MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
volgens mij zou het weer moeten werken

Marcel²
musicfriek schreef:
Vanaf 21:38 update mijn pc de updates niet meer. Hoe kan dit? Ligt dat aan mijn pc of aan de site?

Ik heb er ook last van, we wachten het gewoon af. Wel vraag ik me af of het nu wel verstandig is, om berichten bij de albums te plaatsen.

Marcel²
Jordy bij mijn is het weer goed Dankjewel

Het werkt inderdaad weer.
Alleen is er nu wel een gat tussen 21:38 en 8:28

Ik vond het al zo raar. Zo verdacht stil.

avdj schreef:
Alleen is er nu wel een gat tussen 21:38 en 8:28

Klopt.

Maakt verder ook niet.
Iets anderd: Ik heb een hoes gecorrigeerd, een acceptatie bericht gekregen maar de hoes is nog niet verbeterd. Duurt dit vaker langer?

sxesven
Misschien moet je even proberen om de pagina te vernieuwen/refreshen. Vaak staat het oude plaatje nog in je cache en wordt die dus nog weergegeven. Even refreshen en het euvel is verholpen.

Jep, het is goed nu.

Dank je wel, Jordy!

Heej Lieverds..

Ik zoek een nummer en ik denk dat het refrein dit is... If you stay, if you try if you always on my mind but i get will never know.. of iets wat er op lijkt.. weten jullie wat ik bedoel:) ikk ken het wijsje wel maar ik weet dus niet hoe het heet en ik vind het zo'n mooi nummer!!:):)

xx

Hoe gaat dat wijsje dan?

Blijkbaar hier toevallig twee keer hetzelfde bericht geplaatst.
http://www.musicmeter.nl/album/4120/
Gelieve er 1 weg te doen, aub.
Mijn excuses en bedankt.

Volgens mij weet ik 'm, maar ik kan er niet opkomen. Lijkt me een door een vrouw gezongen nummer van een jaar of 3 geleden.

We gaan verhuizen naar een andere server!

Daarom gaat tussen 20.00 en 21.00 uur de site offline. Maximaal voor 24 uur, ik hoop minder.

SelmaDuim
Jordy schreef:
Daarom gaat tussen 20.00 en 21.00 uur de site offline. Maximaal voor 24 uur, ik hoop minder.

mocht je vanavond alvast even de nieuwe server willen uitproberen, kan dat door (als de site straks offline is) deze regel toe te voegen aan het bestand /windows/system32/drivers/etc/hosts

213.201.237.97 www.musicmeter.nl

vergeet 'm niet over een tijdje weer weg te halen, anders overleef je eventuele latere verhuizingen niet

Yak
Sterkte Selma! Of met z'n allen naar #musicmeter natuurlijk.

Yak
Tweede alternatief, snel aanmelden allemaal!

SelmaDuim
Ik ben in ieder geval op #musicmeter en Last.fm te vinden, en niet te vergeten op Soulseek, dus ik overleef het wel... hoop ik.

Jij ook sterkte Yak.

Nee he..

Electro_
He bah!

's Zien of de afkickmiddelen nog niet over hun houdbaarheidsdatum heen zijn.

nieuwe server! alles lijkt te werken, alleen komen inschrijfmails niet aan. Ik zet inschrijfmogelijkheid even uit, tot dit gefixed is door de serverbeheerders

Yak
Aha, dan ban ik die Yom Thorke. Duidelijk iemand die hier alleen maar bands omlaag komt stemmen, en nog illegaal aangemeld ook.

SelmaDuim
Ja, wat een eikel zeg.

Kon zeker niks beters verzinnen.

Yak
De naam zegt al genoeg. Pure, pure minachting voor Radiohead. Ik kan er echt niet over uit.

vond het juist zo'n creatieve naam voor mijn doen

huh kom je hier nietsvermoedend binnen en maar 5 users online.

Heb je nu iedereen voor nix 24 uur weggejaagd? of ga je zo meteen alsnog plat.

Wel een flitsende performance zo met zijn vijfen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.