De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2006, 17:07 uur
Misschien dat dat zo ingebouwd is, omdat het anders niet werkt dat systeem. Jordy?
0
geplaatst: 26 april 2006, 12:07 uur
EmDee schreef:
Adverteerder/merk: Alfa Romeo 156
Product: Auto's
Titel commercial: Alfa 156 MY
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 8 maart 2002
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Uitvoerende(n): onbekend
Aldus ster.nl
Adverteerder/merk: Alfa Romeo 156
Product: Auto's
Titel commercial: Alfa 156 MY
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 8 maart 2002
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Uitvoerende(n): onbekend
Aldus ster.nl
Het ging om de Alfa Romeo 159, dus een andere reclame en auto. Maar het kan zijn dat het opdrachtmuziek was, gezien Alfa het vaker of eerder heeft gebruikt zo te zien.
Maar ik ben vrij zeker dat ik het ergens eerder gehoord hebt naast MAYAEWK, iemand nog enig idee?
0
geplaatst: 26 april 2006, 13:18 uur
Jeanicious schreef:
Deze?
"Close To Me" is very whimsical. There are actually two versions, one to go with the album version and one to go with the remixed version that appears on Galore. Both videos follow pretty much the same idea. The band are trapped in a big wooden box which is pushed over a cliff and into the ocean below. Once immersed, the band break out of the box and marvel at all the silly ocean creatures.
Deze?
"Close To Me" is very whimsical. There are actually two versions, one to go with the album version and one to go with the remixed version that appears on Galore. Both videos follow pretty much the same idea. The band are trapped in a big wooden box which is pushed over a cliff and into the ocean below. Once immersed, the band break out of the box and marvel at all the silly ocean creatures.
Ja, dankjewel!

0
geplaatst: 26 april 2006, 23:09 uur
Ehm, nou nee 
Ik vind het gewoon mooi constistent, omdat er overal op de site op die manier een stem getoond wordt.

Ik vind het gewoon mooi constistent, omdat er overal op de site op die manier een stem getoond wordt.
0
geplaatst: 26 april 2006, 23:13 uur
Elke keer als er bijna een volgende pagina bij een topic komt, geeft ie aan dat ie een pagna minder ver is dan dat ie eigenlijk is. Dan is ie al op pagina 25, maar geeft ie aan dat ie op 24 is terwijl ie eigenlijk naar de 26 toe gaat.
Soms verdwijnt ook ineens het invulveldje.
Soms verdwijnt ook ineens het invulveldje.
0
geplaatst: 29 april 2006, 00:04 uur
Misschien ook totaal overbodig, maar het viel me gewoon op. Zijn er slechts 274 mensen die een rotatie-lijst bijhouden? Er wordt bovenaan de lijst tenminste beweert dat hij samengesteld wordt uit "de 274 actuele persoonlijke rotatielijsten van de MusicMeter-gebruikers".
Van de 7.022 leden zou ik het ontzettend weinig rotatielijsten vinden
. Dat betekent dat 3,9% slechts een rotatielijst bijhoudt. Beetje jammer:).
Of is het gewoon een oude waarde die stamt uit de tijd dat er nog maar zo weinig leden waren en toevallig nooit meer geupdate is?:p (kan ik me trouwens haast niet voorstellen, er wordt hier aaardig op de details gelet moet ik zeggen!)
Van de 7.022 leden zou ik het ontzettend weinig rotatielijsten vinden
. Dat betekent dat 3,9% slechts een rotatielijst bijhoudt. Beetje jammer:).Of is het gewoon een oude waarde die stamt uit de tijd dat er nog maar zo weinig leden waren en toevallig nooit meer geupdate is?:p (kan ik me trouwens haast niet voorstellen, er wordt hier aaardig op de details gelet moet ik zeggen!)
0
geplaatst: 29 april 2006, 00:08 uur
Er zijn gewoon erg veel sluimerende leden lijkt me, en een deel van de actieve leden houden zich niet bezig met de rotatielijst (waaronder ikzelf). Ik draai zo choatisch albums dat er geen beginnen aan is, en verder raken die toch niet in één of andere toplijst, dus is het een beetje zinloos werk 

0
geplaatst: 29 april 2006, 00:14 uur
Onderhond schreef:
Ik draai zo choatisch albums dat er geen beginnen aan is
Ik draai zo choatisch albums dat er geen beginnen aan is

Ik kan dan elke dag wel een andere rotatielijst invullen, ik weet werkelijk niet wat ik erin moet zetten.
0
Toine Rorije
geplaatst: 29 april 2006, 00:15 uur
Ik vind 3.9 nog best aardig. Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van die 7000 de site überhaupt nog regelmatig bezoekt.
0
Electro_
geplaatst: 29 april 2006, 11:31 uur
Nu staat Tool 2x op de home-page van de site. Is dat de bedoeling? Ik vind het er een beetje vaag uitzien 

0
geplaatst: 29 april 2006, 12:06 uur
Kevsch schreef:
Misschien ook totaal overbodig, maar het viel me gewoon op. Zijn er slechts 274 mensen die een rotatie-lijst bijhouden?
Misschien ook totaal overbodig, maar het viel me gewoon op. Zijn er slechts 274 mensen die een rotatie-lijst bijhouden?
Ik vind het eigenlijk best veel, een paar weken geleden waren er nog maar ongeveer 150 actuele lijsten, groeit hard.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 april 2006, 14:31 uur
Ongeveer de helft van alle keren dat ik een zoek-actie doe, of een album- of forumpagina probeer te openen, krijg ik in FireFox de pagina "De wachttijd voor de verbinding is verstreken", of in IE de pagina "De pagina kan niet worden weergegeven."
Ik ben al bijna gewend aan het continu herladen van pagina's, maar meld het toch maar even omdat er al weken geen vooruitgang in zit. Volgens mij heb ik dit probleem sinds de site verhuist is naar een andere server. Andere sites zijn wel goed bereikbaar, en het maakt dus ook niet uit welke browser ik gebruik. Wat kan ik hier aan doen?
Ik ben al bijna gewend aan het continu herladen van pagina's, maar meld het toch maar even omdat er al weken geen vooruitgang in zit. Volgens mij heb ik dit probleem sinds de site verhuist is naar een andere server. Andere sites zijn wel goed bereikbaar, en het maakt dus ook niet uit welke browser ik gebruik. Wat kan ik hier aan doen?
0
Electro_
geplaatst: 29 april 2006, 17:51 uur
In iTunes worden bandnamen met 'The' gewoon gerangschikt op de naam die erachter komt. Is dat misschien ook iets voor op de site? Zodat bijv. The Knife gewoon onder de K staat, en The Arcade Fire onder de A.
0
geplaatst: 29 april 2006, 23:08 uur
De "Mijn albums"-functionaliteit doet gek bij mij (en Bob Cremers, die me er over PM'de).
Als ik op mijn mapje verlanglijst klik, staat er:
"Deze map bevat 24 albums. 1 t/m 24 worden getoond
Aan deze map zijn momenteel geen albums toegevoegd."
Ik kan dus geen albums weggooien uit die lijst, terwijl ie nog wel publiekelijk toegankelijk is...
Als ik op mijn mapje verlanglijst klik, staat er:
"Deze map bevat 24 albums. 1 t/m 24 worden getoond
Aan deze map zijn momenteel geen albums toegevoegd."
Ik kan dus geen albums weggooien uit die lijst, terwijl ie nog wel publiekelijk toegankelijk is...
0
geplaatst: 29 april 2006, 23:14 uur
Ik vroeg me af of het mogelijk was stemmenlijsten te sorteren op andere dingen dan het alfabet. Misschien een beetje overdone, maar het ik zou het wel handig vinden als ik (bv.) mijn 4,5*-lijst op datum kan sorteren.
0
geplaatst: 30 april 2006, 09:24 uur
Nee dat sorteren is momenteel niet mogelijk. Ik vraag me ook af of van dat soort uitgebreide opties (die bijna niemand zal gebruiken) de sites niet onnoddig druk/ingewikkeld zullen worden.
Dat probleempje met je Mijn Albums-map zet ik op de lijst
Dat probleempje met je Mijn Albums-map zet ik op de lijst
0
DutchViking
geplaatst: 30 april 2006, 13:35 uur
Opvallend: bij dit album kun je zelfs een waardering van 5,5 uitdelen 

0
geplaatst: 30 april 2006, 15:09 uur
Dat is inderdaad wel erg vreemd, zeker met die blanco stem erbij

0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 april 2006, 16:16 uur
In dit albumoverzicht worden stemgemiddeldes wat ongewoon weergegeven.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 april 2006, 16:24 uur
lebowski schreef:
Volgens mij is dat inmiddels overal zo
(quote)
Volgens mij is dat inmiddels overal zo
Ja? Het is wel lelijk vind ik. Bij het album zelf wordt trouwens wel gewoon 3,00 getoond.
0
geplaatst: 30 april 2006, 16:32 uur
Ik heb het ook al gezien, dat de overbodige nullen worden weggelaten. Maar ik vind het ook overzichtelijker als die wel worden getoond, zoals vroeger.
0
geplaatst: 30 april 2006, 16:58 uur
Hmm plaats ik net een bericht, zie ik een vrij irritante opmaak: http://www.musicmeter.nl/album/28709/info/0#4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.