De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 08:33 uur
psychonaatje schreef:
Klik het album aan dat je wilt verwijderen (zodat je op de informatiepagina van het album komt) en kies "verwijderen uit Mijn Updates".
(quote)
Klik het album aan dat je wilt verwijderen (zodat je op de informatiepagina van het album komt) en kies "verwijderen uit Mijn Updates".

Tuurlijk, bedankt he
.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:07 uur
herman schreef:
Ik had een heel lange post geschreven over New Order's Power, Corruption and Lies, maar toen ik die wilde posten, was ik opeens uitgelogd. Blijkbaar was mijn sessie verlopen ofzo. Zou het tijdsbestek waarin je uitgelogd wordt als je niet op de site surft soms verlengd kunnen worden?
Ik had een heel lange post geschreven over New Order's Power, Corruption and Lies, maar toen ik die wilde posten, was ik opeens uitgelogd. Blijkbaar was mijn sessie verlopen ofzo. Zou het tijdsbestek waarin je uitgelogd wordt als je niet op de site surft soms verlengd kunnen worden?
Vervelend, maar nee, dat kan ik niet aanpassen. Het komt volgens mij overigens ook alleen voor als je bij inloggen de optie "log mij automatisch in..." niet aanvinkt
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:02 uur
Dat heb ik wel aangevinkt, maar op de een of andere manier is daar laatst iets mee verandert. Ik ga meestal naar Musicmeter via een bladwijzer in Firefox, maar ben de laatste tijd niet meer ingelogd. Wanneer ik echter op 'inloggen' klik, staan mijn gebruikersnaam en paswoord al ingevuld en het hokje 'paswoord onthouden' aangevinkt.
Enig idee hoe dat komt?
Enig idee hoe dat komt?
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:25 uur
Wanneer je je gechiedenis, cookies en bestanden wist in explorer ben je ook uitgelogt.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:28 uur
Ik gebruik geen IE... Het is wel zo dat ik heb ingesteld staan dat mijn geschiedenis niet bewaard wordt. Keek daar toch nooit naar en het neemt alleen maar ruimte in. Als ik kijk naar mijn opgeslagen wachtwoorden in Firefox, staat Musicmeter daar gewoon tussen.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:40 uur
Firefox heerst. Omdat cookies los staan van de functie gebruikersnaam en w8woord onthouden in Fox.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:03 uur
Eddie schreef:
Wanneer je je gechiedenis, cookies en bestanden wist in explorer ben je ook uitgelogt.
Als je een nieuwe computer koopt ook, schijnt

0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:12 uur
Is best zielig. Staan de drie nieuwe crewleden in de FAQ, staat De Wetenschapper er nog steeds niet bij.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:27 uur
HammerHead schreef:
Ok, dan verschillen we duidelijk van mening. Misschien een polletje starten om te kijken hoe de rest van de users erover denkt?
Ok, dan verschillen we duidelijk van mening. Misschien een polletje starten om te kijken hoe de rest van de users erover denkt?

Is die poll er al (geweest)? Ik vind dat foute quoten van sommige gebruikers heel lastig, onoverzichtelijk.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 16:01 uur
HiLL schreef:
Is best zielig. Staan de drie nieuwe crewleden in de FAQ, staat De Wetenschapper er nog steeds niet bij.
Je valt in herhaling...
0
geplaatst: 23 januari 2006, 17:22 uur
Ik had het ook al door, vond het eigenlijk wel leuk om te kijken hoe lang het zou duren voor er iemand achter zou komen...
goed gezien HiLL
goed gezien HiLL

0
geplaatst: 23 januari 2006, 18:12 uur
Staat sinds de eerste opmerking van Hill op de lijst, heb momenteel tijdelijk geen beschikking tot de middelen om iets aan de site te wijzigen, excuus...
0
geplaatst: 23 januari 2006, 18:21 uur
haha ok maar ging mij er meer om, dat ik idd een tijd terug al aangaf (sinds Wetenschapper crew is) dat ie er niet bijstaat. En nu zijn er 3 bij en die stonden er vrij snel al bij. 

0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:59 uur
Ik zoek geen nummer, maar vraag me af of er soundbites/jingles etc te vinden zijn van jaartallen vanaf 1946. Ik ben voor mijn stiefvader een cd aan het maken met een nummer uit elk van zijn levensjaren - het lijkt me leuk die elk vooraf te laten gaan door een fraaie Amerikaanse stem die roept: ninetyfortysix! etc. etc. Dus: help!
0
geplaatst: 25 januari 2006, 01:54 uur
The Scientist schreef:
Ik kom nu trouwens bij een aantal users weer geupdate stemgrafiekjes tegen, maar bij een grote hoeveelheid users (waaronder ikzelf) is ie nu helemaal verdwenen
.
Ik kom nu trouwens bij een aantal users weer geupdate stemgrafiekjes tegen, maar bij een grote hoeveelheid users (waaronder ikzelf) is ie nu helemaal verdwenen
.Bij mij is ie ook weg. Opvallend, het lijkt alsof hij bij (ex)crew-leden niet meer zichtbaar en bij de rest wel.
Edit: Bij Harald is de grafiek ook verdwenen, dus dat verhaaltje gaat niet op. Maar 't is wel raar.

0
aslan (crew)
geplaatst: 25 januari 2006, 09:14 uur
valt het op dat de zon minder schijnt
als je stemgrafiek is verdwenen
als je stemgrafiek is verdwenen
0
geplaatst: 25 januari 2006, 13:01 uur
Ik ga binnenkort even uitzoeken wat er aan de hand is met de grafiekjes. Als het goed is krijg ik over een paar dagen m'n computerapparatuur weer ontdaan van brandschade terug 

0
geplaatst: 25 januari 2006, 14:59 uur
psychonaatje schreef:
Je kunt beter george clinton bedanken, zij kwam met de juiste naam: het nummer heet Bridging the Gap, niet Street's Disciple.
Je kunt beter george clinton bedanken, zij kwam met de juiste naam: het nummer heet Bridging the Gap, niet Street's Disciple.

Zo heet het album wel./
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:00 uur
Zoek zelf een nummer van Otis Redding waarbij hij in het eind van het nummer fluit. Iemand?
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:20 uur
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:32 uur
Sitting on the Dock of the Bay, lijkt me.
Dat zelfde gefluit is ook te horen in Eye Know van De La Soul als ik me niet vergis
.
Dat zelfde gefluit is ook te horen in Eye Know van De La Soul als ik me niet vergis
.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:43 uur
Kos schreef:
.
.Ja dat is m!!! Bedankt

Zal ook dat nr van De La er eens op na luisteren.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:55 uur
Reijersen schreef:
Zoek zelf een nummer van Otis Redding waarbij hij in het eind van het nummer fluit. Iemand?
Dat zou de eerste zijn geweest die ik had kunnen beantwoorden. Damn, zit ik niet op te letten.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 15:55 uur
maryk schreef:
Ik zoek een saxofoonsolo. (ik heb deze vraag ook op een andere topic gesteld, had deze nog niet gezien.) Alles wat ik weet is dat er in het nummer de zin voorkomt: what love is it that benefits itself in violence, in cruel (perversion?). De hele lp vond ik niet om aan te horen maar die saxofoonsolo maakte alles goed. Ik heb het voor t eerst gehoord in 1973, maar of het toen nieuw was? Na die saxofoonsolo kwam een hoop gitaarherrie.
Ik zoek een saxofoonsolo. (ik heb deze vraag ook op een andere topic gesteld, had deze nog niet gezien.) Alles wat ik weet is dat er in het nummer de zin voorkomt: what love is it that benefits itself in violence, in cruel (perversion?). De hele lp vond ik niet om aan te horen maar die saxofoonsolo maakte alles goed. Ik heb het voor t eerst gehoord in 1973, maar of het toen nieuw was? Na die saxofoonsolo kwam een hoop gitaarherrie.
Bij een nummer met geweldige saxofoonsolo's uit ongeveer 1973 moet ik meteen aan Pink Floyd - Us and Them denken. Maar aan de rest van je beschrijving te zien geef ik hem een weinig kans
.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 16:01 uur
thyson schreef:
Ik zoek een nummer! Maar ik kan jullie slechts enkele vage aanwijzingen geven.
Het nummer werd al enkele keren gebruikt tijdens reportages op TV (als achtergrondmuziek). Het begint als volgt: Gitaar, basgitaar en drum spelen een mooie loungy intro waarbij de gitaar heel simpel telkens een toon lijkt te verlagen. De begeleiding van drum en bas is rustig en clean. Dit patroon wordt enkele keren herhaald alvorens een stem erbij komt. Ik meen me te herinneren dat deze begint met de woorden "Did i ever..." maar verder geraak ik niet
.
Volgens mij is het nummer al enkele jaren oud, ik vermoed eind jaren '90 ofzo...
Help mij, help mij uit de nood. Want de jager schiet mij dood!
Ik zoek een nummer! Maar ik kan jullie slechts enkele vage aanwijzingen geven.
Het nummer werd al enkele keren gebruikt tijdens reportages op TV (als achtergrondmuziek). Het begint als volgt: Gitaar, basgitaar en drum spelen een mooie loungy intro waarbij de gitaar heel simpel telkens een toon lijkt te verlagen. De begeleiding van drum en bas is rustig en clean. Dit patroon wordt enkele keren herhaald alvorens een stem erbij komt. Ik meen me te herinneren dat deze begint met de woorden "Did i ever..." maar verder geraak ik niet
. Volgens mij is het nummer al enkele jaren oud, ik vermoed eind jaren '90 ofzo...
Help mij, help mij uit de nood. Want de jager schiet mij dood!
Ik denk aan Interpol - Untitled. Schitterend nummer van een evenzo geweldige cd. Aan je muziekkeuzes te zien kan je meteen wel de hele cd op zoeken (Turn On The Bright Lights)
.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 20:06 uur
Klein brandje gehad, huis tijdelijk onbewoonbaar en al m'n apparatuur bij een reinigingsbedrijf. Dus vandaar dat ik nu even niet makkelijk iets aan de site kan doen.
0
aslan (crew)
geplaatst: 25 januari 2006, 20:08 uur
dat is niet zo fijn
hopelijk is het snel allemaal achter de rug...
hopelijk is het snel allemaal achter de rug...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.