MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wat een hoop toevoegingen zeg. Beters dat iemand zo ff komt helpen met het goedkeuren van albums. Ik moet om 5 uur werken, dus als iemand dan niet doorgaat met goedkeuren dan lopen we een beetje achter.

Dionysos
starbright boy schreef:

Al toevoegende maak ik echt een soort nostalgische trip mee. Jemig, waar blijft de tijd.

Hehe. Ik heb net een boel albums toegevoegd uit eind jaren '80, begin '90; ik voelde me gewoon afgrijselijk jong.

Wel, ik heb er weer een hele lading albums tegenaan gegooid vanmiddag. Ik moet nu werken, veel plezier met het goedkeuren/plaatsen :evil.

Even een domme vraag: Hoe krijg je een o met een / erdoor? (Nee, niet voor blof)

ALT + 155

Daan schreef:

Wat een hoop toevoegingen zeg. Beters dat iemand zo ff komt helpen met het goedkeuren van albums. Ik moet om 5 uur werken, dus als iemand dan niet doorgaat met goedkeuren dan lopen we een beetje achter.

Vind je dit veel? Gister stond de teller op 180.

Vrrag ik mij ook af, ik weet het ook niet.

Het begint wel op te vallen dat AMG behoorlijk wat fouten heeft. Er wordt bovendien bijna altijd uitgegaan van Amerikaanse versies. Die hebben vaak bonustracks maar die staan in de meerderheid van de gevallen niet aangegeven als bonustracks.
Met enige regelmaat staat er ook de Amerikaanse hoes op. Soms is die nl. anders dan de Europese/Nederlandse.

Jordy, kun je de gastartiest 1 tikkie laten inspringen? Zo is het een beetje onoverzichtelijk.

Yak
Nou, Allmusic is indrukwekkend stukgegaan. Teveel MusicMaatjes aan het toevoegen?

Yak schreef:

Nou, Allmusic is indrukwekkend stukgegaan. Teveel MusicMaatjes aan het toevoegen?

Strontvervelende site, paar mensjes te veel en meteen kan je er niets meer mee. Is er nergens een betere site te vinden?

Yak
Nopez. Je hebt Gracenote ook nog, de database waar veel mp3-players hun playlists vandaan halen. Maar het aantal fouten is daar nog veel groter en er staat bovendien minder informatie over een album op.

Nah, als ik dan niet kan toevoegen ga ik maar even stemmen.

tovenaar schreef:

Jordy, kun je de gastartiest 1 tikkie laten inspringen? Zo is het een beetje onoverzichtelijk.

zal eens kijken...

Stemtabellen op toevoegingen werken niet.

Yak
Zachary staat nu op nummer één qua toevoegingen. Het zou de crew behoorlijk ontlasten als hij ook gelijk door de controle zou komen. Nagenoeg alle albums die ik van hem heb gecontroleerd waren in orde.

prima, ik ga het regelen

Dionysos
Hmmm, Immortal en Darkthrone waren vooralsnog een brug te ver? Ik werd wellicht ietswat tè enthousiast toen ik Emperor zag staan...

Staan nog in de wacht, even geduld nog

Heb wel gemerkt dat het invullen van een top 10 echt onbegonnen werk is, pfft wat moeilijk zeg. Maar goed, er is een begin van een alternatieve top 100

Yak
Ja, kom maar voor de dag! Wié heeft het duizendste album toegevoegd?

Kan ik best wel zijn. Maar weet het niet zeker.

Jordy schreef:

Okee, ik ben toch van mening om geen singles, 12 inches e.d. op MusicMeter te zetten.

Hoe zit dat nu met http://jordydejong.com/musicmeter/?album=909 ?

Yak schreef:

Ja, kom maar voor de dag! Wié heeft het duizendste album toegevoegd?

Is dat niet gewoon http://jordydejong.com/musicmeter/?album=1000 ?? (FeZ dus).

1000 al, het gaat verdomde snel met dat albums toevoegen.

Die 1000 films duurde iets langer

tovenaar schreef:
(quote)

Hoe zit dat nu met http://jordydejong.com/musicmeter/?album=909 ?

Da's een EP

Wie bepaalt dat?

Yak
tovenaar schreef:

Wie bepaalt dat?

De sticker op mijn cd: "Aphex Twin, Come to daddy, 8 track E.P.".

Ik vraag me alleen af welke criteria er nu opeens worden gehanteerd voor EP's.

Meer Albums dan berichten en de 2000ste stem is uigebracht...

tovenaar schreef:

Ik vraag me alleen af welke criteria er nu opeens worden gehanteerd voor EP's.

hoezo opeens? Er zullen twijfelgevallen komen maar als het als EP in de markt is gezet (zoals hier het geval) heb ik geen twijfel. Maar misschien moeten we toevoegers van dit soort gevallen wel verplichten een officieel-achtige link mee te sturen die zegt dat het idd een EP is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:40 uur

geplaatst: vandaag om 18:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.