MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sietse
Dank Jordy

licht het aan mij of werkt de zoekfunktie niet, geprobeerd op Anathema en dEUS (staan toch zeker platen van op site maar hij vind niets.

Haha lees goed Eddie, ligt niet aan jou!

Eddie schreef:
staan toch zeker platen van op site maar hij vind niets.

Geen probleem bij mij Zouden jullie eens kunnen proberen of er ook na uitloggen/inloggen nog problemen zijn?

Overigens bij mij ook niet.

Ik heb momenteel ook geen problemen met zoeken, maar aan het begin van de avond had ik dus precies de hierboven genoemde problemen.

Ik heb ondertussen wel een keer mijn PC opnieuw gestart. (om een andere reden overigens)

HiLL schreef:
Overigens bij mij ook niet.

Geen resultaten of geen problemen?

o lol geen problemen.

Sietse
hmm dacht ff dat het verholpen was, maar helaas het probleem blijft bestaan. Misschien dan maandag nog eens proberen.

hmm verandering:

TEXT_VOTINGTABLE_NO_ALBUM_SELECTED

Yup, ik kan er helaas niets aan doen, dus we moeten het maar even 2 daagjes zien te redden

Maar zou iemand nog even willen bevestigen dat/of het NA uitloggen/inloggen nog steeds voorkomt, de zoekproblemen?

Jordy schreef:
Maar zou iemand nog even willen bevestigen dat/of het NA uitloggen/inloggen nog steeds voorkomt, de zoekproblemen?

Bij mij vanochtend niet meer,ik heb me op het werk ingelogd en sindsdien geen problemem meer.

aslan (crew)
vandaag geen zoekproblemen

Hoe zit het met de toevoegingen? Ik heb er nog 2 staan, waarvan er 1 al best lang wacht.

aslan (crew)
er zijn weer zoekproblemen, telkens opnieuw uit- en inloggen helpt...

Okee, dan weet ik dat het nog niet opgelost is, even behelpen dus.

Hier ook weer zoekproblemen en uit- en weer inloggen helpt inderdaad.

zal het ook eens proberen, ik vind dus ook helemaal niks meer.

ook geprobeerd, in- en uitloggen, helpt ook niks!

Bedankt voor het melden, maar het probleem is dus bekend

http://www.musicmeter.nl/forum/1/555/60#74
zou naar de uitleg van de chat moeten gaan?

Waar kom je dat tegen? diezelfde URL maar dan op MOVIEmeter gaat naar chat-uitleg

Ah ik zie het al, in de FAQ, zal het even aanpassen

JonnieBrasco
Ik zoek de artiest/titel van het rock-nummer dat tijdens de menu's van het Playstation 2 spel "WRC4" (rally) ten gehore wordt gebracht... Ik ken het, ik heb het, ik hou van het, maar ik weet het niet meer...

JonnieBrasco
En stomtoevallig draai ik de cd nu waar het door mij gezochte nummer op staat, het nummer is dus Mogwai Fear Satan van Mogwai.

Bij mij doet het zoeken vanaf de openingspagina het weer.

Wow, what are the odds??

sq
Voordat je gaat rekenen: De kans lijkt me aanzienlijk groter dan 1 gedeeld door het aantal CD´s dat je hebt.

Het kan natuurlijk zijn dat je, in een bepaalde stemming, bijvoorbeeld door het nummer dat je zoekt, behoefte hebt aan een bepaald soort muziek. Het is dan niet zo toevallig als je denkt dat je dan ook het gezochte nummer aantreft bij je muziekkeuze van dat moment. Het is mij ook al meer dan eens overkomen; je zoekt nummer A op album onbekend en pakt 'dan maar iets anders' en dan blijkt het toch dat album te zijn. Misschien ook een algemene zoektip voor bezoekers van specifiek dit forum: zet eens iets op dat erop lijkt en dat je lang niet hebt gedraaid!

Of het in dit topic thuishoort weet ik niet maar...is het geen idee om naast een Album Top 10 ook een Nummer Top 10 te kunnen invoeren? Of moeten nummers dan apart worden toegevoegd? In dat geval....hoezen top 10?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.