MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
SelmaDuim
Hoe kom jij hier dan vanzelf binnen, Lying Mouth?
Werkt de site dan voor sommigen op de normale manier momenteel?

Yak
Jordy schreef:
mocht je vanavond alvast even de nieuwe server willen uitproberen, kan dat door (als de site straks offline is) deze regel toe te voegen aan het bestand /windows/system32/drivers/etc/hosts

213.201.237.97 www.musicmeter.nl

vergeet 'm niet over een tijdje weer weg te halen, anders overleef je eventuele latere verhuizingen niet

Heb je dit gedaan?

Nee, blijkbaar heb ik een heel goede DNS

Yak
Nou, welkom in de echo-put dan maar.

Vanaf morgenmiddag stormen alle andere users de site waarschijnlijk weer op.

Lying Mouth schreef:

Wel een flitsende performance zo met zijn vijfen

mag ook wel

Yak schreef:
Nou, welkom in de echo-put dan maar.

Vanaf morgenmiddag stormen alle andere users de site waarschijnlijk weer op.

Anvalluuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh!!! Jaa

TADADATATATAAAAAAAAAA. KILL EN ATTACK

Yak
Zit iedereen nu weer gewoon op MuMe zonder host-file aan te hebben hoeven passen?

Ja. Niks gedaan. Ben lui he.

HiLL schreef:
Ja. Niks gedaan. Ben lui he.

Mie toe

SelmaDuim
Yak schreef:
Zit iedereen nu weer gewoon op MuMe zonder host-file aan te hebben hoeven passen?

Ja, ik heb hem ook weer verwijderd.
De echo is ook verdwenen.

Yak
Net nog even geprobeerd, maar bij mij werkt het nog niet. Gelukkig heb ik het geheime wachtwoord.

Bij mij deed MuMe het om kwart over 6 ook nog niet. Toen ik om kwart voor 8 weer keek, was ie weer in de lucht.

opvallend, da's 24 uur nadat ik de boel omgezet heb, trage provider heb je

De site draait als een trein in ieder geval, benieuwd hoe het gaat als in de loop van zaterdag MovieMeter er bij komt, dat wordt natuurlijk pas de echte test

Jordy schreef:
opvallend, da's 24 uur nadat ik de boel omgezet heb, trage provider heb je

Ik zit op het universiteitsnetwerk van Leiden. Internet is hier razend snel, maar blijkbaar kan het altijd beter.

Ah kun je Movie niet op de oude laten zitten?

Zolang MovieMeter nog de MusicMeter-rekeningen moet betalen heb je niets te klagen

Yak
Jordy schreef:
Zolang MovieMeter nog de MusicMeter-rekeningen moet betalen heb je niets te klagen

*Pow!*

Maar in elk geval: alles draait hier ook vlekkeloos.

In Genres > Overigen > palindromes:

Hier een nieuweling;

Ik neem aan dat dit ook een beetje over film muziek gaat, en ik vroeg mij af of iemand iets weet van de film "palindromes". Ik zoek namelijk dat liedje dat de hele tijd word geneuried (/ gezongen).
Mijn gok gaat naar lullaby van Nina Persson, maar dat nummer kan ik dus nergens vinden..
Iemand een idee?

Is dat niet Eytan Mirsky? Die naam wordt hier in ieder geval genoemd.

Ben hier sinds gisterenmiddag aan het rondstruinen en heb nog lang niet alle topics gezien. Maar is er ook een topic waar je lyricstexten kunt plaatsen die je heel bijzonder vind of die je stemming van de dag beschrijft??

Toine Rorije
Dit misschien?

Dank je Toine...zoals ik al zei, had nog niet alle topics doorgenomen, het zijn er zoveel

Er is momenteel een issue met de nachtelijke scriptjes die toplijsten e.d. opnieuw genereren, daarom kan het zijn dat niet alles actueel is.

Ik dacht al zoiets. De top-250 van gisteren is niks veranderd

Hoe heette dat topic ook weer waar je gekke foto's van artiesten kunt zetten? Michael Jackson was er erg geliefd.

lelijke artiesten

inderdaad! bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.