De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2006, 21:30 uur
Kan er bij onze persoonlijke pagina's een 'Tip 5' komen te staan?
0
Allmusic
geplaatst: 6 maart 2006, 21:34 uur
Omdat moviemeter meer gebruikers etc. heeft, de header is met deze statistieken (links) uitgelijnd.
0
geplaatst: 6 maart 2006, 21:37 uur
Allmusic schreef:
Omdat moviemeter meer gebruikers etc. heeft, de header is met deze statistieken (links) uitgelijnd.
Deze uitleg klopt niet
. De uitlijning links en rechts zijn beiden anders.
0
geplaatst: 6 maart 2006, 21:49 uur
0
Allmusic
geplaatst: 6 maart 2006, 22:39 uur
Je hebt gelijk, ik heb te snel gekeken. De uitlijning van Moviemeter ziet er overigens logischer uit.
0
geplaatst: 6 maart 2006, 22:47 uur
Jordy schreef:
Je rotatielijst?
(quote)
Je rotatielijst?
Ja dat dacht ik ook al, maar rotatie is, ach ja laat maar idd

0
geplaatst: 7 maart 2006, 11:57 uur
The Good, The Bad And The Ugly theme van Ennio Morricone? Dat is wel de bekendste Cowboy-soundtrack.
Met dat kenmerkende fluitje er in, gevolgd door een mondharmonica. Misschien dat je hier iets mee opschiet? Het verbaast me dat dit nog niet genoemd is dus ik zal wel iets heel doms gezegd hebben.
Met dat kenmerkende fluitje er in, gevolgd door een mondharmonica. Misschien dat je hier iets mee opschiet? Het verbaast me dat dit nog niet genoemd is dus ik zal wel iets heel doms gezegd hebben.
0
geplaatst: 7 maart 2006, 12:11 uur
Ik heb deze vraag ook al op Moviemeter gesteld, maar helaas (nog) geen antwoord
Weet iemand misschien van welke componist het stuk muziek is dat je hoort in de film 'Misery' op het moment dat Paul Sheldons enkels gebroken worden met een bijl door Annie..?
Alvast bedankt?!
Weet iemand misschien van welke componist het stuk muziek is dat je hoort in de film 'Misery' op het moment dat Paul Sheldons enkels gebroken worden met een bijl door Annie..?
Alvast bedankt?!
0
geplaatst: 7 maart 2006, 13:53 uur
Eigenlijk zoek ik een album/artiest.
Hiphop gemengd met Wereldmuziek. Op de cover staat een man met een hoed, volgens mij is de cover zwart-wit.
De artiest is volgens mij een israeli, of ziet er zo uit.
Hiphop gemengd met Wereldmuziek. Op de cover staat een man met een hoed, volgens mij is de cover zwart-wit.
De artiest is volgens mij een israeli, of ziet er zo uit.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 08:35 uur
Volgens mij niet veel gecoverd, maar wel vaak gebruikt bij persiflages van die aloude cowboyfilms.
ps. Misschien kun je bij een reactie op een bericht ( zoals je net gedaan hebt op mijn voorstel ) even quoten waar je op reageerd, dat doe je door op het ballonetje rechtsboven een bericht te klikken, op die manier is het wat duidelijker.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:05 uur
Dag mensen, iedereen kent wel het liedje : i want candy-van goodcharlotte.
Maar volgens mij bestond dit liedje al veel eerder, of toch dat melodietje van dat liedje.
Kan er mij iemand de titel of artiest geven, van het originele liedje, melodietje?.
Maar volgens mij bestond dit liedje al veel eerder, of toch dat melodietje van dat liedje.
Kan er mij iemand de titel of artiest geven, van het originele liedje, melodietje?.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:07 uur
Bow Wow Wow. Ik ken tenminste alleen een liedje I want Candy van Bow Wow Wow. Wat jij zegt ken ik niet.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:39 uur
yep
ken ook alleen I wat candy van Bow Wow Wow, dus zal wel goed zijn
ken ook alleen I wat candy van Bow Wow Wow, dus zal wel goed zijn
0
geplaatst: 11 maart 2006, 00:01 uur
Het nummer is geschreven door Bert Berns, Bob Feldman, Gerald Goldstein en Richard Gottehrer en verscheen volgens mij voor het eerst op plaat in 1965 door The Strangeloves. Maar Bow Wow Wow heeft het bekend gemaakt, dacht ik zo.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 01:09 uur
thx people!
Hier heb ik nog eentje.
Iedereen kent de film :the incrideble journey wel hé.
Of met andere woorden: de ongeloofelijke reis.
Er komt daar zo'n mooi liedje in.
Maar nergens vind ik het, want ik weet de artiest en de titel niet.
Iedereen die deze films als kind zag, weet wel welk liedje ik bedoel
Hier heb ik nog eentje.
Iedereen kent de film :the incrideble journey wel hé.
Of met andere woorden: de ongeloofelijke reis.
Er komt daar zo'n mooi liedje in.
Maar nergens vind ik het, want ik weet de artiest en de titel niet.
Iedereen die deze films als kind zag, weet wel welk liedje ik bedoel
0
Electro_
geplaatst: 11 maart 2006, 11:01 uur
Deze vraag is misschien al vaker gesteld, maar kan ik m'n e-mail adres ook wijzigen?
0
geplaatst: 11 maart 2006, 21:21 uur
Mijn suggestie: www.google.nl. Zoek op incredible journey soundtrack. Je komt hem vast wel tegen. Ik weet niet welk liedje je bedoelt dus ik kan geen antwoord geven.
0
Toine Rorije
geplaatst: 12 maart 2006, 20:43 uur
Er zit een hele vreemde fout in het forum. Als ik onderaan bij 'toplijsten en favorieten' op de 2 klik, kom ik uit op de tweede pagina van 'gebruikers'.
0
sxesven
geplaatst: 12 maart 2006, 21:14 uur
Excuus als dit al vele malen gevraagd is, maar ik heb verschillende pagina's in dit topic zitten lezen en kwam nog niks tegen. In ieder geval: bij het toevoegen van de tracklist, hoe moet die er nu precies uitzien?
Zo:
1. 4:18 Shake It
2. 4:15 Foolish Heart
etc.
Zo:
1. Shake It 4:18
2. Foolish Heart 4:15
etc.
Of zo:
1. Shake It
2. Foolish Heart
etc.
?
Bij voorbaat dank!
Zo:
1. 4:18 Shake It
2. 4:15 Foolish Heart
etc.
Zo:
1. Shake It 4:18
2. Foolish Heart 4:15
etc.
Of zo:
1. Shake It
2. Foolish Heart
etc.
?
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 12 maart 2006, 22:01 uur
Jordy: kleine opmerking, maar iets waar ik me al vaker (nogal onbewust) aan geïrriteerd heb.
Als je een bericht invoert, is het invoervakje wat kleiner dan het vak waar de uiteindelijke tekst in verschijnt. Wat betekent dat de layout net anders is, en je soms zo'n verloren smiley op een volgende lijn krijgt. Iets wat ik graag nogal eens vermijd.
Is er eigenlijk een reden voor, aangezien het invoervakje toch net iets breder kan ?
Als je een bericht invoert, is het invoervakje wat kleiner dan het vak waar de uiteindelijke tekst in verschijnt. Wat betekent dat de layout net anders is, en je soms zo'n verloren smiley op een volgende lijn krijgt. Iets wat ik graag nogal eens vermijd.
Is er eigenlijk een reden voor, aangezien het invoervakje toch net iets breder kan ?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 22:11 uur
Niet echt, niet bij nagedacht.
Maar de diverse afwijkingen tussen de browsers/OS-en en (vooral) de tags die je plaatst zorgen er toch al voor dat dit nooit gelijk te krijgen is
Maar de diverse afwijkingen tussen de browsers/OS-en en (vooral) de tags die je plaatst zorgen er toch al voor dat dit nooit gelijk te krijgen is
0
geplaatst: 13 maart 2006, 16:22 uur
HELP!!
Ik zoek niet specifiek een nummer, maar gewoon een nummer die gaat over valse beschuldigingen.
Weet iemand er misschien 1, 2 of 6?
Ik zoek niet specifiek een nummer, maar gewoon een nummer die gaat over valse beschuldigingen.
Weet iemand er misschien 1, 2 of 6?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.