De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 22 maart 2006, 22:31 uur
Hoe kom jij hier dan vanzelf binnen, Lying Mouth?
Werkt de site dan voor sommigen op de normale manier momenteel?
Werkt de site dan voor sommigen op de normale manier momenteel?

0
geplaatst: 22 maart 2006, 22:39 uur
Jordy schreef:
mocht je vanavond alvast even de nieuwe server willen uitproberen, kan dat door (als de site straks offline is) deze regel toe te voegen aan het bestand /windows/system32/drivers/etc/hosts
213.201.237.97 www.musicmeter.nl
vergeet 'm niet over een tijdje weer weg te halen, anders overleef je eventuele latere verhuizingen niet
mocht je vanavond alvast even de nieuwe server willen uitproberen, kan dat door (als de site straks offline is) deze regel toe te voegen aan het bestand /windows/system32/drivers/etc/hosts
213.201.237.97 www.musicmeter.nl
vergeet 'm niet over een tijdje weer weg te halen, anders overleef je eventuele latere verhuizingen niet

Heb je dit gedaan?
0
geplaatst: 22 maart 2006, 22:43 uur
Nou, welkom in de echo-put dan maar. 
Vanaf morgenmiddag stormen alle andere users de site waarschijnlijk weer op.

0
geplaatst: 23 maart 2006, 07:14 uur
0
geplaatst: 23 maart 2006, 09:56 uur
Yak schreef:

Anvalluuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh!!! Jaa

0
geplaatst: 23 maart 2006, 11:39 uur
Zit iedereen nu weer gewoon op MuMe zonder host-file aan te hebben hoeven passen?
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 maart 2006, 12:51 uur
Yak schreef:
Zit iedereen nu weer gewoon op MuMe zonder host-file aan te hebben hoeven passen?
Ja, ik heb hem ook weer verwijderd.
De echo is ook verdwenen.

0
geplaatst: 23 maart 2006, 14:04 uur
Net nog even geprobeerd, maar bij mij werkt het nog niet. Gelukkig heb ik het geheime wachtwoord. 

0
geplaatst: 23 maart 2006, 19:54 uur
Bij mij deed MuMe het om kwart over 6 ook nog niet. Toen ik om kwart voor 8 weer keek, was ie weer in de lucht.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:21 uur
opvallend, da's 24 uur nadat ik de boel omgezet heb, trage provider heb je 

0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:23 uur
De site draait als een trein in ieder geval, benieuwd hoe het gaat als in de loop van zaterdag MovieMeter er bij komt, dat wordt natuurlijk pas de echte test
0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:26 uur
Ik zit op het universiteitsnetwerk van Leiden. Internet is hier razend snel, maar blijkbaar kan het altijd beter.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 20:39 uur
Zolang MovieMeter nog de MusicMeter-rekeningen moet betalen heb je niets te klagen 

0
geplaatst: 23 maart 2006, 21:50 uur
In Genres > Overigen > palindromes:
Hier een nieuweling;
Ik neem aan dat dit ook een beetje over film muziek gaat, en ik vroeg mij af of iemand iets weet van de film "palindromes". Ik zoek namelijk dat liedje dat de hele tijd word geneuried (/ gezongen).
Mijn gok gaat naar lullaby van Nina Persson, maar dat nummer kan ik dus nergens vinden..
Iemand een idee?
Hier een nieuweling;
Ik neem aan dat dit ook een beetje over film muziek gaat, en ik vroeg mij af of iemand iets weet van de film "palindromes". Ik zoek namelijk dat liedje dat de hele tijd word geneuried (/ gezongen).
Mijn gok gaat naar lullaby van Nina Persson, maar dat nummer kan ik dus nergens vinden..
Iemand een idee?
0
geplaatst: 23 maart 2006, 22:54 uur
Is dat niet Eytan Mirsky? Die naam wordt hier in ieder geval genoemd.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 11:38 uur
Ben hier sinds gisterenmiddag aan het rondstruinen en heb nog lang niet alle topics gezien. Maar is er ook een topic waar je lyricstexten kunt plaatsen die je heel bijzonder vind of die je stemming van de dag beschrijft??
0
geplaatst: 24 maart 2006, 13:03 uur
Dank je Toine...zoals ik al zei, had nog niet alle topics doorgenomen, het zijn er zoveel 
0
geplaatst: 24 maart 2006, 13:04 uur
Er is momenteel een issue met de nachtelijke scriptjes die toplijsten e.d. opnieuw genereren, daarom kan het zijn dat niet alles actueel is.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 17:10 uur
Hoe heette dat topic ook weer waar je gekke foto's van artiesten kunt zetten? Michael Jackson was er erg geliefd. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.