Gelukkig vai deze weg toch nog de oplossing gekregen.
Mijn dank is groot
Een tante vertelde me dat het ooit de paradeplaat bij de tros was.
Weer alles afgezocht maar toch niet kunnen vinden.
Gelukkig vai deze weg toch nog de oplossing gekregen.
Mijn dank is groot
0
geplaatst: 10 december 2005, 14:46 uur
0
geplaatst: 10 december 2005, 19:22 uur
Een minitieus bugje dat me opviel: als je een CSV-report maakt van de releaselijst van 2005, wordt dat opgeslagen als 'musicmeter.nl - bioscoop'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.