De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2004, 00:10 uur
Eigenlijk ook niet erg interessant om te weten uit hoeveel CD's een album bestaat. Als je een 15/20 tracks per CD neemt, dan kan je zelf wel verzinnen of de album uit meerdere CD's bestaat.
0
Dionysos
geplaatst: 9 februari 2004, 01:07 uur
Waar zijn de drie overige Iron Maiden albums naartoe die ik had toegevoegd? Powerslave zie ik wel staan, maar de drie die ik ervoor had ingevoerd dus niet.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 01:07 uur
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed. Ik ben kapot!
Morgen is er weer een dag.
Morgen is er weer een dag.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 01:15 uur
Dionysos schreef:
Waar zijn de drie overige Iron Maiden albums naartoe die ik had toegevoegd? Powerslave zie ik wel staan, maar de drie die ik ervoor had ingevoerd dus niet.
Die komen nog

0
geplaatst: 9 februari 2004, 03:55 uur
Even een vraagje: Het komt nog weleens voor dat een cd op de Japanse of amerikaanse release een aantal tracks extra heeft (Soms op AMG ook, want die baseren zich op de Amerikaanse versies). Deze versies zijn alleen via import te krijgen. Moeten die tracks als bonustracks erbij of moet ik ze weglaten?
0
geplaatst: 9 februari 2004, 08:45 uur
daar is die bonustrack optie voor bedoeld idd
overige dingen zet ik op de lijst
overige dingen zet ik op de lijst
0
geplaatst: 9 februari 2004, 08:58 uur
Daan schreef:
Eigenlijk ook niet erg interessant om te weten uit hoeveel CD's een album bestaat. Als je een 15/20 tracks per CD neemt, dan kan je zelf wel verzinnen of de album uit meerdere CD's bestaat.
Mortician - Chainsaw Dismemberment. 28 nummers. 1 cd.

0
geplaatst: 9 februari 2004, 10:30 uur
Merk nu al vaak dat er bij een filmscore achter de titel original soundtrack achter staat of original motion picture soundtrack. in mijn ogen mag dit gewoon weggelaten worden.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 10:45 uur
Ik stel voor om het in de titel inderdaad weg te laten, maar om het als alternatieve titel op te nemen. Zo kun je toch nog zoeken op soundtracks. Maken we er dan soundtrack of OST van?
0
geplaatst: 9 februari 2004, 10:52 uur
Ik zou dan wel de titel van de film doen en daar achter OST, niet zoals nu bij Braveheart is gedaan. Jordy, neem maar even een beslissing.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 10:53 uur
ja heb het toch maar ff achter de titel gezet. maar goed we wachten wel ff 

0
geplaatst: 9 februari 2004, 11:18 uur
Die ligt nog te slapen joh
Maar nog even over ost: als je overal ost achter gaat zetten,kan je net zo goed overal gaan zetten dat het om een rock, dance, trance etc. cd gaat. En dat zie je dan zelf wel als genre erbij staan als je er op klikt.
Maar nog even over ost: als je overal ost achter gaat zetten,kan je net zo goed overal gaan zetten dat het om een rock, dance, trance etc. cd gaat. En dat zie je dan zelf wel als genre erbij staan als je er op klikt.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 12:39 uur
Ik mis nog de categorie singer/songwriter. Zou die er nog bij mogen?
En ook heb ik Low (en Low is l..a..n..g..z..a..a..m..) onder rock moeten schuiven, niet helemaal vlag dekt lading zeg maar.
En ook heb ik Low (en Low is l..a..n..g..z..a..a..m..) onder rock moeten schuiven, niet helemaal vlag dekt lading zeg maar.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 13:17 uur
Ehm ja ik ben dus aan het werk. Zal kijken of ik deze week 's avonds een keer tijd heb.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 13:34 uur
Jordy schreef:
Is dat een genre??
(quote)
Is dat een genre??
Volgens mij wel hoor. De term 'singer/songwriter' is compleet ingeburgerd. De zielige mannetjes met gitaar, zeg maar, waar de vrouwtjes om de haverklap bij weglopen.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 13:42 uur
Ik moet nu trouwens weer druk gaan lopen doen. Vanavond ga ik nog wel even door met toevoegen/controleren.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 13:59 uur
0
geplaatst: 9 februari 2004, 14:03 uur
singer/songwriter is bij veel platenzaken en tijdschriften een aparte categorie inderdaad.
0
Dionysos
geplaatst: 9 februari 2004, 14:34 uur
Wellicht een overbodige waarschuwing: Bij het toevoegen van Blizzard of Ozz van Ozzy Osbourne heb ik per abuis als releasedatum 1981 geselecteerd. Dit moet uiteraard 1980 zijn.
Mea culpa.
Mea culpa.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 15:23 uur
Wat ik wel stom vind is dat ik maar lekker zit te strooien met 5 sterren. Waarschijnlijk omdat ik nu al mijn favorieten voorbij zie komen. Want naar mijn mening verdienen al die albums die ik 5 sterren heb gegeven het gewoon om ook 5 sterren te krijgen.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 15:26 uur
Daan schreef:
Want naar mijn mening verdienen al die albums die ik 5 sterren heb gegeven het gewoon om ook 5 sterren te krijgen.
Want naar mijn mening verdienen al die albums die ik 5 sterren heb gegeven het gewoon om ook 5 sterren te krijgen.
Ik begrijp jou zo ontzettend vaak niet.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 15:43 uur
Al toevoegende maak ik echt een soort nostalgische trip mee. Jemig, waar blijft de tijd.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 15:46 uur
Beetje moeilijk uit te leggen. Ik heb het gevoel dat ik in vergelijking met andere users erg veel 5 sterren uitdeel. Maar ik heb ook geen zin om een paar van die albums een lager cijfer te geven.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 16:01 uur
Dat hoeft toch ook niet, het is jou smaak en stem, niet die van ons.
0
geplaatst: 9 februari 2004, 16:03 uur
blabla schreef:
Dat hoeft toch ook niet, het jou smaak en stem, niet die van ons.
Beetje onzeker misschien.Dat hoeft toch ook niet, het jou smaak en stem, niet die van ons.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.