MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Ik ben het wel met je eens dat het een goed idee zou zijn datums in te voeren, maar om na 36000+ albums te verbeteren.....

Uhm.. [email protected] doet het nog steeds niet.

Ik typ daarnet www.boekmeter.nl in en kom hier, niet ingelogd, terecht. Boekmeter.nl komt er toch, hé??

HiLL schreef:
Uhm.. [email protected] doet het nog steeds niet.

Hij doet het weer niet

JJ_D schreef:
Boekmeter.nl komt er toch, hé??

Staat nog wel in de planning, al heb ik er eigenlijk totaal geen tijd voor. Ik zou er dus niet te hard op rekenen, aangezien ik ook nog wel wat dingen aan MovieMeter en MusicMeter zou kunnen doen, eigenlijk.

Jordy schreef:
(quote)

Hij doet het weer niet

Oh ok

Jordy schreef:
(quote)

Staat nog wel in de planning, al heb ik er eigenlijk totaal geen tijd voor. Ik zou er dus niet te hard op rekenen, aangezien ik ook nog wel wat dingen aan MovieMeter en MusicMeter zou kunnen doen, eigenlijk.

Is gamemeter.nl niet een véél beter idee?

avdj schreef:
(quote)

Vind beiden ideeen wel een goed idee.

avdj schreef:
(quote)

Laat Jordy dat maar niet horen

avdj schreef:

Neuh, games interesseren me niet zo.

avdj schreef:

Ik quote Jordy: Er zijn al genoeg sites waar je games kan bespreken; daar ligt mijn voorkeur niet.

Die discussie is al vele malen gevoerd en er is zelfs een topic over op MovieMeter. BoekMeter komt er en GameMeter niet.

Angrod-Pallanén schreef:
BoekMeter komt er

Jordy schreef:
Ik zou er dus niet te hard op rekenen

Jordy schreef:
(quote)

Neuh, games interesseren me niet zo.

Maar anderen misschien wel.
Edit: weet het wel zeker.

Als ie nou gewoon de code vrijgeeft aan een of andere enthousiaste vrijwilliger met een beetje programmeerervaring kan het altijd natuurlijk

titan (crew)
Even een puintje van kritiek: Ik vind dat plaatjes te makkelijk worden afgekeurd. Ik zou niet durven om een slecht plaatje in te sturen maar toch krijg ik vaak te horen of het plaatje niet iets beter kan. Als ik er dan op een beetje hoge poten wat van zeg wordt het plaatje nagenoeg altijd alsnog goedgekeurd.

Aan de andere kant zie ik echt zeer, zeer slechte plaatjes die al meer dan een jaar erop staan. Maar goed daar ben ik dan weer voor.........

titan (crew)
Daarom ben ik ook vaak een beetje boos wanneer een goed plaatje van mij wordt afgekeurd.

Ja daar ben ik het heel erg mee eens. Ik vind dat men hier een beetje overdreven selectief is. Kijk als er duidelijke pixels zijn, of randen eromheen enz. dan begrijp ik het, maar als men gaat zeuren om een heel klein beetje pixelvorming om de letters en ik zie even later het album door iemand anders alsnog toegevoegd met vrijwel exact hetzelfde plaatje, krijg ik toch zo m'n twijfels.

titan (crew)
Deze werd bijvoorbeeld in eerste instantie afgekeurd.

(afbeelding)

Deze is beter..of moet ie zoals jij hem hebt?

Jordy schreef:
(quote)

Dus hij komt er, maar niet rond de jaarwisseling (zoals beloofd ) ??

titan (crew)
HiLL schreef:
(afbeelding)
Deze is beter

Ik zie vrijwel geen verschil.

titan schreef:
(quote)

Ik zie vrijwel geen verschil.

Daar zit het em in..

Als ik naar het albumoverzicht ga van The Rolling Stones en ik kies een album tussen 1971 en 1993 krijg ik een foutmelding als ik op het label klik. "Op MuMe staan geen albums van dit label" (Rolling Stones Records) Dit valt me vandaag voor het eerst op.

In Muziek > Algemeen > Ik zoek een nummer:

Ik zoek een nummer die ik al heel lang zoek . In het nummer zingt een gozer: 500 miles away from home.( kan ook minder ver away from home zijn )
Maar het is niet van Bobby Bare.
Als je zo'n Hells Angel site bezoekt ( van Kampen volgen smij ) dan draait dat nummer ook.
Weet iemand van wie dat nummer is?

Toine Rorije
Wat ook nergens op slaat is dat in de jaar- en deceniumlijsten allerlei verzamelalbums staan. In de top 20 van de jaren negentig staan ondermeer the beatles, led zeppelin, rolling stones en the smiths. Vast hele fijne verzamlaars, maar ze horen daar totaal niet thuis.

Nee oke, maar die lijst is gemaakt op releasedatum. Wat ik wél vind is dat er voor de jaren 50 en 60 een minimum aantal stemmen van 10 of 15 zou moeten komen. Want jaren 70 en later is nou eenmaal bekender bij de meeste mensen dus ook bij MuMe gebruikers. Een idee Jordy?

Im gonna be van The Proclaimers.

Ik zoek het nummer uit de reclame van Bravia (Sony)! Het is die reclame met al die gekleurde balletjes over het hele scherm, de muziek is met een mannenstem.
Weet vast iemand wel?

PS: Oja, en misschien weet toevallig ook nog iemand waar ik de muziek kan downen oid van de Televizierring 2005. Die vond ik zo mooi.

Dat is Heartbeats van Jose Gonzalez.

Het origineel is van The Knife.

Geweldig nummer inderdaad!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:13 uur

geplaatst: vandaag om 07:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.