MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
goeiedag mensen, ik zoek een nr dat vooral in de western films word gebruikt.Er word niet in gezongen dacht ik.
En het melodietje komt het meeste voren, tijdens een cowboy duel.Zo net voordat de cowboys hun geweren trekken en schieten.Weet er iemand hoe dit liedje heet?
Kben er al superlang achter op zoek.Ik denk wel dat er veel onder ons het zouden herkennen als ze het ozouden horen.Maar ik wil graag de artiest of de titel weten.

Als ik de discografie van Aphex Twin wil bekijken, krijg ik alleen het overzichtje van de EPs. Ik heb het geprobeerd via Analogue Bubble Bath 1 en Druqks...

Vreemd, ik zie dan gewoon alle albums

Ik nu ook. Ik ben bang dat ik al half in dromenland was.

Ik was op zoek naar Hard-Fi - Stars of CCTV. Als ik zoek op Hard-Fi, zit ie niet tussen de zoekresulaten. Via Stars of CCTV kom je er wel meteen terecht.

Er is inderdaad een probleempje met artiesten met een streepje in de naam

wauw, zijn er nu ineens hippe duizendtalpuntjes verschenen of was dat al zo, leuk hoor (ook al mocht het mn verbeelding zijn)

Naar aanleiding van de miljoenste stem op MovieMeter was dat voorgesteld

Ziet er mooier uit zo Jordy

Het lijkt ook een stuk meer zo

Ja, die puntjes inderdaad. Ik had al het gevoel dat er iets veranderd was, maar ik wist niet wat

Ligt het weer aan mij of is de site gewoon best wel weer traag de laatste tijd?

Ik heb dat ook soms, maar bij mij ligt het waarschijnlijk aan mijn computer

JonnieBrasco
Ik ervaar het ook, krijg regelmatig een time-out. Volgens mij sinds ik Firefox 1.0.5.1 erop heb staan, die vertoont overigens wel meer nare kuurtjes.

Jonnie ik heb ook Vuurvos...potjan3 ligt het dan daar aan?

SelmaDuim
Bij mij gaat het soms ook verschrikkelijk langzaam inderdaad, en ook ik heb FF.

Misschien heeft de server het soms zwaar, maar ik merk daar eigenlijk niets van. Het ligt sowieso niet aan je browser.

Hier ook erg traag van tijd tot tijd (en geen Firefox).

Electro_
Ik heb geen FireFox maar bij mij is hij (meestal) ook traag.

Opvallend (en vervelend) dat zoveel mensen daar last van hebben...

we gaan binnenkort weer verhuizen met z'n allen, laten we hopen dat het dan beter is

SelmaDuim
*begint vast weer wat dozen in te pakken*

Ik zat vreselijk te slapen, deze mag er weer van af:

http://www.musicmeter.nl/album/44223

Totaal geen last van, ook Firefox gebruiker.

Yak
Bij mij is het ook niet al te snel, en af en toe krijg ik foutmeldingen. Ik wilde zojuist de dubbele toevoeging van Aero verwijderen, maar kreeg een '500 Internal Server Error'. Meteen daarna nog een keer geprobeerd, toen leverde het een 'Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak' op.

Dat eerste is wel een probleempje dat ik heel sporadisch tegen kom. Maar goed, laten we dus maar even kijken hoe het straks op een andere server gaat.

Dat tweede is een melding van de site, die een situatie tegenkomt die niet verwacht werd.

Kun je ook films noemen waar het in voor komt?

Neen dat niet sorry.
Maar het komt vrij veel voor in films.
Ik kan wel geen vb geven sry

Excuses voor deze vast té domme opmerking, maar waarom staat de headertekst 'MusicMeter' meer gecentreert dan de headertekst 'MovieMeter'?

Toine Rorije
Ik vind het juist heel goed dat dit soort zaken aan het licht komen.

Ook dat gele sterretje staat 1 a 2 pixels anders. Wat stelt dat voor Jordy ?

Eh tja goede vraag, heb het design niet gemaakt zou het eigenlijk niet weten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.