MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
HiLL schreef:
Ik zeg ook soms. Zelfde geldt voor degene tussen toevoegen en toplijsten. Die werkt nu prima, maar niet altijd. Dus soms.

die rechtsboven werkt bij mij wel altijd.

Die andere nooit.

Yak
De zoekdinges in de bovenhoek doet niks raars. De 'uitgebreide' zoekfunctie gebruik ik zelden, maar die lijkt wel kuren te hebben. Als ik 'Ritter' invul vindt hij niks (was op zoek naar Josh Ritter). Als ik 'Elvis' invul wel. Als ik 'Belle' invul krijg in één resultaat, namelijk de EP 'Legal Man' (was op zoek naar alles van Belle & Sebastian).

Ace
Ik was één van die klagers Ik gebruik altijd de uitgebreide zoekfunctie en die doet het niet meer sinds gisteren ofzo... Die rechtsbovenin zie ik op de één of andere manier vandaag voor het eerst

Slim was je he Ace?

Heel soms doet die rechtsboven toch echt niet wat ik wil.

HiLL schreef:
Heel soms doet die rechtsboven toch echt niet wat ik wil.

Je bent niet de enige.

Ik ga in ieder geval aan de slag met de uitgebreide zoekfunctie, als je (daarna) concrete voorbeelden hebt waarbij de boel niet werkt is dat altijd welkom, het kan natuurlijk altijd beter

De grote problemen met het uitgebreid zoeken zouden weg moeten zijn. Maar nogmaal, specifieke gevallen waar het niet helemaal 100% gaat hoor ik graag, dan kijk ik daar later nog eens naar.

Relax
Foutje, ik heb nu 227 Votes en bij Gebruikers staat ie bij Stemmen op "nummer", maar hij staat daar nog steeds op 223 Votes...
Slome server of bug in system ?

Toine Rorije
Statistieken van de bezoekers van de site. Deze lijsten worden elke nacht bijgewerkt.

Jordy: hier is er eentje (weet het al een tijdje, maar je had wel interessantere dingen te doen dacht ik). Is echter niet met uitgebreid zoeken.

- Zoeken op D-Passion levert 3 resultaten op. Er staan echter 5 D-Passion releases op MuM.
- Klikken op D-Passion (bij een album/EP) levert alle 5 resultaten op.

023
Ik ben al geruime tijd hard opzoek naar een nummer wat je in het volgende filmpje hoort:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ten.have/MOV00880.MPG

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

ligt het aan mij of is dat filmpje wel heel kort

023
Hij duurt idd maar iets van 12seconden.
Meer heb ik helaas niet

Hé, het Roda stadion Meer kon ik helaas niet uit het filmpje herkennen...

bij mij kreeg ik hem net een krappe seconde in beeld... dat lag dan dus aan mij.

Okee, gaat op de lijst.

Relax
Jordy schreef:
Okee, gaat op de lijst.

Zelfde probleem is met Too Short

Z'n albums staan onder de naam "Too $hort" op de site, en die worden allemaal gevonden met die zoekterm

aslan (crew)
bekijken van iemands toevoegingen 0-9 levert onbekende fout op

Heel maf, maar de cd's van Alan Parsons Project "Eye in the sky", "Vulture Culture" en "A turn of Friendly card"kan ik helaas niet toevoegen aan mijn albums "In bezit".

morgen kopen, Snappy

ettettummu schreef:
morgen kopen, Snappy

Ik heb ze al gekocht, daarom die opmerking. Of neem je me nu in de maling?

SelmaDuim
Ik weet niet of anderen er ook last van hebben, maar bij elk topic wat ik nu open en elk album wat ik wil bekijken krijg ik de volgende foutmelding: "Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak." Ik kan een topic wel openen, maar ik zie geen posts en het menu aan de linker kant is er niet meer.

Ik kan niet eens zien op dit wel gepost wordt of niet.

Yup, sorry.

Er is een aanpassing gedaan waarbij er geen pagina's met slechts 1 of 2 berichten meer zijn, deze worden dan automatisch samen met de vorige pagina getoond

Er schijnt echter hierdoor hier en daar nog iets fout te zijn met de "ga naar pagina..." linkjes, maar daar wordt nog naar gekeken

Nu bezig op webradio van 3voor12 (3voor12BPM) een lang nummer (nu al zeker 6, 7 minuten bezig). Doet me heel erg denken aan Goldfrapp, maar dan behoorlijk uitgesponnen en met vrij ijle zang. Het lijkt me echt de stem van Alison Goldfrapp, maar de zang is zo ijl dat ik het bijna niet kan verstaan. Kan alleen de stukjes "plenty of hope" en "like i feel" oid. verstaan. Iemand die weet welk nummer dit is? Het klinkt ook een beetje dubby electro, a la Lindstrom bv.

linkje

Ah, ik weet het al, denk ik. Vermoedelijk is het de DFA-remix van Goldfrapp's Slide In, die duurt 13 minuten, maar had ik nog niet geluisterd...

Erg gaaf nummer!

Bij dat linkje van jou staat toch gewoon wat er gedraaid wordt?

Nee, op de een of andere manier werkt dat niet. Onder "now playing" en "coming up" zie ik alleen maar 2 grijze vlakken...

Nu een of ander begin jaren '90 nummer dat wel lekker klinkt. Zo maar 's googlen op de tekst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:51 uur

geplaatst: vandaag om 19:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.