De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2006, 21:30 uur
Ze zitten niet in de menustructuur, dat zou pas zijn als ze met dezelfde kop en een afbeelding ernaast stonden. Het is nogal obvious dat het ads zijn, maar ze staan wel erg in het zicht.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 22:47 uur
Toine Rorije schreef:
Ze zitten verdomme zelfs in de menustructuur verwerkt. Is dan helemaal niets meer heilig?
Ze zitten verdomme zelfs in de menustructuur verwerkt. Is dan helemaal niets meer heilig?
Het is in eerste instantie een experimentje, feit is dat de kosten van het in de lucht houden van de sites omhoog gaan, en dat daarom helaas meer reclame nodig is. Zo'n agressieve reactie vind ik wat overtrokken, je krijgt gratis en voor niets een mooie site tot je beschikking waar veel tijd en moeite in wordt gestoken, en dan vind ik dit een stuk minder vervelend dan knipperende jamba-banners met geluid en irritante kikkers
Over de traagheid van de site tijdens de spitsuren: daar wordt aan gewerkt.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 22:53 uur
Stoor mij er niet aan. Ik zal eens flink erop klikken voor je...(ons)! 

0
geplaatst: 26 maart 2006, 22:54 uur
Random klikken heeft niet zoveel nut aangezien Google (terecht) raar gedrag niet meerekent. Maar als je een keer wat interessants ziet wordt een klikje natuurlijk altijd gewaardeerd 

0
Toine Rorije
geplaatst: 26 maart 2006, 22:55 uur
Ow, ik bedoelde het ook helemaal niet zo. Laat maar. 

0
geplaatst: 26 maart 2006, 22:58 uur
Jordy, ik ben als een kind zo blij met een site als deze. Laat je niet opfokken want dat is niemands bedoeling. Ga zo door.

0
geplaatst: 27 maart 2006, 11:31 uur
Helemaal mee eens. Good job Jordy.
Ik ben ook zo blij met deze website, helemaal als ik Audioslave - Like a Stone aan het luisteren ben en dan vooral heel erg hard.
Jordy bedankt!
Ik ben ook zo blij met deze website, helemaal als ik Audioslave - Like a Stone aan het luisteren ben en dan vooral heel erg hard.
Jordy bedankt!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 27 maart 2006, 19:38 uur
Als ik op een willekeurige artiestnaam klik en een overzicht van bijbehorende albums verwacht, dan krijg ik "Van deze artiest staan geen albums op MusicMeter"...
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:19 uur
hoi, er is steeds een reclame van prince op de mtv omdat er een prijsvraag bezig is, welk nummer hoor je in die clip, ben de hele week al aan het zoeken, is wel een van zijn oudere nummer denk eind 80 begin 90
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:25 uur
kan wel ja, eerst zie je ff iets van beavis and buthead en da komt prince met een nummer
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:28 uur
Jordy schreef:
Random klikken heeft niet zoveel nut aangezien Google (terecht) raar gedrag niet meerekent. Maar als je een keer wat interessants ziet wordt een klikje natuurlijk altijd gewaardeerd

Hoe werkt dat dan? Moet je gewoon een keer in de zoveeltijd op een link klikken, want wie weet staan er wel heel veel links die jij wilt bekijken op één pagina. Hoe weet Google dat wij "frauderen"?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:40 uur
Ik weet niet precies hoe het zit, maar als Google ziet dat er vanaf een bepaald ip adres opvallend vaak en onlogisch geklikt worden denk ik dat ze dat niet mee tellen. En terecht natuurlijk, als adverteerders gaan twijfelen aan de eerlijkheid van de bezoekers die op de links klikken, is het snel afgelopen met de lol
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:41 uur
Ja, dat snap ik, maar ik denk dat de helft van de gebruikers je wel wilt helpen met online blijven toch? Ik in elk geval wel 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:42 uur
Dat wardeer ik zeer
Als je wat interessants ziet af en toe op een Google linkje klikken, en als je een cd wil kopen via de "vergelijk prijzen..."-link de goedkoopste opzoeken.
Als je wat interessants ziet af en toe op een Google linkje klikken, en als je een cd wil kopen via de "vergelijk prijzen..."-link de goedkoopste opzoeken.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:44 uur
Bij mij zijn de betreffende links opeens de pleiterik. Hoe kan dat nu?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:45 uur
Ik probeer albums toe te voegen aan mijn map "in bezit", maar helaas ze worden er niet in opgenomen! Sommige albums komen er wel in en anderen weer niet, vreemd?!
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:51 uur
rayman schreef:
Rechts toch nog? Ik probeer niet te veel reclame te tonen als het niet nodig is, en het lijkt er toch op dat we het voorlopig zonder die links onder het menu ook wel redden.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:56 uur
Jordy schreef:
Rechts toch nog? Ik probeer niet te veel reclame te tonen als het niet nodig is, en het lijkt er toch op dat we het voorlopig zonder die links onder het menu ook wel redden.
(quote)
Oké dan. Alles om de site in de lucht te houden Jordy.

0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:58 uur
Snelheid is trouwens weer goed, zoals jullie waarschijnlijk wel merken
Problemen met de server lijken opgelost
Problemen met de server lijken opgelost
0
geplaatst: 28 maart 2006, 01:55 uur
Jordy schreef:
Dat wardeer ik zeer
Dat wardeer ik zeer
Als je wat interessants ziet af en toe op een Google linkje klikken, en als je een cd wil kopen via de "vergelijk prijzen..."-link de goedkoopste opzoeken.Dat eerste deed ik al wel eens, dat tweede nog niet. Ik ga wel af en toe naar elcheapo.nl, maar ik zal van dat laatste een gewoonte maken. Alles om MuMe een steuntje in de rug te geven.

0
geplaatst: 29 maart 2006, 12:56 uur
Ik krijg diverse meldingen over het zoeken wat bij sommigen niet zou werken, heeft iemand een precies voorbeeld??
0
geplaatst: 29 maart 2006, 13:39 uur
Zoeken op artiest/album bovenin beeld geeft soms geen resultaat of het verkeerde.
0
geplaatst: 29 maart 2006, 14:33 uur
De zoekfunctie werkt niet.
Bedoel hiermee de zoekfunctie die tussen Toevoegen en Toplijsten staat, dus niet degene rechtsboven(die werkt wel)
Bedoel hiermee de zoekfunctie die tussen Toevoegen en Toplijsten staat, dus niet degene rechtsboven(die werkt wel)
0
geplaatst: 29 maart 2006, 14:35 uur
Ik zeg ook soms. Zelfde geldt voor degene tussen toevoegen en toplijsten. Die werkt nu prima, maar niet altijd. Dus soms.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.