MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ow ja, nu ik toch bezig ben... ik zoek de naam van de vrouw die zingt: Freedom freedom freeeeeeeedom. Lekker duidelijk dacht ik...

Allmusic
Aretha Franklin.

MEtallicafan schreef:
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een nummer:

Ik zoek een nummer die ik al heel lang zoek . In het nummer zingt een gozer: 500 miles away from home.( kan ook minder ver away from home zijn )
Maar het is niet van Bobby Bare.
Als je zo'n Hells Angel site bezoekt ( van Kampen volgen smij ) dan draait dat nummer ook.
Weet iemand van wie dat nummer is?

Is 't niet onze eigen Golden Earring met another 45 miles away from home?

just. schreef:
HELP!! Ik zoek een ontzettend mooi Nederlands liedje, weet er alleen niets van...
- ik weet dat het een mannenstem is die het zingt, in het Nederlands dus, het is een beetje een soft rock nummer

- Er is ook een reclame met, volgens mij hetzelfde bandje, dat een ander nummer zingt

Is Ook Schitterend - Voltooid Verledentijd? Tegenwoordig bekend onder de naam IOS , laatst hun comeback gemaakt en hoorde een nummer van hun bij een reclame meen ik..

T.O. schreef:
Coldplay - Talk

Ik zie nu bij sommige albums 6x mijn rotatielijst maar bij mij zelf staat er: geen rotatielijst ingevoerd.

Haha nee t is niet IOS, het bandje is volgens mij nog niet zo bekend... Wat fijn dat jullie echt bij zo´n ongelooflijk domme omschrijving toch nummers kunnen bedenken.. mag jullie nu al...

Euhm het is toch wel IOS *schaam schaam*

Zou het niet leuk zijn om een soort van lijstje bij te houden van wat je gecorrigeerd hebt, wat je toevoegingen zijn die in de wachtrij staan en daarbij al je toegevoegde albums om dat mooi onder een tabje te zetten om vervolgens te denken he wat ben ik goed bezig voor de site.

Zo niet..ik heb namelijk nog steeds een album al een behoorlijke tijd in de wacht staan, mijn 100e en dat is wel een jubileum.

Sietse
Hmm grote problemen hier met MuMe in het algemeen...ik kopieer ff het geheel uit een chat.

[masterrossi] uhm ik kan geen nieuwe topics maken

[masterrossi] als ik bij mensen hun stemmen lijst ga kijken en dan er voor kies om een stem tabel te maken krijg ik een totaal andere lijst dan er stond

[masterrossi] bij sommige links word ik naar mijn eigen profiel doorgestuurd

[masterrossi] enz enz

waar masterossi ik dus ben...aangezien ik dus geen topic kan maken enzo, maar ff in algemene feedback, als het hier niet hoort of iemand het kan verplaatsen.

En eventueel iets van info als het kan.

HiLL schreef:
Zou het niet leuk zijn om een soort van lijstje bij te houden van wat je gecorrigeerd hebt, wat je toevoegingen zijn die in de wachtrij staan en daarbij al je toegevoegde albums om dat mooi onder een tabje te zetten om vervolgens te denken he wat ben ik goed bezig voor de site.

Zo niet..ik heb namelijk nog steeds een album al een behoorlijke tijd in de wacht staan, mijn 100e en dat is wel een jubileum.

Haha, ik wacht ook al een dag of acht op een jubileum. Het aantal correcties bijhouden is niet te doen, zelf verbeter ik ook weleens hoezen, vul eens een tracklist aan en ik heb een paar honderd labels ingevuld maar om NOU nog eens met een lijst te komen? Op dit moment heb ik 10 albums in de rij staan en iets van 30 correcties, ik ben benieuwd wanneer ze gekeurd worden. Het zoeken werkt i.i.g. weer.

Hehe .

Eergister waren opeens veel van mijn uitgebrachte stemmen gewijzigd, er waren er zelfs spontaan bijgekomen (Ik viel bijna van mijn stoel af toen er stond dat ik Beef en Natasha Bedingfield 5 sterren had gegeven...huh?!)
Ik heb alles maar zelf veranderd, maar kloppen doet het niet.

Ja Anna geef maar toe dat jij een poster van Natasha boven je bed hebt hangen!

HiLL schreef:
Ja Anna geef maar toe dat jij een poster van Natasha boven je bed hebt hangen!

Ok, je hebt me door

Petero schreef:
(quote)

Is 't niet onze eigen Golden Earring met another 45 miles away from home?

Als het uit een reclame komt, denk ik eerder Back Home (van Golden Earring)

Sietse schreef:
Hmm grote problemen hier met MuMe in het algemeen...ik kopieer ff het geheel uit een chat.

Het probleem met het openen van topics heb ik verholpen, de rest moet sinds begin van de middag ook weer werken?? Er is nl. vanmiddag het een en ander gefixed aan de servers, begreep ik

Sietse schreef:
aangezien ik dus geen topic kan maken enzo, maar ff in algemene feedback

Ehm maar waarom zou je voor die feedback ineens een nieuw topic willen openen dan lang leve deze bug

aslan (crew)
het zoeken gaat weer even niet zoals het hoort...

Inderdaad...ligt weer lam.

Waar zoek je op? Wat gebeurt er??

aslan (crew)
een tweede of meerdere maal zoeken geeft telkens het resultaat van de eerste
bv. eerst zoeken naar albums van ac/dc, daarna lapsed... resultaat voor lapsed: alle albums van ac/dc

Same here, pas na een aantal keer of na een tijdje gaat hij weer een nieuwe zoekopdracht voltooien.

Ben bang dat het (nog steeds) een serverprobleem is, en dat we het er dit weekend even mee moeten doen... zal het in ieder geval doorgeven

Sorry voor andere MuMe-gebruikers, maar mijn (onzichtbare) rotatielijst wordt 3x meegeteld. Bepaalde albums staan daardoor onterecht hoog. Kan er zelf niks aan doen. Technisch probleempje blijkbaar.

Dat probleem is vandaag ook verholpen, er wordt vannacht weer een "eerlijke" rotatielijst gegenereerd.

Dat zoeken lijkt overigens alleen fout te gaan als je heel snel na een bepaalde zoekopdracht nogmaals zoekt, klopt dat? Het lukt mij zelf nl. maar niet om het fout te laten gaan.

aslan (crew)
het zoekprobleem blijkt opgelost te zijn... ik heb de indruk dat dat met ups en downs gaat

Het zoeken op artiest lukt mij nog steeds niet, en het was niet nogmaals vlak na een bepaalde zoekopdracht. Vanmiddag had ik bij Moviemeter hetzelfde probleem bij het zoeken op filmnaam. Het probleem is dus nog niet opgelost.

En met zoeken bedoel ik dan het zoeken vanaf de openingspagina, rechtsboven.

Yak
Ik ben eigenlijk weinig problemen tegengekomen, op één kleinigheidje na: er staat een leeg topic in de wachtrij die ik zelf niet kan verwijderen.

Jester, zou je eens kunnen proberen of het na uitloggen/opnieuw inloggen beter gaat?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.