MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Electro_
Robin S. - Finally?

Electro_ schreef:
Robin S. - Finally?

Finally is toch van CeCe Peniston?

Ja, die kwam een half uur later. Het was inderdaad Robin S. Weet niet eens meer of het Luv 4 Luv of Show Me Love was, die nummers zijn zo inwisselbaar.

En nu een liedje met Erlend Oye (The Black Keys Work).

Electro_
Die DFA-remix van Slide In ga ik ook wel even opzoeken.

Dit lees ik vandaag op de homepage:

Nieuw deze week
Vanaf maandag 3 april is Ringleader of the Tormentors van Morrissey te koop in de Nederlandse platenzaken.

Er is 31 keer gestemd op dit album, met een gemiddelde van 0,00 sterren.

Klik hier voor een uitgebreid release overzicht.

Als ik echter doorlink naar de pagina van het album zie ik een score van 3,80*

zal ik even fixen

Ivo
Ik ben al een tijdje op zoek naar de artiest en titel van een nummer die rond +/- 1985 is uitgebracht. Het was een redelijk grote hit met als kenmerk een video clip met allerlei cartoonachtige kikkers en beestjes. Weet iemand wie ik bedoel.....???

Electro_

Paul McCartney - We All Stand Together ?

Ivo
Dat is 'm!!! Hartelijk dank!

Ik zat eigenlijk te denken ...love is all..

Love is all - Roger Glover, die is van ver voor '85, Sue... Ontzettend leuk clipje...één van de eerste als ik me goed herinner....???

Krijgen we op MusicMeter trouwens ook het hele 'discussie bij de maker' ding, zoals bij regisseurs op MoMe, maar dan nu met componisten en zangers/zangeressen? Of voel je daar niets voor?

Yak
Daar zijn we momenteel druk over aan het onderhandelen binnen de crew.

Electro_
Als ik op mijn profiel bij Toevoegingen op de map "0/9" klik, komt er een foutmelding. Dan staat er "de beheerder van deze site word.."

okee, zal ik naar kijken

wat is er met de site aan de hand? Alles staat naar rechts toe en reclame op nieuwe plekken.

klopt.
en de pagina's worden steeds opnieuw gedownload

Ik heb nergens last van. Ja, een Google-ad staat op een nieuwe plaats (middenboven aan). Verder is me niets opgevallen.

Ik heb nergens last van. Ja, een Google-ad staat op een nieuwe plaats (middenboven aan). Verder is me niets opgevallen.

Nee? Heel Mume is verschoven naar rechts.

Hier ook. De MuMe balk helemaal bovenaan staat wel op de oude plek geloof ik.

HiLL schreef:
Nee? Heel Mume is verschoven naar rechts.

Ja, nu je het zegt... was me niet eens opgevallen.

Is het misschien daarom dat ik vandaag al een paar keer de melding "je bericht bevat een extreem lang woord (of een lange onopgemaakt url) die er voor zou zorgen dat de layout van de site verpest zou worden. Pas je bericht aan en probeer het opnieuw" heb gekregen? Had het nog niet eerder gehad en de url klopt gewoon en er staan ook niet bijzonder lange woorden in...

herman schreef:
Ja, een Google-ad staat op een nieuwe plaats (middenboven aan).

Die Flippers! Hun grootste successen op vier CD's!

Die heb ik ook

Mag hopen dat de site nog 'naar links gaat'. Is zonde van de ruimte zo en niet echt handig.

Zonde van welke ruimte?

Als je de site naar links doet, krijg je rechts weer meer ruimte. Ik snap het ook niet echt, ik vind het wel prima zo. Ben benieuwd of de nieuwe plek van de Google ads meer centjes oplevert.

Mag ik vragen waarom die adds zo prominent geplaatst zijn plotsklaps?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.