De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2006, 00:46 uur
haakje schreef:
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Ik vind het anders een knap volwaardige post

0
geplaatst: 20 april 2006, 02:19 uur
aERodynamIC schreef:
Dank u, nee zeg. Voel me al genoeg politie-agent.
(quote)
Dank u, nee zeg. Voel me al genoeg politie-agent.
Jammer.

0
geplaatst: 21 april 2006, 22:16 uur
haha sorry van die mooie toevoeging van net, zat even in de verkeerde omgeving te testen 

0
aslan (crew)
geplaatst: 21 april 2006, 22:17 uur
en toch bestond amerikaans samoa in 1902 reeds drie jaar 

0
geplaatst: 21 april 2006, 22:21 uur
Ik had m nog meegepikt. Ik heb zelfs nog geprobeerd om je beweringen na te zoeken, en op
Op www.government.as (jaja as = american Samoa ) gekeken!
Op www.government.as (jaja as = american Samoa ) gekeken!
0
Electro_
geplaatst: 23 april 2006, 11:12 uur
http://www.musicmeter.nl/album/39607
Bij dit album staat de volledige tijd van het album een beetje scheef.
Bij dit album staat de volledige tijd van het album een beetje scheef.
0
geplaatst: 23 april 2006, 13:36 uur
In Muziek > Algemeen > ik zoek een plaat:
Hoi,
ik zoek een techno plaat maar ik heb geen idee van wie hij is of hoe hij heet.
Ik herinner me alleen nog iets van de clip.
Hierin is een man, als ik me niet vergis is hij vastgeketent aan een vrouw, op de vlucht.
Het is alweer een paar jaar geleden dat dit nummer een hit was.
Wie kan mij helpen?
Hoi,
Hierin is een man, als ik me niet vergis is hij vastgeketent aan een vrouw, op de vlucht.
Wie kan mij helpen?
0
geplaatst: 23 april 2006, 13:43 uur
mirjammeke schreef:
Hoi,
Wie kan mij helpen?
Hoi,
Wie kan mij helpen?
Bedoel je niet Silence van Delerium met Sarah McLachlan? Volgens mij had die zo'n videoclip.
Electro_ bedoelde overigens dat daar hier al een topic voor is. Even zo goed: welkom.

0
geplaatst: 23 april 2006, 13:45 uur
Die heb ik gedownload, maar deze is het niet. Dat nummer wat ik bedoel, daar komt geen "zang" in voor.
Volgens mij was het een hit in 2002 of zo.
Volgens mij was het een hit in 2002 of zo.
0
geplaatst: 23 april 2006, 13:47 uur
ff proberen
en sorry dat ik verkeerd heb geplaatst...
Ben nieuw zoals je weet
en sorry dat ik verkeerd heb geplaatst...Ben nieuw zoals je weet

0
geplaatst: 23 april 2006, 22:15 uur
Weet iemand misschien het nummer in de nieuwe Alfa Romeo reclame? Het komt me zo bekend voor, volgens mij eerder gehoord in de film Me and You and Everyone we Know (leek erop tenminste) maar heb niets kunnen vinden in fora's over de film noch van de site van Alfa Romeo zelf.
0
geplaatst: 23 april 2006, 22:52 uur
Weet niet of er mensen zijn met kennis in de richting waar ik op zoek, maar ik kan alleen maar hopen.
Ben al maanden op zoek naar een dancenummer. Het is een beetje club achtig....wordt ook wel veel gedraaid in summer beach dance feesten, beetje chill....maar toch wel dansbaar.
Ik weet de beat, maar die kan ik hier niet voordoen....de text gaat volgens mij niet veel anders dan:
Tonight....shes like no other... (en dan gaat de beat weer verder)
Het nummer is niet nieuw...al een paar jaar oud, misschien 2000, 2001, 2002, 2003? zoiets.
Ik hoop zo dat iemand mij kan vertellen welk nummer dit is, zodat ik er gewoon naar kan luisteren ipv alleen die ene 10 seconden die al maanden door mn hoofd spoken.
Ben al maanden op zoek naar een dancenummer. Het is een beetje club achtig....wordt ook wel veel gedraaid in summer beach dance feesten, beetje chill....maar toch wel dansbaar.
Ik weet de beat, maar die kan ik hier niet voordoen....de text gaat volgens mij niet veel anders dan:
Tonight....shes like no other... (en dan gaat de beat weer verder)
Het nummer is niet nieuw...al een paar jaar oud, misschien 2000, 2001, 2002, 2003? zoiets.
Ik hoop zo dat iemand mij kan vertellen welk nummer dit is, zodat ik er gewoon naar kan luisteren ipv alleen die ene 10 seconden die al maanden door mn hoofd spoken.
0
geplaatst: 23 april 2006, 23:46 uur
Ja, dat viel me ook al op, iets strakker vormgegeven en met schaalverdeling!
0
geplaatst: 24 april 2006, 00:19 uur
jacobine_rodijk schreef:
Weet iemand misschien het nummer in de nieuwe Alfa Romeo reclame? Het komt me zo bekend voor, volgens mij eerder gehoord in de film Me and You and Everyone we Know (leek erop tenminste) maar heb niets kunnen vinden in fora's over de film noch van de site van Alfa Romeo zelf.
He, hier ben ik ook naar op zoek Weet iemand misschien het nummer in de nieuwe Alfa Romeo reclame? Het komt me zo bekend voor, volgens mij eerder gehoord in de film Me and You and Everyone we Know (leek erop tenminste) maar heb niets kunnen vinden in fora's over de film noch van de site van Alfa Romeo zelf.
.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 april 2006, 11:21 uur
Ik weet eigenlijk nooit wat ik met die stemgrafiek-informatie moet en kijk er praktisch nooit naar... Wat doen jullie ermee?
0
geplaatst: 24 april 2006, 13:09 uur
iets uit 96 of 97
werd gedraaid op de radio en tv
herriner me nog alleen dat het iets met een akoestische gitaar was..maar ben totaal vergeten hoe het klinkt..de clip was zo met een blonde vrouw ergens op straat
iemand enig idee
?
werd gedraaid op de radio en tv
herriner me nog alleen dat het iets met een akoestische gitaar was..maar ben totaal vergeten hoe het klinkt..de clip was zo met een blonde vrouw ergens op straat
iemand enig idee
?
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:39 uur
Kos schreef:
.
(quote)
He, hier ben ik ook naar op zoek
.Toch mensen met een goede muzieksmaak op deze site

Nu nog een artiest en titel en ik ben helemaal tevreden, iemand die er misschien al achter is?
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:19 uur
jacobine_rodijk schreef:
Toch mensen met een goede muzieksmaak op deze site
Nu nog een artiest en titel en ik ben helemaal tevreden, iemand die er misschien al achter is?
(quote)
Toch mensen met een goede muzieksmaak op deze site

Is het The spin doctors met Just go ahead now ???
0
geplaatst: 25 april 2006, 12:08 uur
Adverteerder/merk: Alfa Romeo 156
Product: Auto's
Titel commercial: Alfa 156 MY
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 8 maart 2002
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Uitvoerende(n): onbekend
Aldus ster.nl
Product: Auto's
Titel commercial: Alfa 156 MY
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 8 maart 2002
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Uitvoerende(n): onbekend
Aldus ster.nl
0
geplaatst: 25 april 2006, 12:51 uur
Ik zoek een nummer van (naar ik meen) The Cure. Op tv zag ik lange tijd geleden een clip waarin de bandleden opgesloten zijn in een kist die langzaam zinkt, terwijl ze met de muziek mee blijven klappen. Een gefloten melodie staat me ook nog bij. Kan iemand me helpen? 

0
geplaatst: 25 april 2006, 13:06 uur
Deze?
"Close To Me" is very whimsical. There are actually two versions, one to go with the album version and one to go with the remixed version that appears on Galore. Both videos follow pretty much the same idea. The band are trapped in a big wooden box which is pushed over a cliff and into the ocean below. Once immersed, the band break out of the box and marvel at all the silly ocean creatures.
"Close To Me" is very whimsical. There are actually two versions, one to go with the album version and one to go with the remixed version that appears on Galore. Both videos follow pretty much the same idea. The band are trapped in a big wooden box which is pushed over a cliff and into the ocean below. Once immersed, the band break out of the box and marvel at all the silly ocean creatures.
0
Electro_
geplaatst: 25 april 2006, 15:30 uur
Niet echt een klacht ofzo, maar bij de Stemmen-tab op de profiel-pagina, staat bij bijvoorbeeld de 4*-lijst achter elk album 4,0. Is dat niet overbodig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.