De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:00 uur

Hoes ontbreekt op schijf, om een of andere reden. Misschien wil iemand een correctie insturen? dat moet wel lukken geloof ik
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:12 uur
Als ik 'm probeer te corrigeren krijg ik de volgende foutmeldingspagina:
Releasedatum: 1
1: Het is niet mogelijk om (als je de precieze dag niet weet) alleen de maand aan te klikken in de kalender. Typ in dat geval zelf de datum in het tekstveld in het volgende formaat: "00-02-2005" (= februari 2005)
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
Releasedatum: 1
1: Het is niet mogelijk om (als je de precieze dag niet weet) alleen de maand aan te klikken in de kalender. Typ in dat geval zelf de datum in het tekstveld in het volgende formaat: "00-02-2005" (= februari 2005)
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:18 uur
Inmiddels is ie door psychonaatje gecorrigeerd en ik kon zijn correctie wél goedkeuren. Vervolgens heb ik 'm trouwens nog een keer gecorrigeerd, omdat ik een beter plaatje had en dat ging ook goed.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:20 uur
Coen schreef:
Ik kan het ook niet helpen als je niet eens de ontwikkeling hebt gehad om The Popgroup niet te kennen...
Ik kan het ook niet helpen als je niet eens de ontwikkeling hebt gehad om The Popgroup niet te kennen...
Maar je kan het natuurlijk wel helpen als je de naam van je favoriet niet eens juist kan spellen. Ik heb namelijk beide albums van The pop group al lang geleden toegevoegd, Coen.

0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:25 uur
Ze staan toch echt onder Pop Group op de site, Paalhaas, dus dat lijkt me alsnog incorrect.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:31 uur
Ik heb het idee dat je het woord nog vaker gaat gebruiken, dus:
elek·tro·nisch (bn.)
met een k dus van kapstok.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:41 uur
Ik heb anders nog wel een leuk idee wat je met een kapstok kan doen ...
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:57 uur
0
geplaatst: 7 februari 2006, 02:43 uur
Onderhond schreef:
.. zoals ..
0
geplaatst: 7 februari 2006, 10:20 uur
Niet om het een of ander maar de gebruikersstatistieken zijn niet up to date. Althans bij het aantal berichten. Zag het gisteren staan.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 11:52 uur
Volgens mij is het net aangepast, ik stond vanochtend nog, net als gisteren op 88, nu op 85.
een pluim voor de snelle reactie.
een pluim voor de snelle reactie.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 12:56 uur
Ja het automatisch runnen van de scriptjes die dat regelen (dat 's nachts hoort te gebeuren) ging niet goed, heb ze vanochtend handmatig alsnog gedraaid
0
geplaatst: 7 februari 2006, 14:48 uur
De stemgrafieken bij de albums worden kennelijk ook niet meer ge-update. http://www.musicmeter.nl/album/14084/votes/
De laatste 2,5 stem is 28 januari veranderd, maar hij staat nog steeds in de grafiek.
De laatste 2,5 stem is 28 januari veranderd, maar hij staat nog steeds in de grafiek.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 17:50 uur
Foutje bij Crosby, Stills, Nash&Young
Als ik rechtsboven in de site dit intype druk ik op een willekeurig album van Crosby, Stills, Nash&Young en van daaruit naar Crosby, Stills&Nash (alternatieve artiestnaam) maar dan krijg ik een foutmelding. Er zijn geen albums van Crosby, Stills,
??
Rare bug.
Als ik rechtsboven in de site dit intype druk ik op een willekeurig album van Crosby, Stills, Nash&Young en van daaruit naar Crosby, Stills&Nash (alternatieve artiestnaam) maar dan krijg ik een foutmelding. Er zijn geen albums van Crosby, Stills,
??
Rare bug.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 20:22 uur
Niet zo heel raar, &-tekens in urls moeten altijd even speciaal behandeld worden, anders snapt je browser het niet meer
gaat op de lijst allemaal
gaat op de lijst allemaal
0
geplaatst: 8 februari 2006, 21:01 uur
JJ_D schreef:
Als ik bij "As Heard on Radio Soulwax, Pt. 2" op de artiest (2 Many DJ's) klik, verschijnt er geen lijst met reguliere albums etc. Gewoon 2 Many DJ's als vette kop, en dat is alles...
Ongewoon, toch?
Als ik bij "As Heard on Radio Soulwax, Pt. 2" op de artiest (2 Many DJ's) klik, verschijnt er geen lijst met reguliere albums etc. Gewoon 2 Many DJ's als vette kop, en dat is alles...
Ongewoon, toch?
Zelfde probleem bij Tiga - DJ Kicks...
0
geplaatst: 9 februari 2006, 13:44 uur
Moldavië behoort niet tot de keuze-mogelijkheden qua landen.
Voorlopig maar Roemenië van gemaakt.
Voorlopig maar Roemenië van gemaakt.
0
Sietse
geplaatst: 9 februari 2006, 14:36 uur
Hoe lang duurt het ongeveer tot dat albums worden toegevoegd. Ik heb er een aantal in de wacht staan sinds vorige week vrijdag en vond het ondertussen wel lang duren. Wou nl eerst die er op hebben voordat ik weer nieuwe dingen ga toevoegen.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 17:17 uur
Dat kan erg verschillen: we laten soms dingen staan omdat er twijfels zijn, en we laten dingen staan omdat we die toevoegingen liever aan één van de collega's overlaten.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 17:22 uur
Er gaat hier iets mis met de lay out. In Firefox althans. Het stemvakje verdwijnt onder de post.
0
aslan (crew)
geplaatst: 9 februari 2006, 17:24 uur
herman schreef:
Er gaat hier iets mis met de lay out. In Firefox althans. Het stemvakje verdwijnt onder de post.
in IE verdwijnt het ook
0
geplaatst: 9 februari 2006, 17:25 uur
In Opera werkt het wel
(zo zie je maar weer wat de beste browser is
) Het stemvakje zit wel over de post heen overigens.
(zo zie je maar weer wat de beste browser is
) Het stemvakje zit wel over de post heen overigens.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 23:20 uur
Ik krijg vandaag regelmatig deze mededeling als ik bepaalde pagina's in MuMe wil bereiken:
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log."
Heb er echt totaal geen verstand van. Ligt het aan mij dat ik dit krijg?
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log."
Heb er echt totaal geen verstand van. Ligt het aan mij dat ik dit krijg?
0
geplaatst: 9 februari 2006, 23:50 uur
Nee, dat ligt dus aan de server (=computer) waarop MuM staat. Zoals het berichtje ook al zegt 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.