MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Michael Jackson - Billie Jean

Dank jullie wel!

titan schreef:
Hurricane van Bob Dylan.

Gewèldig! Wat een machtig mooi lied. En wat een indrukwekkend verhaal.

sq
@ Exfrozen:

Nog een hele mooie tekst over valse beschuldigingen; of in dit geval: het ontkennen van schuld. De moordenaar wist niet wat hij deed, zijn ouders geven de schuld aan de opdringerige media, de media verwijzen naar de kijkcijfers, en tenslotte Jack zelf die zichzelf vrijpleit voor het feit dat hij dit lied heeft geschreven. Prachtige tekst mooi nummer. Van Album On and on:

Jack Johnson - Cookie Jar

ik zoek een vocal nummer (werd in nov 2005 veel gedraaid in now&wow) met een mannenstem en alles wat ik kon horen was de tekst: fuck me, suck me
wie weet van wie dit nummer is

thanx

Dancelover schreef:
ik zoek een vocal nummer (werd in nov 2005 veel gedraaid in now&wow) met een mannenstem en alles wat ik kon horen was de tekst: fuck me, suck me

thanx

Ben je niet in de war met een film of iets dergelijks?

Dancelover schreef:

thanx

Kijk op whitelinefirm.nl en dan ergens bij de Thursday Music Update, daar staat hij bij...

Dancelover schreef:

thanx

'Useless Man' - Minty?

ik zoek een song die gelijkt op een american symphony.

bedankt bij voorbaat

sq
Ik wil graag weten waar het thema van ´Pump it´van de Black Eyed Peas vandaan komt (hun laatste single). Het zal iets Latijnsamerikaans zijn. Ik ken het al heel lang, en denk dat het een 'traditional' is. Maar ook dan hoor ik graag een titel. Wereldmuziekliefhebbers?

Electro_
Gaat de hele vorige pagina daar niet over?

sq
Electro_ schreef:
Gaat de hele vorige pagina daar niet over?

Mooie indirecte ingeklede verwijzing die helaas iets teveel is voor deze botte geest, want hij begrijpt er niets van.

En dus nog maar eens .. weet iemand de titel van dat Mexicaans/latijnsamerikaans muziekje in de nieuwe BEP single, al dan niet eerder ergens genoemd?

Electro_
http://www.musicmeter.nl/album/23510

Sorry, ik bedoelde: Hier is het al genoemd.

sq
Ik was al aan het twijfelen maar je wist t dus wél !

Electro

Electro_
Tot uw dienst.

help mensen, ik zoek een liedje
Het is een heeeeeeel bekend liedje.
Ik ken maar enkele zinnen.
an american live, drinking whisky, this will be the day i die.
ofzo iets.
Help me aub zo vlug mogelijk.
bedankt bij voorbaat!

Electro_
Madonna - American Life?

American Pie, bedoel je allicht. Origineel is van Don McLean.

sq
.. en die staat ook op de site. Het is track 1 van
dit album

Het viel me op dat wanneer je de toplijst voor pop genereert, er bovenaan in beeld 'country pop' staat.

Electro_
Koekebakker schreef:
American Pie, bedoel je allicht. Origineel is van Don McLean.

Natuurlijk bedoel ik die.

Moet Ivoorkust niet veranderd worden in Côte d'Ivoire? Zo heet het land officieel, ook in het Nederlands.

herman schreef:
Moet Ivoorkust niet veranderd worden in Côte d'Ivoire? Zo heet het land officieel, ook in het Nederlands.

Ik heb in Nederland nog nooit iemand Côte d'Ivoire horen gebruiken als het over Ivoorkust ging.

Ik ook niet, maar zo wordt het wel voorgeschreven.

herman schreef:
zo wordt het wel voorgeschreven.

Niet door de ISO

Vast al vaker genoemd in deze treat;

De site is soms zo slooooom. Het duurt soms een paar minuten voor een pagina geladen is. Na een kwartiertje sloom zijn lijkt het dan allemaal weer opgelost. Dit gebeurt zeker een aantal keren per dag..

Te veel users die bezig zijn op dat moment ofzo?

Toine Rorije
ISO schrijft landencodes voor, Jordy, geen officiele Nederlandse benamingen
Niet dat ik wil zeggen dat het in Côte d'Ivoire veranderd moet worden, integendeel.

Laat Ivoorkust nou maar gewoon houden, want als we Côte d'Ivoire weet ik al bijna niet meer waar het ligt.

Jeroen enzo schreef:
Vast al vaker genoemd in deze treat;

De site is soms zo slooooom. Het duurt soms een paar minuten voor een pagina geladen is. Na een kwartiertje sloom zijn lijkt het dan allemaal weer opgelost. Dit gebeurt zeker een aantal keren per dag..

Te veel users die bezig zijn op dat moment ofzo?

Hoor het wel eens vaker, heb er zelf nooit last van.

Maar goed, we gaan waarschijnlijk volgende week verhuizen naar een andere server, laten we hopen dat het dan voor iedereen weer goed is.

Toine Rorije schreef:
ISO schrijft landencodes voor, Jordy, geen officiele Nederlandse benamingen

Ik ben bang dat je gelijk hebt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.