De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 17 maart 2006, 18:54 uur
Is het niet handig/leuk om bij de Gebruikers een soort kalender te maken van wanneer wie jarig is? (lees: verjaardagskalender)
0
geplaatst: 17 maart 2006, 23:03 uur
iedereen kent waarschijnlijk de film: rocky
Kent er iemand het melodietje, als Apollo creed in de ring stapt?
Het is zo'n typisch Amerikaans melodietje.
Kent er iemand het melodietje, als Apollo creed in de ring stapt?
Het is zo'n typisch Amerikaans melodietje.
0
geplaatst: 18 maart 2006, 17:17 uur
Ik gooide maar een balletje op, we houden het wel gewoon op Ivoorkust.

0
geplaatst: 18 maart 2006, 17:23 uur
Toine Rorije schreef:
kuch
kuch

Hé wat leuk, er staat niet bij hoe oud men is, maar hoe oud men word

Waarom staat er eigenlijk nergens een link naar deze pagina op de site?
0
geplaatst: 18 maart 2006, 17:25 uur
Ik blijf (zelf als crewlid die hierop moet controleren) sommige hoofdlettergevallen niet duidelijk vinden. Ik snap nog steeds niet waarom "over" in "In the Aeroplane over the Sea" met een kleine letter is, terwijl "Under" in "In a Bar Under the Sea" dat niet is, is hier een reden voor of moet dit aangepast worden?
0
geplaatst: 18 maart 2006, 20:29 uur
Het lijkt mij dat dit aangepast moet worden. Under zou ook met een kleine letter moeten...
0
Electro_
geplaatst: 19 maart 2006, 10:32 uur
Ik droomde vannacht zelfs over een nummer, weet niet welke het is; Het is een soort dance-nummer van ongeveer 5 jaar geleden, met een soort sample van Afrikaanse (?) vrouwen. En die zingen dan zoiets als; ".... For a better life, find a wayyy lalalaa.." Ik ken de tekst niet helemaal goed, maar weet iemand welke ik bedoel? 

0
geplaatst: 19 maart 2006, 10:49 uur
Ik denk dat ik weet welk je bedoelt, maar de titel of artiest zou ik ook niet weten
0
Electro_
geplaatst: 19 maart 2006, 10:49 uur
De naam van de DJ ligt ergens achter in m'n gehemelte. 
Pav.. nog iets?
/Edit; Mauro Picotto - Komodo.
(Dank U, fotografisch geheugen!)

Pav.. nog iets?
/Edit; Mauro Picotto - Komodo.
(Dank U, fotografisch geheugen!)
0
geplaatst: 20 maart 2006, 22:17 uur
Toine Rorije schreef:
maar ik vind het wel het mooist zo.
maar ik vind het wel het mooist zo.
Dit is een beetje het hele probleem, denk ik: iedereen kiest wat hij het beste/mooiste lijkt. Volgens mij zijn er niet echt regels voor wanneer voorzetsels met een hoofdletter of met een kleine letter moeten worden geschreven, dus wordt maar zoiets vaags aangehouden dat 'korte voorzetsels' of 'voorzetsels van één lettergreep' met een kleine letter moeten.
0
Toine Rorije
geplaatst: 20 maart 2006, 22:28 uur
Ik bedoelde vooral dat het mij het handigst lijkt om de regels van allmusic over te nemen, omdat die duidelijk zijn en het er aardig uit ziet. (en was eigenlijk een reactie op hammerheads voorstel) 

0
geplaatst: 20 maart 2006, 22:32 uur
Ach, ik vind die hoofd- en kleine letters sowieso niet mooi. Voor mij is het gewoon In the aeroplane over the sea. 

0
geplaatst: 20 maart 2006, 22:36 uur
Yak schreef:
Dit is een beetje het hele probleem, denk ik: iedereen kiest wat hij het beste/mooiste lijkt. Volgens mij zijn er niet echt regels voor wanneer voorzetsels met een hoofdletter of met een kleine letter moeten worden geschreven, dus wordt maar zoiets vaags aangehouden dat 'korte voorzetsels' of 'voorzetsels van één lettergreep' met een kleine letter moeten.
(quote)
Er zijn wel degelijk regels voor. Kan ze alleen even niet vinden.

0
geplaatst: 20 maart 2006, 23:02 uur
Vanaf 21:38 update mijn pc de updates niet meer. Hoe kan dit? Ligt dat aan mijn pc of aan de site?
0
geplaatst: 20 maart 2006, 23:04 uur
Ok, Tool met het nieuwe album was het laatste bericht. Storing dus.
0
DutchViking
geplaatst: 20 maart 2006, 23:04 uur
Ja, hier ook hetzelfde probleem. De forumtopics worden wel bijgewerkt, maar de albums niet meer (vanaf 21:38).
0
geplaatst: 20 maart 2006, 23:05 uur
musicfriek schreef:
Dus toch storing. Ik dacht even dat het aan mijn computer lag. Gelukkig maar! Dan moeten het maar doen met de Forum meter
.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 01:47 uur
Ik krijg steevast een foutmelding als ik iets bij een album tik.
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 01:52 uur
Ja, ik had het gezien. Het was ook meer een aanvulling op wat er al gezegd was, maar dat had ik eigenlijk even moeten zeggen. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.