MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Electro_
JA!

Kos
Oh die, die weet ik niet .

Electro_
Bah.

sq
Spanjaard...een paar jaar geleden ... het zal toch geen Manu Chao zijn?

Met een rood shirt, en kleine kinderen, en een clown?

Geeeeen idee.

Juanes - La Camisa Negra bedoel je denk ik.

Electro_
Manu Chao is het niet, Juanes ook niet. Die heb ik wel al de hele dag in m'n hoofd, maar dat is A Dios Le Pido ofzo.

sq
Is dat het nummer wat je zoekt (Solo le pido a Dios)?

Electro_
Neen. Ik herrinner me ook dat hij een beetje een hoge stem had?

sq
Ben ik weer even uitgezocht, want ik ken geen videoclips. Succes met de zoektocht verder.

Electro_
Bedankt

*Laura*
Doom! schreef:
Ik zoek eigenlijk niet echt een nummer, maar meer een artiest. Momenteel ben ik echt helemaal weg van Michelle Branch, ik vind het geweldige muziek.

Zijn er meerdere artiesten die je in deze muziek soort kunt zetten ? Dus beetje hetzelfde concept etc.. Zo ja, wie ?

Alanis Morissette, misschien?

Electro_
*Laura* schreef:
(quote)

Alanis Morissette, misschien?

Of Rosanne Cash?

Electro_

(afbeelding)

IK HEB HET! Heel toevallig zag ik dat een meisje dit luisterde bij MSN. Dank U!

eazyfan
zou je bij N.W.A greatest hits de 2 bonustracks kunnen toevoegen en ook bij eternal E.en ook bij eazy-e is er ook nog een andere cd/dvd namelijk Impact Of A Legend.zou je die ook kunnen toevoegen om commentaar op te geven.

El Ninjo schreef:

Wat let je om het even te corrigeren

In Muziek > Algemeen > the o.c:

he
bij the o.c is er een aflevering waarin marissa een overdosis pakt weet er iemand hoe dat liedje aan het eind van deze aflevering noemt?(wanneer ryan marissa oppakt)
als je het weet...

God, nu lijk ik een OC-adept, maar dit is werkelijk ongeveer het enige stukje wat ik ooit van the OC zag. En toevallig weet ik ook welk nummer dat is:

Mazzy star - Into dust

Kent iemand toevallig een metal nummer van een paar jaar oud dat begint met een baby/kind?

Electro_
Korn - Freak On A Leash?

Clawfinger - Do What I Say?

Past perfect in de beschrijving.

Bedankt, dat van clawfinger zocht ik

Ik heb wat aanpassingen gedaan aan het Mijn Albums-verhaal, zo moet het nu een stuk makkelijker zijn om namen en omschrijvingen van mappen te veranderen. Ook moeten er (sinds eergisteren) geen problemen meer zijn met het slepen.

Ik hoor het wel

Ik zoek een soort dancenummer, waar de melodie inzit die gebruikt word in de film Space Jam en in het nummer Pump the Jam.

Electro_
Danzel?

Wauw, dat werkt wel lekker zeg. Wist niet eens dat je kon slepen, eerlijk gezegd.

Goed werk, Jordy!

HOUSECAT schreef:
Bedankt, dat van clawfinger zocht ik

Is volgens mij al een jaar of 12 oud. Maar wel een gaaf nummer inderdaad.

Als ik 'Cave' intik in de snelzoekbalk krijg ik geen enkel album van Nick Cave & the Bad Seeds te zien, vreemd. Als ik 'Nick Cave' typ gaat het wel goed.

Toine Rorije
Kan er niet iets gemaakt worden (een bevestigingsschermpje oid) dat je niet meer per ongeluk een post van jezelf kunt verwijderen? Vooral als ik even snel mn post wil bewerken, gebeurt het mij wel eens dat ik er naast klik.
edit:
Ik zie net in het Hoeslink-topic een voorbeeld van hoe ontzettend het uit de hand kan lopen na het per ongeluk verwijderen van een post

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:04 uur

geplaatst: vandaag om 02:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.