De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2005, 12:05 uur
Het is ook niet dat nummer van The Proclaimers.
Het is wel iets met miles away from home.
Weet iemadn nog een ander nummer met die tekst erin?
( op de hells angels site van Kampen draaide dat nummer altijd )
Het is wel iets met miles away from home.
Weet iemadn nog een ander nummer met die tekst erin?
( op de hells angels site van Kampen draaide dat nummer altijd )
0
geplaatst: 27 december 2005, 16:30 uur
"driving away from home, ... miles or more", komt voor in 'Jim's tune' van It's Immaterial.
0
geplaatst: 27 december 2005, 20:03 uur
nee dat is hem ook niet. Als iemand nog meer ideeen heeft hoor ik het graag!
0
geplaatst: 29 december 2005, 18:48 uur
Als er op artiest ''The Black Dog'' wordt gezocht, wordt er niks gevonden. Slechts albumtitel-zoeken werkt bij de albums daarvan. Kan hopelijk gemaakt worden 

0
geplaatst: 30 december 2005, 16:11 uur
avdj schreef:
Een idee Jordy?
Een idee Jordy?
Zeker, maar momenteel is het helaas technisch (zonder aanpassingen) niet mogelijk om dit variabel te maken per decennium.
0
geplaatst: 30 december 2005, 16:11 uur
John Doe schreef:
Als er op artiest ''The Black Dog'' wordt gezocht, wordt er niks gevonden. Slechts albumtitel-zoeken werkt bij de albums daarvan. Kan hopelijk gemaakt worden

Ga het noteren, er is nog meer dat er verbeterd kan/moet worden aan de zoekmogelijkheid.
0
geplaatst: 30 december 2005, 17:22 uur
Misschien een vreemde vraag: maar ik heb bij het aanmelden ingevuld dat ie automatisch ingelogd mag worden, maar zolang ik al op deze site aanwezig ben heb ik altijd naam en code gewoon handmatig moeten invoeren.
0
geplaatst: 30 december 2005, 17:23 uur
aERodynamIC schreef:
Misschien een vreemde vraag: maar ik heb bij het aanmelden ingevuld dat ie automatisch ingelogd mag worden, maar zolang ik al op deze site aanwezig ben heb ik altijd naam en code gewoon handmatig moeten invoeren.
Heeft iets met je koekjes te maken denk ik dan.
0
geplaatst: 30 december 2005, 17:45 uur
Als ik in de searchbalk of bij het invoeren van de rotatielijst "Music from the O.C.: Mix 5" invoer geeft hij heel veel andere cd's. Bij de searchbalk gaat dat natuurlijk maar tot 100 en bij de rotatielijst tot en met "E". Ik kan pas bij deze cd's komen als ik via "Zoeken" en titel van een van de tracks in voer. Kan je hier iets aan doen (het is niet zo heel erg dat ik hem niet kan vinden via de searchbalk, maar het is toch wel "hinderlijk" dat ik hem niet kan invoeren in mijn rotatielijst.) of kan het niet anders?
0
geplaatst: 30 december 2005, 17:51 uur
aERodynamIC schreef:
Klikken Eric
0
geplaatst: 30 december 2005, 18:40 uur
Angrod-Pallanén schreef:
Kan je hier iets aan doen
Kan je hier iets aan doen
Ja, ik zal dit meenemen als ik de zoekscripts ga verbeteren
0
geplaatst: 30 december 2005, 19:22 uur
Jordy, is het nog mogelijk om (evt voor de eerste week van 2005) een tooltje te maken om de top 10 van 2005 in te vullen? Vorig jaar was dat er ook en het lijkt me erg leuk om te zien wat er allemaal in komt te staan. (Al zal de nummer 1 niet echt een verrassing zijn denk ik
)
)
0
geplaatst: 30 december 2005, 19:25 uur
obsessed schreef:
Al zal de nummer 1 niet echt een verrassing zijn denk ik
dan mis ik iets, denk ikAl zal de nummer 1 niet echt een verrassing zijn denk ik
welke moet dat dan zijn?
0
geplaatst: 30 december 2005, 19:38 uur
obsessed schreef:
Jordy, is het nog mogelijk om (evt voor de eerste week van 2005) een tooltje te maken om de top 10 van 2005 in te vullen?
Jordy, is het nog mogelijk om (evt voor de eerste week van 2005) een tooltje te maken om de top 10 van 2005 in te vullen?
Helaas geen tijd voor, sorry
0
geplaatst: 4 januari 2006, 12:52 uur
En ook MusicMeter lijkt het weer te doen
Mocht er ergens nog iets vreemds aan de hand zijn, zal ik dat vanavond fixen.
Er is een backup van vrijdag op zaterdagnacht, 03.00 uur teruggezet. Er is dus een paar uur aan stemmen en berichten verloren gegaan. Het zou ook kunnen zijn dat van recente toevoegingen of correcties de poster kwijt is, deze moet dan even (opnieuw) gecorrigeerd worden.
Sorry voor de overlast. De site staat momenteel op andere servers, heb goede hoop dat het vanaf nu goed gaat.
Mocht er ergens nog iets vreemds aan de hand zijn, zal ik dat vanavond fixen.Er is een backup van vrijdag op zaterdagnacht, 03.00 uur teruggezet. Er is dus een paar uur aan stemmen en berichten verloren gegaan. Het zou ook kunnen zijn dat van recente toevoegingen of correcties de poster kwijt is, deze moet dan even (opnieuw) gecorrigeerd worden.
Sorry voor de overlast. De site staat momenteel op andere servers, heb goede hoop dat het vanaf nu goed gaat.
0
Toine Rorije
geplaatst: 4 januari 2006, 14:16 uur
Vince vega schreef:
Complimenten voor Jordy!!!
Complimenten voor Jordy!!!
omdat ie het voor mekaar heeft gekregen twee keer binnen een maand de site 'out' te laten gaan?

0
geplaatst: 4 januari 2006, 15:18 uur
Maar deze keer duurde het wel iets minder lang. Had dan ook iets minder last van ontwenningsverschijnselen.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 15:49 uur
Nou jullie zijn ook lekker geef ik jordy compliment voor het herstellen van onze geliefde site MuMe, beginnen jullie zo.... 

0
geplaatst: 4 januari 2006, 15:53 uur
Vince vega schreef:
Nou jullie zijn ook lekker geef ik jordy compliment voor het herstellen van onze geliefde site MuMe, beginnen jullie zo....

Je hebt gelijk: die arme jongen heeft zich de schompes moeten werken, alleen maar voor onze lol op deze site.
Maar ja, als je eenmaal de verslaving hebt, mis je MuMe binnen een dag al heel erg. Dan ga ik wel naar rateyourmusic, maar dat is toch niet mijn kluppie.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 16:03 uur
Top 250 is verdwenen.
Is het de bedoeling dat ik de bugs doorgeef of denk je rot toch op HiLL dat weet ik ook wel maar ik ben er juist hard mee bezig en dan begin jij steeds aan mijn kop te zeiken dus zou je aub je rotkop willen houden!!?
Dan moet je het maar zeggen...
Is het de bedoeling dat ik de bugs doorgeef of denk je rot toch op HiLL dat weet ik ook wel maar ik ben er juist hard mee bezig en dan begin jij steeds aan mijn kop te zeiken dus zou je aub je rotkop willen houden!!?
Dan moet je het maar zeggen...

0
geplaatst: 4 januari 2006, 16:04 uur
Jordy: dat heb je toch nog snel voor elkaar gekregen, en dat tijdens deze toch wat rare dagen!
Ik mis in dit topic http://www.musicmeter.nl/forum/1/317/ het laatste stuk van de discussie.
Misschien dat er bij andere topics ook delen missen; geen idee.
Ik mis in dit topic http://www.musicmeter.nl/forum/1/317/ het laatste stuk van de discussie.
Misschien dat er bij andere topics ook delen missen; geen idee.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 16:09 uur
Zie mijn bericht eerder. Ik zal vanavond even naar de toplijst kijken.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 16:25 uur
Jordy schreef:
.
.Godzijdank. De prozac kan weer in de kast.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.