MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
SelmaDuim
Joepie!

aslan (crew)

Via een achterdeur dan wel, maar goed, het is al heel wat. De brief naar de afkickkliniek stuur ik nog maar even niet op.

Ik wordt even emotioneel hoor........

JAA WE ZIJN ER WEER!!

SelmaDuim
*geeft HiLL een zakdoek*

Dank je Selma

Ruby1966
Pffffff...eindelijk !! Ik heb jullie allemaal zoooo gemist !

Maar, daar zijn we weer !

Eddie op het Mijlpalen forum schreef:
zo nog 21 usertjes aanmaken en dan de site laten crashen met een of ander hardnekkig virus muahahahaa

Allemaal omdat Eddie zo nodig een Spek en Bonen trofee wil winnen

Blij dat ie weer terug is

Yak
Welkom terug allemaal!

LOL

Dit gooit wel stevig roet in het eten

Whaha, fantastisch , meteen maar een hele rits stemmen geplaatst.

Weet iemand trouwens waarom Paalhaas er niet op komt?

titan (crew)
Musicmeter is er gelukkig weer, kan ik mooi de volgende sessie met mijn psychiater afzeggen .

Gelukkig, net op tijd. Ik lag inmiddels al ernstig verzwakt voor m'n bureaustoel op de grond. Met mijn laatste krachten wist ik nog 1 keer op F5 te drukken en het wonder geschiedde: MuMe weer online.

Na een week doelloos over internet gezworven te hebben ben ik blij dat ik weer terecht kan bij MusicMeter.

The Scientist schreef:
Weet iemand trouwens waarom Paalhaas er niet op komt?

/me kijkt nieuwsgierig om zich heen...

O ja, nog iets: ik lees dat MuMe een tijdje offline is geweest? Hoe lang dan? Niet eens erg in gehad...

Ah, de domeinnaam doet het hier ook weer

Site is dus inderdaad offline geweest (joh), vanwege een technische storing zakte zondagochtend de hele server in elkaar. Er is een backup teruggezet van zaterdagnacht, er zou dus een stem of bericht kwijt kunnen zijn. Er wordt gewerkt aan een structurele oplossing om dit in de toekomst te voorkomen.

Jordy en alle andere mensen die aan MuMe werken

Gelukkig zijn we er weer. Ik merkte nu pas hoezeer het dagelijks (of meermaal daags) kijken op MuMe in mijn systeem was gaan zitten.

Ik had nog net geen ontwenningsverschijnselen (of ik zat nog in de ontkenningsfase, dat kan ook).

laten we Kubler-Ross er even bij pakken

http://en.wikipedia.org/wiki/Kubler-Ross_model

geef maar toe, waar zaten jullie?

5. Acceptance: "I'm ready, I don't want to struggle anymore."

De achterdeur zat gisteren nog pottdicht bij mij maar vandaag doet alles het gelukkig weer . Dit zal altijd herinnert worden als de Grote Music- en MovieMeter Krach van 2005.

Lying Mouth schreef:

het viel toch te proberen, een server laten crashen

Gelukkig is de site er weer en kan ik methadon in de koelkast zetten en de deur van de afkick kliniek achte me slluiten. Het was voor mij net als voor vele anderen een heel zware week, die ik met een hoop drugs en alcohol net heb overleeft.

Maar beste Jordy om dan nu gelijk de Jehova's bij me langs te sturen vind ik wel heel ver gaan, ik bedoel ik ben blij dat de site weer online is, en ik ben inderdaad geen trouwe kerkganger, maar dat vond ik wel heel ver gaan, zo dankbaar ben ik je nu ook weer niet.

(ze stonden net echt voor mijn deur Jordy dus zeg niet dat het niet zo is )

Martin Visser schreef:
Gelukkig zijn we er weer. Ik merkte nu pas hoezeer het dagelijks (of meermaal daags) kijken op MuMe in mijn systeem was gaan zitten.

Ik moest dit ook constateren, ik had een hoop tijd over ineens. Misschien is dit dan ook een moment voor een compliment aan MuMe. Ik kan niet meer zonder, chapeau!

Zolang het je van de straat houd...

Ook ik ben erg blij dat MuMe weer online is!
Maar waarom ik dit berichtje stuur is omdat ik net mijn rotatielijst invoer en zie dat ie geldig is tot 31 januari.
1,5 maand dus i.p.v. 2 weken wat het eerst was.
Is dit nu een fout of is het veranderd?

Valt niet mee een week zonder MuMe, maar opgelucht dat ie weer online is.

Music4ever schreef:

Is dit nu een fout of is het veranderd?

Dat lijkt een fout

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:05 uur

geplaatst: vandaag om 04:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.