De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2006, 18:54 uur
Het was inderdaad 45 miles van de Golden earring die ik zocht.
bedankt in ieder geval.
bedankt in ieder geval.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 20:49 uur
Leuk idee, zet het op de lijst, maar ik kan niet garanderen dat het er ooit van komt 

0
geplaatst: 11 januari 2006, 22:26 uur
Ik vind het een beetje jammer dat in de overigen-toplijsten verzamelalbums voorkomen. Wat mij betreft moeten die worden weggefilterd. Wat vind jij daarvan Jordy?
0
geplaatst: 12 januari 2006, 09:39 uur
Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk zelfs dat er geen verzamelalbums in iemands top 10 mogen, maar dat gaat misschien weer te ver.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 10:35 uur
Dat vind ik wat te ver gaan, een verzamel album kan toch gewoon een favoriet album album zijn van iemand.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 januari 2006, 10:42 uur
John Doe schreef:
Ik vind het een beetje jammer dat in de overigen-toplijsten verzamelalbums voorkomen. Wat mij betreft moeten die worden weggefilterd. Wat vind jij daarvan Jordy?
Hier ben ik het wel helemaal mee eens.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 15:56 uur
Het probleem in deze is denk ik dat die verzamelalbums onder de noemer "verzamel / live" staan. Haal je de verzamelalbums eruit, dan ben je dus automatisch ook live-platen kwijt..
0
geplaatst: 12 januari 2006, 16:05 uur
obsessed schreef:
Het probleem in deze is denk ik dat die verzamelalbums onder de noemer "verzamel / live" staan. Haal je de verzamelalbums eruit, dan ben je dus automatisch ook live-platen kwijt..
Dat is inderdaad het probleem. Eigenlijk zouden live- en verzamelalbums gescheiden moeten worden. Het zal alleen heel wat werk zijn, misschien wel meer dan 12000 albums corrigeren....
0
geplaatst: 12 januari 2006, 16:21 uur
Ik kan me echt niet inbeelden dat er 12000 live albums op MM staan ...
0
geplaatst: 12 januari 2006, 19:06 uur
John Doe schreef:
Wat vind jij daarvan Jordy?
Wat vind jij daarvan Jordy?
Ik zie het nut er niet zo van, maar als "iedereen" dat zou vinden, zou ik het niet zo'n probleem vinden.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 19:06 uur
avdj schreef:
Eigenlijk zouden live- en verzamelalbums gescheiden moeten worden
Eigenlijk zouden live- en verzamelalbums gescheiden moeten worden
Er zijn nog 5500 albums zonder label, laten we dat eerst doen

(ja maar Jordy, geef dan eens een lijstje met die albums...)
0
geplaatst: 12 januari 2006, 19:13 uur
Dat zou 1/3e van het totaal zijn. Lijkt me heel sterk idd.
edit: Ik reageerde nog op OH.
(en Jordy, geef dan 's een lijstje
)
edit: Ik reageerde nog op OH.
(en Jordy, geef dan 's een lijstje
)
0
Toine Rorije
geplaatst: 12 januari 2006, 19:59 uur
Jordy schreef:
Ik zie het nut er niet zo van, maar als "iedereen" dat zou vinden, zou ik het niet zo'n probleem vinden.
(quote)
Ik ben in ieder geval voor. Zoals ik al ergens eerder in dit topic zei, ben je dan van die rare situaties af zoals met de best of the doors die nu de beste plaat van de jaren 00 zou zijn. En in een topzoveel lijst zit ik sowieso niet te wachten op verzamelaars.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 22:19 uur
Onderhond schreef:
Geen 12000 livealbums....12000 verzamel/live
Oftewel 1 op de 3 albums, misschien 1/4de?
Het blijft erg veel. Maar labels invullen moet inderdaad ook gebeuren.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 11:36 uur
Jordy,
Bij "Porcupine Tree - Deadwing (2005)" staat iets vreemd bij de statistieken. Volgens dit overzicht wordt er 1 gebruiker 3x meegeteld. Volgens mij zat dit "bugje" laatst ook ergens in het stemmen op moviemeter.
Rotatielijsten
De volgende users hebben dit album in hun rotatielijst staan:
dynamo d (1)
dynamo d (1)
dynamo d (1)
Bij "Porcupine Tree - Deadwing (2005)" staat iets vreemd bij de statistieken. Volgens dit overzicht wordt er 1 gebruiker 3x meegeteld. Volgens mij zat dit "bugje" laatst ook ergens in het stemmen op moviemeter.
Rotatielijsten
De volgende users hebben dit album in hun rotatielijst staan:
dynamo d (1)
dynamo d (1)
dynamo d (1)
0
DutchViking
geplaatst: 13 januari 2006, 23:55 uur
Ik word de laatste tijd met een probleempje geconfronteerd als ik op het label van een album klik. De eerste pagina van het desbetreffende label is nog wel te zien, maar als ik op een volgende pagina klik, krijg ik de melding 'van dit label staan geen albums op de site'.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2006, 08:33 uur
Kortom, er zitten nog wel wat bugjes...
Ten aanzien van het 'verzamel / live' gebeuren het volgende voorstel: handhaaf de 'verzamel / live' en maak daarnaast een categorie 'verzamel' en een categorie 'live' aan. Nieuwe albums mogen niet meer in de 'verzamel / live' gezet worden en oude albums worden hopelijk gedurende de tijd gecorrigeerd. Dan verdwijnt de 'verzamel / live' vanzelf.
Ten aanzien van het 'verzamel / live' gebeuren het volgende voorstel: handhaaf de 'verzamel / live' en maak daarnaast een categorie 'verzamel' en een categorie 'live' aan. Nieuwe albums mogen niet meer in de 'verzamel / live' gezet worden en oude albums worden hopelijk gedurende de tijd gecorrigeerd. Dan verdwijnt de 'verzamel / live' vanzelf.

0
geplaatst: 14 januari 2006, 09:11 uur
Ik bij Primal Scream:
Het was geloof ik een menselijk figuur met staart die op 4 "poten" rondkroop/sprong. Maar het is echt al lang geleden. Type muziek herinner ik me als Prodigy ten tijde van Firestarter.
Volgens herman "The Stone Roses - Love Spreads", maar dat zegt me helemaal niets. Iemand die kan bevestigen ?
Kan het trouwens dat ik me een clipje van hen herinner met een duivelpersoon ? Periode 95-99 geloof ik. Vond ik nog best aardig.
Het was geloof ik een menselijk figuur met staart die op 4 "poten" rondkroop/sprong. Maar het is echt al lang geleden. Type muziek herinner ik me als Prodigy ten tijde van Firestarter.
Volgens herman "The Stone Roses - Love Spreads", maar dat zegt me helemaal niets. Iemand die kan bevestigen ?

0
DutchViking
geplaatst: 14 januari 2006, 11:17 uur
Het probleem met de labelweergave is weer verholpen, zie ik 

0
geplaatst: 14 januari 2006, 14:25 uur
Stone Roses klinkt niet echt als de muziek die je omschrijft...
0
geplaatst: 14 januari 2006, 16:38 uur
0
geplaatst: 14 januari 2006, 16:52 uur
Agony schreef:
Volgens dit overzicht wordt er 1 gebruiker 3x meegeteld.
Volgens dit overzicht wordt er 1 gebruiker 3x meegeteld.
Zal er binnenkort naar kijken, irritant inderdaad
0
geplaatst: 14 januari 2006, 20:48 uur
Er gaat wat mis als je bij het label TopNotch gaat zoeken via een link van een artiest (bijv. Extince).
Zie:
http://www.musicmeter.nl/label/Top+Notch
Zie:
http://www.musicmeter.nl/label/Top+Notch
0
geplaatst: 14 januari 2006, 22:12 uur
Casartelli schreef:

Ik vraag me alleen af hoe lang dat gaat duren. Zelf zal ik ook wel iets willen keuren hoor en het is een goed idee. Kijken wat de crew hiervan vindt.

0
geplaatst: 14 januari 2006, 22:16 uur
Als je klikt op de artiestennaam van een (hed) pe album (bijvoorbeeld Broke), dan vindt 'ie helemaal geen albums van de band.
0
geplaatst: 14 januari 2006, 23:29 uur
Zeg waar is de user-stemweg-topic gebleven? Is die nu weg gehaald omdat er 2 mensen het niet vonden kunnen? Nee toch he? 

0
geplaatst: 15 januari 2006, 01:03 uur
HiLL schreef:
Zeg waar is de user-stemweg-topic gebleven? Is die nu weg gehaald omdat er 2 mensen het niet vonden kunnen? Nee toch he?

De verklaring valt nog te lezen op de eerste post van de nieuwe knock-out, geloof ik.
0
geplaatst: 15 januari 2006, 02:22 uur
aERodynamIC schreef:
Bij deze cd hoort een + in de titel, maar dat lukt niet:
http://www.musicmeter.nl/album/38151
Bij deze cd hoort een + in de titel, maar dat lukt niet:
http://www.musicmeter.nl/album/38151
Lukt prima hoor!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.