De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2006, 18:27 uur
ik wil even tegen mijn eigen zeggen dat het irritant is dat ik telkens weer het woordje vet gebruik
0
geplaatst: 10 februari 2006, 19:43 uur
Nou, dat is prima hoor Dielie, vertel jij jezelf maar dat je dat niet meer moet doen!
0
DutchViking
geplaatst: 11 februari 2006, 10:19 uur
Ik weet niet of het al ooit ter sprake is gekomen, maar ik begrijp niet zo goed waarom landen als West- en Oost-Duitsland en Tsjechoslowakije in de keuzelijst van landen staan. Bij oudere Duitse platen (van voor de eenwording) staat meestal ook gewoon Duitsland aangegeven, dus wat mij betreft mogen West- en Oost- geschrapt worden uit de lijst en Tsjechoslowakije eigenlijk ook.
0
geplaatst: 11 februari 2006, 10:24 uur
DutchViking schreef:
Bij oudere Duitse platen (van voor de eenwording) staat meestal ook gewoon Duitsland aangegeven
Bij oudere Duitse platen (van voor de eenwording) staat meestal ook gewoon Duitsland aangegeven
Dat is dan onterecht, het gaat er om hoe het land heette ten tijde van de albumrelease
0
Allmusic
geplaatst: 12 februari 2006, 10:35 uur
Bij het toevoegen van albums geeft het importeren van de Freed.org-playlist bij meer dan (pakweg) 30 nummers problemen.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 16:02 uur
Wanneer je op het artiestenoverzicht van bv. Ellen Allien klikt, staan daar niet haar verzamel/mix-albums tussen. Iets soortgelijks is er bij Felix da Housecat aan de hand.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 22:24 uur
Allmusic schreef:
Bij het toevoegen van albums geeft het importeren van de Freed.org-playlist bij meer dan (pakweg) 30 nummers problemen.
Serieus? Daar heb ik nog nooit last van gehad.
0
geplaatst: 13 februari 2006, 16:28 uur
Ik zoek het nummer dat aan het einde van de trailer van de film Everything is illuminated wordt gedraaid:).Alvast bedankt
.
.
0
geplaatst: 13 februari 2006, 16:38 uur
HammerHead schreef:
Dan moet er minstens eerst iemand die leader gezien hebben. Helaas voor jou kijk ik niet zo vaak naar RTL 5.
Dan moet er minstens eerst iemand die leader gezien hebben. Helaas voor jou kijk ik niet zo vaak naar RTL 5.
Ik ken de leader wel, en ik heb er heel goed naar geluisterd maaAAHR: Ik ken het nummer en de uitvoerende artiest niet. Jammer maar helaas.
0
titan (crew)
geplaatst: 14 februari 2006, 13:20 uur
Is het mogelijk om onderaan de rotatielijst weer te geven welke gebruikers een top 5 hebben ingevuld, om vervolgens die top 5 te kunnen bekijken wanneer je die gebruikersnaam aanklikt?
0
geplaatst: 14 februari 2006, 18:34 uur
Nee ik vind het persoonlijk wat veel en overbodig, 200 usernames (wat er steeds meer worden...) onder aan de rotatielijst
0
geplaatst: 15 februari 2006, 17:12 uur
alweer een nummer dat ik zoek, waarschijnlijk niet jullie ding. Mijne eigenlijk ook niet maar moet er altijd zo om lachen... Het is van Buddy/Buddie of een andere spellingswijze. en het is nederlandstalig alleen dan in dialect: twents of drents of weet ik veel! en hij zingt over een vrouw die hem ´smokt´ en hij vind het een allebastends blank mooi wief`meer kan ik niet zeggen..
thanks anyway!
thanks anyway!
0
geplaatst: 16 februari 2006, 20:03 uur
psychonaatje schreef:
(quote)
Ik vermoed dat het probleem zich met een specifieke freedb-lijst voordoet, kun je een linkje geven naar de lijst?
0
Allmusic
geplaatst: 16 februari 2006, 20:58 uur
link Het kopiëren en importeren van de eerste 3 cd's van de box gaat prima, deze 4e geeft problemen. Ik heb het eerder gehad bij een andere cd.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 20:38 uur
Ik weet zeker dat ik dit al een keer gevraagd heb op MusicMeter, maar kan het bericht in dit topic niet terug vinden.
Ik ben op zoek naar een nummer van Blur. Volgens mij een remix van een van hun nummers.
In de clip is een optreden te zien in een soort retro-futuristisch aangeklede talkshow. De presentator en gasten zitten volgens mij qua hoogte (deels) onder de vloer.
Ik ben op zoek naar een nummer van Blur. Volgens mij een remix van een van hun nummers.
In de clip is een optreden te zien in een soort retro-futuristisch aangeklede talkshow. De presentator en gasten zitten volgens mij qua hoogte (deels) onder de vloer.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 20:48 uur
just. schreef:
alweer een nummer dat ik zoek, waarschijnlijk niet jullie ding. Mijne eigenlijk ook niet maar moet er altijd zo om lachen... Het is van Buddy/Buddie of een andere spellingswijze. en het is nederlandstalig alleen dan in dialect: twents of drents of weet ik veel! en hij zingt over een vrouw die hem ´smokt´ en hij vind het een allebastends blank mooi wief`meer kan ik niet zeggen..
thanks anyway!
thanks anyway!
Het is Gronings. Burdy - Met mien ogen dicht

0
geplaatst: 19 februari 2006, 19:11 uur
Het album van Voicst zou op basis van het aantal stemmen en het gemiddelde op 6 in de lijst van beste Nederlandse albums moeten staan, maar komt niet in die lijst voor... Hoe kan dat?
0
geplaatst: 19 februari 2006, 19:17 uur
De 20e stem is vandaag pas geplaatst, en de toplijstjes worden 's nachts gegenereerd
0
geplaatst: 19 februari 2006, 19:21 uur
OK. Dacht dat het een stemverhoging was, maar dan zal de initiële stem ook wel vandaag zijn geplaatst.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 16:10 uur
hallo mensen ik zoek een nummer het is een moeilijke nummer om te vinden kan er niet aan komen het is groep x met de titel dolly ik hoop als iemand het heb of vind [email protected] alvast bedankt
0
geplaatst: 21 februari 2006, 15:39 uur
appeldoorn515 schreef:
hallo mensen ik zoek een nummer het is een moeilijke nummer om te vinden kan er niet aan komen het is groep x met de titel dolly ik hoop als iemand het heb of vind [email protected] alvast bedankt
Titel 'Dolly' is wel heel weinig informatie. Heb je wat meer over de muzieksoort, of hoe oud het ongeveer is. Desnoods: hoe lang zoek je het al?
Als je er niets bij vertelt kan het bijvoorbeeld ' Hello Dolly' zijn van Louis Armstrong, maar dat lijkt me niet moeilijk te vinden...
0
titan (crew)
geplaatst: 21 februari 2006, 19:55 uur
Ik ken een Dolly van Suede, maar of dat het nummer is wat je zoekt?
0
geplaatst: 23 februari 2006, 10:39 uur
Ik probeer een box-set met in totaal 50 nummers toe te voegen, maar als ik op importeren druk, krijg ik een script error. Hij laadt de tracklist dus niet in. 

0
aslan (crew)
geplaatst: 23 februari 2006, 10:43 uur
dat probleem komt geregeld terug als er meer dan x tracks toe te voegen zijn... x varieert dacht ik maar is steeds boven de 25 of 30
0
geplaatst: 23 februari 2006, 15:42 uur
0
Doom!
geplaatst: 23 februari 2006, 19:49 uur
Ik zoek eigenlijk niet echt een nummer, maar meer een artiest. Momenteel ben ik echt helemaal weg van Michelle Branch, ik vind het geweldige muziek.
Zijn er meerdere artiesten die je in deze muziek soort kunt zetten ? Dus beetje hetzelfde concept etc.. Zo ja, wie ?
Zijn er meerdere artiesten die je in deze muziek soort kunt zetten ? Dus beetje hetzelfde concept etc.. Zo ja, wie ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.