De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2006, 22:22 uur
Bij een nummer met geweldige saxofoonsolo's uit ongeveer 1973 moet ik meteen aan Pink Floyd - Us and Them denken. Maar aan de rest van je beschrijving te zien geef ik hem een weinig kans
.[/quote]
Nee van Pink Floyd had ik vrijwel alles. Die band was onbekend, werd volgens mij ook alleen maar vanwege die ene solo gekocht. Heb 'm één keer op tv gehoord onder een vrij ranzige sexscene. Klopt wel met de sfeer, heeeeel swoel. vandaar dat die gitaarherrie erachter aan zo hard aankomt. Die leek een beetje op dat wat in de originele versie van Behind blue eyes wel zit (the who) en in die cover van nu niet. Denk ik want ik wist niet hoe gauw ik dat af moest zetten. Die plaat, bedoel ik, nietde Who natuurlijk.
.[/quote]Nee van Pink Floyd had ik vrijwel alles. Die band was onbekend, werd volgens mij ook alleen maar vanwege die ene solo gekocht. Heb 'm één keer op tv gehoord onder een vrij ranzige sexscene. Klopt wel met de sfeer, heeeeel swoel. vandaar dat die gitaarherrie erachter aan zo hard aankomt. Die leek een beetje op dat wat in de originele versie van Behind blue eyes wel zit (the who) en in die cover van nu niet. Denk ik want ik wist niet hoe gauw ik dat af moest zetten. Die plaat, bedoel ik, nietde Who natuurlijk.

0
geplaatst: 25 januari 2006, 23:52 uur
Als er alleen maar kleine materiële schade is valt het wel mee lijkt me, tenzij je echt persoonlijke onvervangbare spullen bent kwijtgertaakt. Succes ermee iig.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 11:35 uur
Iemand enig idee hoe het (Sickboy ?) nummertje noemt van The Prodigy - Smack My Bitch Up. Hij draaide het in een setje, en wat een drive
. Jammer genoeg nog steeds niet kunnen traceren.
. Jammer genoeg nog steeds niet kunnen traceren.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 16:58 uur
Nou, mijn stemgrafiek is er inmiddels weer, dus ik ga er vanuit dat het allemaal weer is goed gekomen.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 17:18 uur
Ja volgens mij is het weer gegenereerd allemaal, alleen de stemhistorie per album/film nog niet, dat wordt 1 februari gedaan als het goed is, geen zin om daar verder meer moeite voor te doen 

0
geplaatst: 27 januari 2006, 17:22 uur
Angrod-Pallanén schreef:
Als ik in de searchbalk of bij het invoeren van de rotatielijst "Music from the O.C.: Mix 5" invoer geeft hij heel veel andere cd's. Bij de searchbalk gaat dat natuurlijk maar tot 100 en bij de rotatielijst tot en met "E". Ik kan pas bij deze cd's komen als ik via "Zoeken" en titel van een van de tracks in voer. Kan je hier iets aan doen (het is niet zo heel erg dat ik hem niet kan vinden via de searchbalk, maar het is toch wel "hinderlijk" dat ik hem niet kan invoeren in mijn rotatielijst.) of kan het niet anders?
Als ik in de searchbalk of bij het invoeren van de rotatielijst "Music from the O.C.: Mix 5" invoer geeft hij heel veel andere cd's. Bij de searchbalk gaat dat natuurlijk maar tot 100 en bij de rotatielijst tot en met "E". Ik kan pas bij deze cd's komen als ik via "Zoeken" en titel van een van de tracks in voer. Kan je hier iets aan doen (het is niet zo heel erg dat ik hem niet kan vinden via de searchbalk, maar het is toch wel "hinderlijk" dat ik hem niet kan invoeren in mijn rotatielijst.) of kan het niet anders?
Dit schreef ik 30 december, maar ik kreeg er toen geen reactie op.
0
geplaatst: 28 januari 2006, 14:17 uur
0
geplaatst: 28 januari 2006, 14:31 uur
Ja, er is geen hoesje. Ongetwijfeld verdwenen bij een van de server problemen eind vorig jaar. Ik zou zeggen, zoek 'm op en corrigeer 'm.
0
De Klever
geplaatst: 31 januari 2006, 00:12 uur
Ik moest het even hier posten van Hill 
Als ik een CSV-export wil maken van de albumlijst In Bezit dan kan mijn internet de pagina niet vinden. Weet iemand of dit een algemeen probleem is of dat het aan mijn internet ligt?

Als ik een CSV-export wil maken van de albumlijst In Bezit dan kan mijn internet de pagina niet vinden. Weet iemand of dit een algemeen probleem is of dat het aan mijn internet ligt?
0
Toine Rorije
geplaatst: 31 januari 2006, 01:33 uur
Hoe zit het eigenlijk met Noord-Ierland? Elk eiland dat zich met veel moeite 'bewoond' kan noemen staat in de lijst, maar er is geen enkele manier om duidelijk te maken dat iets uit Noord-Ierland komt. Dus óf zet Noord-ierland apart in de lijst óf verander Groot-Brittanie in Verenigd Koninkrijk. Anders is het zo zielig voor Van 

0
geplaatst: 31 januari 2006, 08:21 uur
Zal zo blijven helaas. Had liever ook nog Schotland erbij gezien.
0
Toine Rorije
geplaatst: 31 januari 2006, 10:08 uur
Met dat verschil dat Schotland wél in de lijst staat en wel onder de noemer 'Groot Brittanie', N-ierland niet
. Maar laat ik het anders stellen: welk land moet je kiezen als je iets toevoegt uit Noord-Ierland?
. Maar laat ik het anders stellen: welk land moet je kiezen als je iets toevoegt uit Noord-Ierland?
0
DutchViking
geplaatst: 31 januari 2006, 11:15 uur
Dat is inderdaad moeilijk te zeggen. Ik heb het zelf ook gemerkt bij het toevoegen van albums van Gary Moore. Geboren in Noord-Ierland (dus Groot-Brittannië), maar hij heeft ook veel gewerkt met Ierse muzikanten. Ik vind het op zich wel een goed idee als Noord-Ierland apart in de lijst komt, net als Schotland, Wales en Engeland. Daar gaat dan wel weer veel werk in zitten, om dat te veranderen, maar daar wil ik dan wel de tijd voor nemen om dat te doen.
0
DutchViking
geplaatst: 31 januari 2006, 11:33 uur
Toine Rorije schreef:
Eh...?
(quote)
Eh...?

Verenigd Koninkrijk

0
geplaatst: 31 januari 2006, 11:38 uur
Goed puntje ja, had ik ook al eens aan gedacht maar was het alweer vergeten 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 1 februari 2006, 18:49 uur
Is het misschien een goed idee om bij de aanduiding "land" een Nederlandse provincie te kunnen kiezen, als het om een Nederlands album gaat? Positief voor de vertegenwoordiging van Nederlandse artiesten op de site, lijkt me. 

0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:15 uur
HiLL schreef:
De site is de laatste tijd tergend traag. Alleen bij mij?
De site is de laatste tijd tergend traag. Alleen bij mij?
Ook hier zeer traag.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:44 uur
bubbachups schreef:
Ook hier zeer traag.
(quote)
Ook hier zeer traag.
Bizar, gaat hier sinds de laatste verhuizing als een trein
0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:51 uur
Misschien een stoptrein? 
Want hij is niet constant traag, soms even een paar minuutjes dat hij zeer lang (5 seconden ofzo) doet over een pagina laden. Ik merkte het gisteren voor het eerst dus ik zal er verder nog geen conclusies uit trekken. Het is dat ik HiLL zijn opmerking zag, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gemeld.

Want hij is niet constant traag, soms even een paar minuutjes dat hij zeer lang (5 seconden ofzo) doet over een pagina laden. Ik merkte het gisteren voor het eerst dus ik zal er verder nog geen conclusies uit trekken. Het is dat ik HiLL zijn opmerking zag, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gemeld.
0
geplaatst: 2 februari 2006, 21:42 uur
Geen last van.
Maar mijn rotatielijst doet t al 3 weken ofzo niet meer
krijg steeds dezelfde foutmelding: Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
Maar mijn rotatielijst doet t al 3 weken ofzo niet meer
krijg steeds dezelfde foutmelding: Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.