De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2006, 16:35 uur
aERodynamIC schreef:
Bij deze cd hoort een + in de titel, maar dat lukt niet:
Bij deze cd hoort een + in de titel, maar dat lukt niet:
Hetzelfde probleem bij Girl + Turtles van Gore Slut
http://www.musicmeter.nl/album/37087
0
geplaatst: 15 januari 2006, 17:24 uur
HammerHead schreef:
Lukt prima hoor!
(quote)
Lukt prima hoor!

Wat kan jij wat ik niet kan?

0
geplaatst: 15 januari 2006, 17:48 uur
timing schreef:
(quote)
wauw, dat was rap, t is al weer verbeterd zie ik
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:14 uur
Sorry, ik heb het (om te testen) gecorrigeerd, vreemd dat dit probleem blijkbaar niet bij iedereen optreedt
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:47 uur
Ik zie dat nieuwe albums nog wel eens zonder tracktijden op de site komt.
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:54 uur
HiLL schreef:
Klopt en vooralsnog mag dat ook gewoon.
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:55 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Ja maar ja maar. Wel beetje raar. Ik bedoel dat is wel een beetje dweilen met het kraantje op een klein kiertje open.
0
geplaatst: 15 januari 2006, 21:54 uur
Kan het zijn dat bij een correctie maximaal 3 alt. artiestnamen bewaard blijven?
Bij Jan Garbarek/Bobo Stenson/Terje Rypdal/Arild Andersen/Jon Christensen - Sart stonden er oorspronkelijk 5. Er was alleen een spelfoutje gemaakt, wat ik heb gecorrigeerd. Na die correctie waren de laatste twee plots verdwenen. Ik heb geprobeerd ze via een nieuwe correctie weer toe te voegen, maar (nadat die is geaccepteerd) staan ze er nog niet. Wat gaat er mis?
edit: het gaat vaker mis, ik ben er nagenoeg zeker van bij de albums van het Eric Vloeimans Quartet ook meer dan 3 artiesten te hebben toegevoegd (ook via een correctie) en daar staan er nu ook maar 3.
Bij Jan Garbarek/Bobo Stenson/Terje Rypdal/Arild Andersen/Jon Christensen - Sart stonden er oorspronkelijk 5. Er was alleen een spelfoutje gemaakt, wat ik heb gecorrigeerd. Na die correctie waren de laatste twee plots verdwenen. Ik heb geprobeerd ze via een nieuwe correctie weer toe te voegen, maar (nadat die is geaccepteerd) staan ze er nog niet. Wat gaat er mis?
edit: het gaat vaker mis, ik ben er nagenoeg zeker van bij de albums van het Eric Vloeimans Quartet ook meer dan 3 artiesten te hebben toegevoegd (ook via een correctie) en daar staan er nu ook maar 3.
0
geplaatst: 15 januari 2006, 22:56 uur
Dames en heren MuMe-users,
De album-toevoegers hadden het misschien al gemerkt, maar er heeft zich een verschuiving van manschappen binnen de crew voltrokken. JonnieBrasco en Zachary zijn enige tijd geleden helaas vertrokken, maar de heren HammerHead, El Ninjo en aERodynamIC zijn een weekje geleden met groot enthousiasme aan hun nieuwe taak begonnen. Zie hoe opgeruimd de toevoeg-wachtrij er nu bij ligt, bravo!
Succes, crewleden!
De album-toevoegers hadden het misschien al gemerkt, maar er heeft zich een verschuiving van manschappen binnen de crew voltrokken. JonnieBrasco en Zachary zijn enige tijd geleden helaas vertrokken, maar de heren HammerHead, El Ninjo en aERodynamIC zijn een weekje geleden met groot enthousiasme aan hun nieuwe taak begonnen. Zie hoe opgeruimd de toevoeg-wachtrij er nu bij ligt, bravo!
Succes, crewleden!
0
geplaatst: 15 januari 2006, 23:02 uur
El Ninjo en aERo ook?? Dat wist ik niet. In ieder geval, gefeliciteerd allen! 

0
DutchViking
geplaatst: 15 januari 2006, 23:05 uur
Gefeliciteerd en succes met jullie nieuwe werkzaamheden. Ik heb al gemerkt dat het toevoegen nu erg snel verloopt, complimenten daarvoor 

0
geplaatst: 15 januari 2006, 23:56 uur
Yup, +jes invullen.

Ik neem aan dat je wel de autocorrectie omzeild hebt?
0
geplaatst: 16 januari 2006, 01:12 uur
Ik heb een beetje een rare bug. Een Google-ad staat bij mij tussen de updates.

0
geplaatst: 16 januari 2006, 12:17 uur
ik wil hierbij graag een suggestie geven:
is het handig het genre van een artiest uit te breiden? 'rock' vind ik nogal karig. dit is te algemeen!
is het handig het genre van een artiest uit te breiden? 'rock' vind ik nogal karig. dit is te algemeen!
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:18 uur
Daar zijn al eindeloze discussies over geweest. Als je dat bij rock doet zal een electronic liefhebber hetzelfde eisen voor zijn genre etc... Gevolg je zit zo aan de 100 genres met alle welles-nietes-hokjes-discussies van dien.
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:26 uur
Van harte nieuwe crewleden! 2 ervan had ik al gefeliciteerd, maar dan nog maar een keer! 

0
geplaatst: 17 januari 2006, 21:04 uur
In Muziek > Artiesten > Ik ben opzoek naar,:
Ik ben opzoek naar een liedje van vroeger. Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Maar het is uit de tijd rond 1995/1996/1997. Het werdt gezongen door een donkere,brede man met dreadlocks. De clip was geloof ik in een woestijn en om hem heen dansde allemaal mensen. Het was een beetje een ritmisch liedje en geen engels. Wie kan mij helpen:).Thank you.
Ik ben opzoek naar een liedje van vroeger. Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Maar het is uit de tijd rond 1995/1996/1997. Het werdt gezongen door een donkere,brede man met dreadlocks. De clip was geloof ik in een woestijn en om hem heen dansde allemaal mensen. Het was een beetje een ritmisch liedje en geen engels. Wie kan mij helpen:).Thank you.

0
geplaatst: 17 januari 2006, 21:15 uur
Bunny schreef:
Thank you:)Nieuw hier dus nog niet alles door.
Thank you:)Nieuw hier dus nog niet alles door.
Geeft niet, daarom zeg ik het.
Maar was het Alane van Wes of niet?
0
geplaatst: 17 januari 2006, 21:21 uur
Ja dat was hem. Echt geweldig.Vond het echt prachtig toen.:).Dankjewel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.