De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2006, 18:43 uur
Bij dit album is nummer twee (titel "Fraud in the '80s") niet mee opgeslagen. Ook wanneer ik 'm er later met een correctie tussen wil zetten, lukt het me niet. Niet als nummer 2, maar ook niet bijvoorbeeld helemaal onderaan.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 19:05 uur
Yak schreef:
Bij dit album is nummer twee (titel "Fraud in the '80s") niet mee opgeslagen. Ook wanneer ik 'm er later met een correctie tussen wil zetten, lukt het me niet. Niet als nummer 2, maar ook niet bijvoorbeeld helemaal onderaan.
Bij mij lukte het wel...

0
geplaatst: 24 maart 2006, 19:18 uur
Vreemd, ik dacht dat die problemen inderdaad inmiddels opgelos waren
0
geplaatst: 24 maart 2006, 19:51 uur
Raarheid. Ik zal het bij een volgende toevoeging nog wel eens proberen.
Thanks, HammerHead!
Thanks, HammerHead!
0
geplaatst: 24 maart 2006, 21:50 uur
Jullie komen hier om te kijken of je wat kunt zoeken ????
Dit zijn de begin woorden van een nummer die ik zo kan zingen, maar ik kan maar niet achterhalen waar het vandaan komt.
Het moet ongeveer uit de jaren 80 komen.
Komt tie dan...
When the world gets to much to carrie....
and when life becomes to bizar....
and if you need me, that's a piti.....
Dan in het refrein,
OOOO Jamaca told me,
Come let your hart involve me
forever and ever......
Het is een langzaam nummer en gezongen door een man.
Succes.....
Dit zijn de begin woorden van een nummer die ik zo kan zingen, maar ik kan maar niet achterhalen waar het vandaan komt.
Het moet ongeveer uit de jaren 80 komen.
Komt tie dan...
When the world gets to much to carrie....
and when life becomes to bizar....
and if you need me, that's a piti.....
Dan in het refrein,
OOOO Jamaca told me,
Come let your hart involve me
forever and ever......
Het is een langzaam nummer en gezongen door een man.
Succes.....
0
geplaatst: 24 maart 2006, 22:17 uur
Yessssss.
Koekenbakker, Super dit is hem valt mij nog mee dat ik de tekst goed had....
Dank je wel.....
Koekenbakker, Super dit is hem valt mij nog mee dat ik de tekst goed had....
Dank je wel.....
0
geplaatst: 24 maart 2006, 22:42 uur
Het verwonderd mij dat ik dit nummer heb onthouden.
Het nummer komt uit 1982 en ik ken het van a tot z. Wat mij verwonderd is dat ik toen het nummer uit kwam, 12 jaar was. Dus.........
Het is een hele vreemde gewaarwording dat iemand zomaar even de titel en artiest ophoest.
Ik vind het echt super.
Het nummer komt uit 1982 en ik ken het van a tot z. Wat mij verwonderd is dat ik toen het nummer uit kwam, 12 jaar was. Dus.........
Het is een hele vreemde gewaarwording dat iemand zomaar even de titel en artiest ophoest.
Ik vind het echt super.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 23:25 uur
ilse.nl schreef:
Lang leve google

0
Electro_
geplaatst: 24 maart 2006, 23:27 uur
Jemig, ja. Dat had iedereen wel even kunnen Google'n. 

0
Toine Rorije
geplaatst: 25 maart 2006, 00:26 uur
Aha, dus zo komt ilse.nl aan haar zoekresultaten. 

0
geplaatst: 25 maart 2006, 11:46 uur
Jordy schreef:
Er is momenteel een issue met de nachtelijke scriptjes die toplijsten e.d. opnieuw genereren, daarom kan het zijn dat niet alles actueel is.
Er is momenteel een issue met de nachtelijke scriptjes die toplijsten e.d. opnieuw genereren, daarom kan het zijn dat niet alles actueel is.
Er is ondertussen geüpdatet zie ik

0
geplaatst: 25 maart 2006, 14:00 uur
Ja ik zal het, tot het weer normaal werkt, af en toe handmatig doen
0
geplaatst: 25 maart 2006, 14:44 uur
ik zag laatst een zwart wit clip op mtv en ik weet niet de band of het nummer. de zanger van de band ligt tijdens het nummer op de grond en er lopen allemaal mensen langs, ik weet dat de band uit New York komt en dat de zanger de zoon is van de directeur van ELLE. WIE ZIJN DIT????
0
geplaatst: 25 maart 2006, 20:13 uur
MovieMeter is er nu weer bij, maar draaien beide sites alleen bij mij zo traag?
0
geplaatst: 25 maart 2006, 21:48 uur
Normaal nooit problemen, maar laatste weken reageert ie niet als ik op een link klik.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 01:17 uur
Hier ook. Om een uur of half 8 was ie inderdaad wel traag, maar misschien moet ik ook geen 50 tabs tegelijk open hebben staan.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 10:43 uur
0
geplaatst: 26 maart 2006, 11:27 uur
HiLL schreef:
Tweedehands server?
Tweedehands server?
Fijn, zulke opmerkingen. Krijg je echt zin om er iets aan te doen.
Anywho, het lijkt er dus inderdaad op dat de drukste momenten (rond 20.00 uur) iets teveel zijn, ik zal kijken wat er aan gedaan kan/moet worden.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 11:55 uur
Ah Jordy dacht dat je die wel kon hebben.
Uiteraard ben ik heel blij met alle werkzaamheden die je doet, zodat (we) ik elke dag weer mijn shot krijg. 
Uiteraard ben ik heel blij met alle werkzaamheden die je doet, zodat (we) ik elke dag weer mijn shot krijg. 
0
geplaatst: 26 maart 2006, 21:04 uur
Slimme plek wel waar die Google ads staan nu. 
Klopt het trouwens dat als ik nu hier ben..(bericht typende en/of bekijkende) dat je de ads links onderin niet ziet?

Klopt het trouwens dat als ik nu hier ben..(bericht typende en/of bekijkende) dat je de ads links onderin niet ziet?
0
Toine Rorije
geplaatst: 26 maart 2006, 21:11 uur
Ze zitten verdomme zelfs in de menustructuur verwerkt. Is dan helemaal niets meer heilig?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.