MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Gaat op de lijst, ik heb het eerder gehoord, zal eens kijken wat er aan de hand is

De Klever
Kan er ook iets gedaan worden zodat ik de 'mijn albums' lijst kan exporteren naar mijn eigen computer? thanks

Je kan een CSV-export maken, die je vervolgens kunt openen in Excel oid.

De Klever
herman schreef:
Je kan een CSV-export maken, die je vervolgens kunt openen in Excel oid.

Dat weet ik, maar die werkt al een tijd niet meer. Het internet vind die pagina niet. Moviemeter heeft hetzelfde probleem..

Als ik bij "As Heard on Radio Soulwax, Pt. 2" op de artiest (2 Many DJ's) klik, verschijnt er geen lijst met reguliere albums etc. Gewoon 2 Many DJ's als vette kop, en dat is alles...
Ongewoon, toch?

Vreemd geval inderdaad. "verzamel/oud meerdere artiesten" worden inderdaad niet (nooit) getoond op artiestenpagina's, omdat ik er vanuit ging dat dat soort albums nooit een artiest hadden.

En we zijn er weer!

CSV export van Mijn Albums zou weer moeten werken

Dank je wel, Jordy!

Ik zag net dat Fabrick16 2 keer op de site staat:

http://www.musicmeter.nl/album/17446
http://www.musicmeter.nl/album/40580

In Muziek > Algemeen > Wie weet??:

Hey hallo,
Ik zat laatst naar RTL5 te kijken en toen kwam er een leader van RTL 5 zelf langs over de romantische comedy's die deze tijd langskomen. Ik ben opzoek naar het nummer wat zei daarin draaien.Wie kan mij helpen:)?

Heeft iemand enig idee hoe het liedje heet die RTL5 momenteel gebruikt bij hun Romantische comedies leader:)?Thank you.

Makers van de Site MusicMeteR:

Wanneer je mij vraagt om een top 10 te geven, moet je me daarin niet blokkeren of beperken.

Ik kan het ook niet helpen als je niet eens de ontwikkeling hebt gehad om The Popgroup niet te kennen...of Mark Stewart, of DOME, of Palais Schaumburg etc...

FREEDOM OF CHOICE...moet je wel geven, wanneer je pretendeert dat je dat weergeeft. Zeker als er 'mijn' top 10 komt te staan.

Laat de mensen alsjeblieft vrij om hun eigen platen én rotatielijst in te vullen...en weg met die vakjes, die de platen moeten weergeven die JULLIE herkennen. Zo geef je geen duidelijk beeld van wat de mensen hier willen. Stop die muziekmeter eerst maar in je eigen systeem, om te kijken of ze wel gezond is !

Nou Coen, de toon van je bericht kan ook wel iets anders hoor......

Coen schreef:
Laat de mensen alsjeblieft vrij om hun eigen platen én rotatielijst in te vullen...en weg met die vakjes, die de platen moeten weergeven die JULLIE herkennen.

Zeg praatjesmaker, je kunt elk album dat je wilt invullen. Moet je ze eerst even toevoegen, easy as that. D√°t is MusicMeter.

Yak
Inderdaad zeg, wat kom jij hier hoog van de toren blazen zonder je eerst te verdiepen in hoe het hier werkt. Ik zou zeggen: veel plezier.

He zij begrijpen het eindelijk! Grapje OH!

Coen schreef:
Stop die muziekmeter eerst maar in je eigen systeem, om te kijken of ze wel gezond is !

Vervelend dat we je niet beter tot dienst kunnen zijn, je leek me een aanwinst voor de site.

Jordy schreef:
(quote)

Vervelend dat we je niet beter tot dienst kunnen zijn, je leek me een aanwinst voor de site.

Inderdaad. Coen heeft een leuke en vrij eigenzinnige manier van schrijven wat toch wel verfrissend is op een dergelijke site. En gezien het tijdstip waarop hij zijn beklaag heeft gezien denk ik dat het allemaal wel mee valt.

Het bewijs dat electronische muziek te moeilijk is voor deze site.

Kan niemand mij dan helpen ?

Dan moet er minstens eerst iemand die leader gezien hebben. Helaas voor jou kijk ik niet zo vaak naar RTL 5.

Hier een klein niet zo hinderlijk foutje bij het label A&M, je kan niet op pagina 2,3 etc. klikken omdat er een foutje in de URL zit.

Yak schreef:
Inderdaad zeg, wat kom jij hier hoog van de toren blazen zonder je eerst te verdiepen in hoe het hier werkt. Ik zou zeggen: veel plezier.

En dan maar afwachten of we het goedkeuren

Ik vraag me af of er een manier kan komen om reeksen verzamelalbums netjes in een overzicht te zetten. Wanneer je op de naam van een artiest klikt, krijg je netjes zijn discografie, gesorteerd op soort album, jaar van release, etc.

Ik doel nu op dingen als Hitzone, Turn Up The Bass, DJ Kicks, Fabric, etc.

Bij de Fabric-serie lukt het dan wel als je op het label klikt, maar als het label ook nog andere releases uitgeeft, gaat die vlieger al niet meer op.

Oké, dit lijkt me wel een lastige.

Toen ik anderhalf jaar geleden (zomer 2004) in noorwegen was, was er op de radio regelmatig een jazzy popliedje (weet ook niet hoe ik het anders moet noemen) te horen. Ik weet nog altijd niet wie of wat het nou precies was, maar het refrein ging als volgt:

Just tell me I'm okay for tomorrow, alright for today,
yesterday was nothing, thats far, far away.
And I tried to see the future,
and I tried to see the past.
...
...
laatste paar zinnen ben ik kwijt

Volgens mij ging het liedje over ene Rachel.
Iemand die me helpen kan?

Jim Stärk - Morning Song:

In the morning when the sun makes it shadows
my blood begins to rush
In the morning when you ask me how I'm doing
your love can make me blush

Tell me how to do this
Tell me what to say
Show me how to spell it

Just tell me I'm okey for tomorrow
Alright for today
Yesterday was nothing
far far away
and I tried to see the future
and I tried to see the past
and I'd like to see the morning
with you
with you

It's a blessing and a curse
when your heart nearly bursts
and your head is filled with wonders
Your up and your down
and your last thought will be the first
to grow up to be the strongest

Tell me how to do this
Tell me what to say
Show me how to spell it

Just tell me I'm okey for tomorrow
Alright for today
Yesterday was nothing
far far away

Okey for tomorrow
Alright for today
Yesterday was nothing
far far away
with you
I'd like to see the morning with you
with you

Google is oké, olé, olé

Dat ik daar zelf niet aan gedacht had.
Bedankt in elk geval.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:58 uur

geplaatst: vandaag om 06:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.