MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
tovenaar schreef:

Gelukkig hebben we een corrigeer-functie, ga je gaan Jassonn .

Heb de correctie door gestuurd.:)

Kos
Ik heb wat albums verwijderd omdat ze er 2 keer opstonden. Ry Cooder - paris Texas en Marvin gaye - Whats Going On.

SVP effe opletten.

Hoofdlettergebruik is niet echt consequent geloof ik.

Is er een maximum aantal Kb's dat een plaatje mag zijn ?
En kan ik dat nog ergens zien op de toevoeg pagina (van de crew) of gewoon rechtermuisknoppen ?

Kos
blabla schreef:

Is er een maximum aantal Kb's dat een plaatje mag zijn ?
En kan ik dat nog ergens zien op de toevoeg pagina (van de crew) of gewoon rechtermuisknoppen ?
Volgens mij is dat maximum al automatisch ingesteld. Als het plaatje boven een bepaald KB is, kan de toevoeging niet voltooid worden en komt dus niet in de toevoeg-lijst. Althans, zo werkt het op Moviemeter

Yak
T.O. schreef:

Ik leg Allmusic er langs, en hou dat als richtlijn aan.

Die vraag van de max grootte van plaatjes wilde ik ook juist stellen! Zelf sla ik ze bestandsgrootte/kwaliteitsgewijs zo op dat ze om en rond de 10kb uitkomen.

T.O. schreef:

waar?

Maximum grootte van plaatje staat net als op MovieMeter op 25 KB, daarboven krijg je een foutmelding tijdens het toevoegen (en de kans het plaatje opnieuw te uploaden)

Het goedkeuren van de goedkeuringen gaat nu best wel snel. Alleen moet er wek eerst door crew gekeken worden of dat album er al niet opstaat.

Jordy schreef:
(quote)

waar?

Ik wilde zeggen 'Piper at the gates of dawn' van Pink Floyd, maar dat schijnt rechtgetrokken te zijn

sydney
(Zie mijn eerdere opmerking) Na een paar albums te hebben toegevoegd (was mijn bedoeling niet trouwens) heb ik de smaak te pakken. Misschien verandert dit als ik door mijn favorieten heen ben.

Yak
Mensen, ik denk toch dat we niet al te rigoureus albums moeten gaan goedkeuren. Twee voorbeelden: bij het album van The Strokes zat een behoorlijk lang begeleidend schrijven over allerlei bonustracks die op de ene uitgave wel stonden en op de andere weer niet. Ook is de huidige hoes niet degene met wie het album in Nederland is uitgekomen (dat is namelijk deze).

Een ander lastig kindje is 'Worst case scenario' van dEUS, die twee keer is uitgegeven. Eén keer zonder 'Right as rain' en 'Great American nude' erop, later met die twee nummers er ook bij en de nummers bovendien in een andere volgorde. En 'Right as rain' is volgens mijn cd helemaal geen live-versie.

Ik zou jullie toch willen oproepen om niet zomaar 'plaatje goed, alles ingevuld, goedkeuren maar!' te doen. Keur ook bij voorkeur alleen platen goed die je zelf hebt, want de tracktitels op Allmusic zijn behoorlijk vaak fout.

Mik
Daan schreef:
(quote)
Het wordt is tijd dat Mik en Kos weer eens aan het werk gaan.

Sommige mensen moeten werken op zondag tot 23.u

Nu is er helemaal geen wachtlijst meer.

Yak schreef:

Ik zou jullie toch willen oproepen om niet zomaar 'plaatje goed, alles ingevuld, goedkeuren maar!' te doen.

Ben ik het wel mee eens. Al verwacht ik dat er straks door de betreffende fans van die artiesten toch wel gecorrigeerd gaat worden. Ik heb expres geen tracknummers op de album-pagina getoond, jouw Deus voorbeeld kan volgens mij gewoon via het sterretje opgelost worden. Dat de tracks niet in de juiste volgorde staan is niet zo'n probleem

Mik
Ik kom ook altijd en overal te laat

Kos
Idd. Yak, als je zoiets opmerkt moet je even een correctie doorvoeren. Wij kunnen onmogelijk weten of al die info klopt.

Ik heb bij elke goedkeuring eerst even bij allmusic gekeken voordat ik hem door laat gaan.

Ik stop er maar weer mee voor vandaag

Yak schreef:

Keur ook bij voorkeur alleen platen goed die je zelf hebt, want de tracktitels op Allmusic zijn behoorlijk vaak fout.

Hehe, zo lang er geen vinyl-ep'tjes toegevoegd mogen worden, zal d√°t een zeer lastige klus voor mij zijn .

O ja, als ik 'bonustrack' aanvink komt dat niet altijd bij het uiteindelijke resultaat tevoorschijn.

Hoe zit het eigenlijk met censuur? AMG doet er maar al te graag aan maar ik zelf niet. Bitch wordt bij mij gewoon Bitch en niet B****. Doen we alles zonder censuur, met of maakt het allemaal niets uit?

Zat net een paar lijsten door te kijken. Toen keek ik bij top stemmers. Bij hun namen staan ook hun stemgemiddeldes en ook het aantal stemmen van de user. Zag bij eentje dat diegene 1 stem had uitgebracht en een stemgemiddelde van 5,00. Verder weet ik van hem dat hij maar op 1 CD stemt en dat hij onderzeebootliefhebber is.

Moeten jullie raden wie hij is en op welke CD hij heeft gestemd.

BoordAppel schreef:

Hoe zit het eigenlijk met censuur? AMG doet er maar al te graag aan maar ik zelf niet. Bitch wordt bij mij gewoon Bitch en niet B****. Doen we alles zonder censuur, met of maakt het allemaal niets uit?
Had ik ook bij de CD van 2Pac.

Daan schreef:

Zat net een paar lijsten door te kijken. Toen keek ik bij top stemmers. Bij hun namen staan ook hun stemgemiddeldes en ook het aantal stemmen van de user. Zag bij eentje dat diegene 1 stem had uitgebracht en een stemgemiddelde van 5,00. Verder weet ik van hem dat hij maar op 1 CD stemt en dat hij onderzeebootliefhebber is.

Moeten jullie raden wie hij is en op welke CD hij heeft gestemd.

Hij heeft 'm ook zelf toegevoegd.

Hoe gaat dat eigenlijk met dubbel-cd's?

Doornummeren

Hobbes schreef:

Hoe gaat dat eigenlijk met dubbel-cd's?

Tracklist laten doorlopen, zoals op AMG. Zie als voorbeeld Speakerboxxx/The Love Below van Outkast.

[edit] A, vrij nutteloos bericht dit .[/edit]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:36 uur

geplaatst: vandaag om 09:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.