De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2006, 17:39 uur
Ik had ook al weer 12 kratten aldi bier en kilo snuif in huis gehaald om een zware week door te komen, maar het kan allemaal weer door de wc.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 19:27 uur
Ik zoek een nummer dat ik al een paar keer op Kink FM heb gehoord de week (en dus wel op hoge rotatie zal staan daar), telkens in uren waarvan de playlist niet op te vragen is helaas. Het deed me nogal Radiohead/Muse achtig aan, veel meer weet ik niet...
0
geplaatst: 4 januari 2006, 21:17 uur
Vanavond werkt MuMe bij mij ook niet optimaal. Rotatielijst bijwerken doet het niet, zoeken werkt niet. Is dat bij anderen ook zo of ligt dat aan mijn pc? 

0
geplaatst: 4 januari 2006, 21:21 uur
bij mij geeft zoeken telkens de resultaten van mijn eerste zoek-opdracht. Wat ik ook intyp.
0
geplaatst: 4 januari 2006, 21:22 uur
Toine Rorije schreef:
omdat ie het voor mekaar heeft gekregen twee keer binnen een maand de site 'out' te laten gaan?
(quote)
omdat ie het voor mekaar heeft gekregen twee keer binnen een maand de site 'out' te laten gaan?

Als ie voorlopig maar heel blijft.

0
geplaatst: 4 januari 2006, 21:32 uur
Alleen het zoeken deed eerder raar bij me, al kan ik dat nu niet meer reproduceren. Rotatielijst bijwerken heb ik gewoon kunnen doen.
0
Toine Rorije
geplaatst: 4 januari 2006, 21:53 uur
ik kan ook geen rotatielijst invoeren.
edit: opeens (?) staat ie er!
edit: opeens (?) staat ie er!

0
geplaatst: 4 januari 2006, 23:50 uur
Gyzzz schreef:
bij mij geeft zoeken telkens de resultaten van mijn eerste zoek-opdracht. Wat ik ook intyp.
Yup, hier ook. Alleen als ik m'n vorige zoekopdracht overschrijf werkt het bij mij. Dus als ik 1 keer op een album heb gezocht moet ik dat blijven doen, anders werkt het niet.
Hetzelfde geldt trouwens voor stemtabellen. Als je er eenmaal eentje gehad hebt blijft ie daar naar terug keren, ook al zit je in het albumoverzicht van een andere artiest.
0
geplaatst: 5 januari 2006, 10:58 uur
Het zoeken gaat nu sowieso niet goed meer. Ik zoek op een track, duurt ff en dan niks.
Wat ik nu ook al vaak heb gehad dat als ik een pb heb en die gelezen heb er wel weer een (1) komt te staan.
Wat ik nu ook al vaak heb gehad dat als ik een pb heb en die gelezen heb er wel weer een (1) komt te staan.
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 januari 2006, 11:05 uur
HiLL schreef:
Misschien krijg je er ook gewoon veel achter elkaar.

0
geplaatst: 5 januari 2006, 14:15 uur
Bij het zoeken van een topic, vindt hij bij mij alleen iets als je de exacte topictitel invoert. Delen ervan, zoals 'Top 10 van' geven geen resultaat...
0
geplaatst: 5 januari 2006, 15:08 uur
Bij mij werkt alleen het zoeken op albumtitel, zoeken op artiest of op titeltrack levert steevast geen resultaten op.
0
geplaatst: 5 januari 2006, 17:57 uur
Daar mist een plaatje, heb gemeld dat dat hier en daar helaas gebeurd kan zijn.
Ik zit me suf te piekeren hoe de problemen die jullie te zien krijgen kunnen onstaan... bij mij zijn er geen problemen. Zijn er specifieke zoektermen die niet werken?
Ik zit me suf te piekeren hoe de problemen die jullie te zien krijgen kunnen onstaan... bij mij zijn er geen problemen. Zijn er specifieke zoektermen die niet werken?
0
geplaatst: 5 januari 2006, 18:18 uur
Jordy schreef:
Zijn er specifieke zoektermen die niet werken?
Zijn er specifieke zoektermen die niet werken?
Ik heb even wat zitten proberen en inderdaad hangt het af waar ik op zoek.
Voorbeeld 1
Artiest: Pixies - geen resultaat
Albumtitel: Doolittle - geen probleem, keurig gevonden
Titeltrack Debaser - geen resultaat.
Voorbeeld 2
Artiest: Queen - geen resultaat
Albumtitel: A Night at the Opera - geen resultaat
Titeltrack Bohemian Rhapsody - geen resultaat.
Voorbeeld 3
Artiest: Simple Minds - geen resultaat
Albumtitel: New Gold Dream - geen probleem, keurig gevonden
Titeltrack Hunter and the Hunted - geen probleem, keurig gevonden.

0
geplaatst: 5 januari 2006, 18:29 uur
Gisterenavond en vandaag vrijwel de hele dag deed de zoekmachine het perfect bij me. Net weer een tijd niet en nu lijkt alles weer perfect te werken
.
.
0
geplaatst: 5 januari 2006, 19:31 uur
http://www.musicmeter.nl/album/20648/stats/
Dit album staat dubbel in mijn top10 op plaats 4 volgens de stats-pagina...
Dit album staat dubbel in mijn top10 op plaats 4 volgens de stats-pagina...
0
geplaatst: 5 januari 2006, 19:43 uur
bij mij staat onderaan elke pagina waar ik kom
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
0
geplaatst: 5 januari 2006, 20:01 uur
Ik zie wat er fout gaat, ik ga het doorgeven aan de mensen die de server beheren.
0
geplaatst: 5 januari 2006, 20:45 uur
HELP!! Ik zoek een ontzettend mooi Nederlands liedje, weet er alleen niets van...
- ik weet dat het een mannenstem is die het zingt, in het Nederlands dus, het is een beetje een soft rock nummer
- Er is ook een reclame met, volgens mij hetzelfde bandje, dat een ander nummer zingt
- ik weet dat het een mannenstem is die het zingt, in het Nederlands dus, het is een beetje een soft rock nummer
- Er is ook een reclame met, volgens mij hetzelfde bandje, dat een ander nummer zingt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.