De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2006, 13:12 uur
Het is vroeger al eens gezegd en gerepareerd (weet niet of het daarna alweer ter sprake is gekomen), maar de stemgrafiekjes die overal staan worden niet meer geupdate, weet niet of dit een bekende bug is, maar ik denk ik meld het even.
0
geplaatst: 18 januari 2006, 18:27 uur
Even opnieuw onder de aandacht brengen:
Er gaat wat mis als je bij het label TopNotch gaat zoeken via een link van een artiest (bijv. Extince).
Zie:
http://www.musicmeter.nl/label/Top+Notch
Zie:
http://www.musicmeter.nl/label/Top+Notch
0
geplaatst: 18 januari 2006, 19:45 uur
The Scientist schreef:
Het is vroeger al eens gezegd en gerepareerd (weet niet of het daarna alweer ter sprake is gekomen), maar de stemgrafiekjes die overal staan worden niet meer geupdate, weet niet of dit een bekende bug is, maar ik denk ik meld het even.
Ik zal het gelijk even uitzoeken, denk dat het vannacht weer goed komt
0
geplaatst: 18 januari 2006, 19:57 uur
Maar klik dan op bijvoorbeeld Postmen en er staat Top Notch, waarvan er dus geen albums op de site staan.
0
geplaatst: 18 januari 2006, 20:17 uur
Het probleem is dat de album-pagina's gecached worden. Wanneer een mod tegelijkertijd een zooi labels aanpast, worden de bijbehorende pagina's (nog) niet opnieuw gegenereerd
een workaround is, tot dit gefixed is, om als crew-lid even het betreffende album te corrigeren en ongewijzigd op te slaan, dan wordt de pagina opnieuw gegenereerd met de meest up-to-date database informatie
maar goed, ik zal het fixen
een workaround is, tot dit gefixed is, om als crew-lid even het betreffende album te corrigeren en ongewijzigd op te slaan, dan wordt de pagina opnieuw gegenereerd met de meest up-to-date database informatie
maar goed, ik zal het fixen
0
geplaatst: 18 januari 2006, 20:22 uur
Welkom nieuwe crewleden! 
Gelijk een hele lading nieuwe toevoegingen, bijna 40.000 albums alweer. Misschien 5% van wat er verkrijgbaar is (geweest) maar toch.

Gelijk een hele lading nieuwe toevoegingen, bijna 40.000 albums alweer. Misschien 5% van wat er verkrijgbaar is (geweest) maar toch.

0
dutch2
geplaatst: 18 januari 2006, 20:27 uur
Shit, helemaal overheen gelezen. Gefeliciteerd nieuwe crewleden en dank je wel oude crew voor het vele werk!
0
geplaatst: 18 januari 2006, 20:33 uur
Jordy schreef:
Het probleem is dat de album-pagina's gecached worden. Wanneer een mod tegelijkertijd een zooi labels aanpast
Het probleem is dat de album-pagina's gecached worden. Wanneer een mod tegelijkertijd een zooi labels aanpast
Dat heb ik inderdaad ooit eens gedaan bij TopNotch. Zal het even aanpassen dan.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 20:38 uur
alweer een nummer dat ik zoek, waarschijnlijk niet jullie ding. Mijne eigenlijk ook niet maar moet er altijd zo om lachen... Het is van Buddy/Buddie of een andere spellingswijze. en het is nederlandstalig alleen dan in dialect: twents of drents of weet ik veel! en hij zingt over een vrouw die hem ´smokt´ en hij vind het een allebastends blank mooi wief`meer kan ik niet zeggen..
thanks anyway!
thanks anyway!
0
geplaatst: 20 januari 2006, 13:27 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Help ik kan het nummer niet vinden!:
Hallo, Ikzelf ben op zoek naar een hiphop/r&b/Jaz nummer en ik heb geen idee hoe het heet of wie de artiest is.
het is volgens mij uit het 4e kwartaal 2005, een niet onbekende rap/hiphopper die met zijn vader(jaz) een nummer heeft gemaakt. deels oldschool en deels modern.
met de kennis die er op deze site rondgaat is er vast iemand die dit nummer heeft en zonder moeite een artiest en titel kan noemen.
ikzelf ben meer thuis in dance/rock/beetje house.
alvast veel dank voor de verleende diensten

(uiteraard kan iedereen hier hulp vragen bij zijn/haar problemen)
Hallo, Ikzelf ben op zoek naar een hiphop/r&b/Jaz nummer en ik heb geen idee hoe het heet of wie de artiest is.
het is volgens mij uit het 4e kwartaal 2005, een niet onbekende rap/hiphopper die met zijn vader(jaz) een nummer heeft gemaakt. deels oldschool en deels modern.
met de kennis die er op deze site rondgaat is er vast iemand die dit nummer heeft en zonder moeite een artiest en titel kan noemen.
ikzelf ben meer thuis in dance/rock/beetje house.
alvast veel dank voor de verleende diensten

(uiteraard kan iedereen hier hulp vragen bij zijn/haar problemen)
0
geplaatst: 20 januari 2006, 13:42 uur
Street's Disciple van Nas is met zijn vader, Olu Dara, die jazzmuzikant is. Is dat 'm toevallig? Overigens was er al een topic voor dergelijke vragen, namelijk hier. 

0
geplaatst: 20 januari 2006, 14:03 uur
Ik zoek een nummer! Maar ik kan jullie slechts enkele vage aanwijzingen geven.
Het nummer werd al enkele keren gebruikt tijdens reportages op TV (als achtergrondmuziek). Het begint als volgt: Gitaar, basgitaar en drum spelen een mooie loungy intro waarbij de gitaar heel simpel telkens een toon lijkt te verlagen. De begeleiding van drum en bas is rustig en clean. Dit patroon wordt enkele keren herhaald alvorens een stem erbij komt. Ik meen me te herinneren dat deze begint met de woorden "Did i ever..." maar verder geraak ik niet
.
Volgens mij is het nummer al enkele jaren oud, ik vermoed eind jaren '90 ofzo...
Help mij, help mij uit de nood. Want de jager schiet mij dood!
Het nummer werd al enkele keren gebruikt tijdens reportages op TV (als achtergrondmuziek). Het begint als volgt: Gitaar, basgitaar en drum spelen een mooie loungy intro waarbij de gitaar heel simpel telkens een toon lijkt te verlagen. De begeleiding van drum en bas is rustig en clean. Dit patroon wordt enkele keren herhaald alvorens een stem erbij komt. Ik meen me te herinneren dat deze begint met de woorden "Did i ever..." maar verder geraak ik niet
. Volgens mij is het nummer al enkele jaren oud, ik vermoed eind jaren '90 ofzo...
Help mij, help mij uit de nood. Want de jager schiet mij dood!
0
geplaatst: 20 januari 2006, 15:03 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Welk nummer?:
hallo, ik ben op zoek naar titel en artiest van een nummer uit dit genre en ik weet inmiddels geen andere manier meer om hierachter te komen.
Het nummer is gemaakt door een redelijk bekende rap/hiphop artiest volgen mij. hij zingt dit met zijn vader (oldschool/jazz) en het is eind vorig jaar een aantal keer op de radio geweest.
alvast bedankt voor alle hulp!
hallo, ik ben op zoek naar titel en artiest van een nummer uit dit genre en ik weet inmiddels geen andere manier meer om hierachter te komen.
Het nummer is gemaakt door een redelijk bekende rap/hiphop artiest volgen mij. hij zingt dit met zijn vader (oldschool/jazz) en het is eind vorig jaar een aantal keer op de radio geweest.
alvast bedankt voor alle hulp!

0
geplaatst: 20 januari 2006, 15:17 uur
Aan thyson,
het enige waar ik op kan komen is Roni Size. heeft veel loungy- stukjes en is drum&base uit jaren 90
zelf heb ik album new forms
komt in ieder geval met een groot deel van je beschrijving overeen.
het enige waar ik op kan komen is Roni Size. heeft veel loungy- stukjes en is drum&base uit jaren 90
zelf heb ik album new forms
komt in ieder geval met een groot deel van je beschrijving overeen.
0
geplaatst: 20 januari 2006, 15:18 uur
psychonaatje bedankt voor de albumnaam en artiest
!
oké klinkt me heel bekend in de oren, tnx
EN george clinton heel erg bedankt voor de exacte naam v/h nr. heb ze allebij

ps. sorry voor de 2e post!
!oké klinkt me heel bekend in de oren, tnx
EN george clinton heel erg bedankt voor de exacte naam v/h nr. heb ze allebij

ps. sorry voor de 2e post!
0
geplaatst: 20 januari 2006, 15:22 uur
Je kunt beter george clinton bedanken, zij kwam met de juiste naam: het nummer heet Bridging the Gap, niet Street's Disciple. 

0
geplaatst: 21 januari 2006, 11:25 uur
Is best zielig. Staan de drie nieuwe crewleden in de FAQ, staat De Wetenschapper er nog steeds niet bij.
0
geplaatst: 21 januari 2006, 21:56 uur
Ik zoek een saxofoonsolo. (ik heb deze vraag ook op een andere topic gesteld, had deze nog niet gezien.) Alles wat ik weet is dat er in het nummer de zin voorkomt: what love is it that benefits itself in violence, in cruel (perversion?). De hele lp vond ik niet om aan te horen maar die saxofoonsolo maakte alles goed. Ik heb het voor t eerst gehoord in 1973, maar of het toen nieuw was? Na die saxofoonsolo kwam een hoop gitaarherrie.
0
geplaatst: 22 januari 2006, 15:41 uur
Mijn rotatielijst doet het niet meer
.
En nog een vraagje kun je ook albums op de mijn updates lijst verwijderen??
.En nog een vraagje kun je ook albums op de mijn updates lijst verwijderen??
0
geplaatst: 22 januari 2006, 17:56 uur
Kan het quotes in quotes verhaal alsjeblieft weer normaal gemaakt worden. Ik wordt echt helemaal gek van dergelijke quoteboxjes:
Het is enorm onoverzichtelijk en aan veel discussies is geen touw meer vast te knopen. Vooral als er verschillende door elkaar heen lopen.
BoordAppel schreef:
(quote)
Het is enorm onoverzichtelijk en aan veel discussies is geen touw meer vast te knopen. Vooral als er verschillende door elkaar heen lopen.
0
geplaatst: 22 januari 2006, 18:33 uur
Ik vind het persoonlijk heel vaak een grote verbetering, en slechts af en toe vervelend
0
geplaatst: 22 januari 2006, 18:52 uur
Ok, dan verschillen we duidelijk van mening. Misschien een polletje starten om te kijken hoe de rest van de users erover denkt? 

0
geplaatst: 22 januari 2006, 18:54 uur
De nieuwe manier van quoten gaat mij vaak ook tegenstaan, maar ik ben wel van mening dat een 'ketting' van 5+ quotes een beetje erg ver gaat. Zolang de quotes goed gebruikt (en niet misbruikt) worden is het quotes in quotes dus positief, helaas is dit lang niet altijd het geval
.
Ik kom nu trouwens bij een aantal users weer geupdate stemgrafiekjes tegen, maar bij een grote hoeveelheid users (waaronder ikzelf) is ie nu helemaal verdwenen
.
.Ik kom nu trouwens bij een aantal users weer geupdate stemgrafiekjes tegen, maar bij een grote hoeveelheid users (waaronder ikzelf) is ie nu helemaal verdwenen
.
0
geplaatst: 22 januari 2006, 20:42 uur
Iceman schreef:
Klik het album aan dat je wilt verwijderen (zodat je op de informatiepagina van het album komt) en kies "verwijderen uit Mijn Updates".

0
geplaatst: 22 januari 2006, 21:09 uur
Ik zag bij het doorsnuffelen van deze site ergens een site genoemd waar je leuk ouwe nummers zou kunnen vinden (al dan niet alleen de lyrics), maar nu kan ik die topic niet meer vinden. Help, ik ben blond (maar niet heus)
0
geplaatst: 23 januari 2006, 03:19 uur
Ik had een heel lange post geschreven over New Order's Power, Corruption and Lies, maar toen ik die wilde posten, was ik opeens uitgelogd. Blijkbaar was mijn sessie verlopen ofzo. Zou het tijdsbestek waarin je uitgelogd wordt als je niet op de site surft soms verlengd kunnen worden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.