De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 12 april 2006, 18:07 uur
shappy1010 schreef:
Even vraagje, zal waarschijnlijk al een keer gevraagd zijn, maar het valt me op dat MuMe geen Boxsets of special editions heeft, ik noem "Citizen" - Steely Dan of de Genesis Archives Vol I en Vol II. En hoe zit het met Concert DVD's ? Lijkt me ook wel dat deze op de site kunnen.
Even vraagje, zal waarschijnlijk al een keer gevraagd zijn, maar het valt me op dat MuMe geen Boxsets of special editions heeft, ik noem "Citizen" - Steely Dan of de Genesis Archives Vol I en Vol II. En hoe zit het met Concert DVD's ? Lijkt me ook wel dat deze op de site kunnen.
Voor het overzicht is het natuurlijk niet fijn als er van elk album allerlei edities op de site staan. Dat wordt dan gebundeld bij 1 album, dus als er een speciale editie met extra nummers is, worden die extra nummers als bonustrack gemarkeerd. Je kan zelf wel nagaan dat boxsets dan ook niet veel toevoegen.
Over muziekdvd's op de site is al in enkele forum-topics (zoals deze ) gedicussieerd. Met de forum-zoekfunctie kun je zulke topics zelf zoeken en vinden.
0
geplaatst: 13 april 2006, 00:07 uur
Er staan diverse boxsets op de site hoor.
Voor de rest klopt je verhaal als een bus Jonnie.
Voor de rest klopt je verhaal als een bus Jonnie.
0
geplaatst: 13 april 2006, 13:29 uur
Het aantal topics in het forum groeit hard. Zo hard dat het weinig overzichtelijk meer is. Wordt het niet tijd voor meer subtopics? "Top 10 lijsten per jaar" "Top 10 lijsten per artiest" "Toplijsten per nummer" enz...?
0
geplaatst: 13 april 2006, 13:37 uur
Mja, ik vind Toplijsten wel goed, al staan er veruit de meeste topics onder. Je zou wel kunnen kijken of je kan filteren op fora in de updates, zodat bv. toplijsten niet worden weergeven (om maar iets te noemen). Geen idee of zoiets mogelijk is.
0
geplaatst: 14 april 2006, 10:39 uur
Andere klacht:
The Velvet Underground - Another View (1986)
staat bij het bandoverzicht niet op jaartal.
The Velvet Underground - Another View (1986)
staat bij het bandoverzicht niet op jaartal.
0
Electro_
geplaatst: 14 april 2006, 21:21 uur
En een user heeft op de ene een hoger cijfer gegeven dan de ander. 

0
geplaatst: 14 april 2006, 23:13 uur
In De Site > Algemeen > Dubbele entries:
Ik zocht op drive-by op zoek naar de nieuwe CD van Drive-By Truckers: A Blessing and a Curse. Stond er niet bij, waarna ik hem zelf heb toegevoegd. Toevallig keek ik vandaag weer eens, ditmaal zocht ik op truckers. Tot mijn verbazing staat hij er twee keer bij. Als ik zoek op drive-by worden beide entries niet gevonden.
Foutje in het zoek mechanisme?
Ik zocht op drive-by op zoek naar de nieuwe CD van Drive-By Truckers: A Blessing and a Curse. Stond er niet bij, waarna ik hem zelf heb toegevoegd. Toevallig keek ik vandaag weer eens, ditmaal zocht ik op truckers. Tot mijn verbazing staat hij er twee keer bij. Als ik zoek op drive-by worden beide entries niet gevonden.
Foutje in het zoek mechanisme?
0
geplaatst: 16 april 2006, 13:25 uur
ik zoek het nummer uit de sprite zero reclame... ik heb al op ster.nl gekeken maar daar weet niemand het... jullie misschien ideeen? het is die reclame met dat basketbalzwembad waar ze dan induiken
0
geplaatst: 16 april 2006, 18:44 uur
Als er een site is waar jij je vraag wilt stellen kun je het proberen op www.megamediamagazine.nl. Daar staat ook een kopje met " muziek van uit de tv reclame".
0
geplaatst: 16 april 2006, 22:32 uur
Hoi kheb hier nog enkele moeilijke songs voor jullie 
De eerste komt in de film face/off, in het begin van de film, zie je nicolas cage paseren langs een koor, die het lied haleluja zingen, door welk koor is dit origineel gezongen?
En kent er iemand het volgende liedje?yanke doodle?
EN weet iemand of dit een andere naam heeft?
En iedereen kent Willy van de simpsons wel hé, wel hoe heet dat liedje van hem, dat hij altijd op zijn doedelzak speelt?en voor die gene die Willy niet kennen, dat is diene schot van uit de simpsons.
Hopelijk kan er mij iemand helpen, alvast bedankt

De eerste komt in de film face/off, in het begin van de film, zie je nicolas cage paseren langs een koor, die het lied haleluja zingen, door welk koor is dit origineel gezongen?
En kent er iemand het volgende liedje?yanke doodle?
EN weet iemand of dit een andere naam heeft?
En iedereen kent Willy van de simpsons wel hé, wel hoe heet dat liedje van hem, dat hij altijd op zijn doedelzak speelt?en voor die gene die Willy niet kennen, dat is diene schot van uit de simpsons.
Hopelijk kan er mij iemand helpen, alvast bedankt
0
geplaatst: 16 april 2006, 22:55 uur
Heeft iemand dat nummer van 'Bel me op' want ik vind dat zo hilarisch...
Hier Te beluisteren op de site van stu bru.
Hier Te beluisteren op de site van stu bru.
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:29 uur
Ik moet even iets kwijt: Sommige mensen weten in mijn ogen niet wat stemmen is. Kijk,als je bijvoorbeeld een Hip-Hop album 0,5 ster geeft,hoe kan het dan dat je dat bij nog 10 andere Hip-Hop albums ook doet? Na 1 of 2 albums weet je wel of je van een genre houdt lijkt.Dat vind ik dan jammer van het gemiddelde.
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:36 uur
Ill Will schreef:
Ik moet even iets kwijt: Sommige mensen weten in mijn ogen niet wat stemmen is. Kijk,als je bijvoorbeeld een Hip-Hop album 0,5 ster geeft,hoe kan het dan dat je dat bij nog 10 andere Hip-Hop albums ook doet? Na 1 of 2 albums weet je wel of je van een genre houdt lijkt.Dat vind ik dan jammer van het gemiddelde.
Een bekend probleem en helemaal mee eens. Het is inderdaad flauw en geeft zo een vertekend beeld van een album.
Als het naar je idee te erg is kun je het melden.
0
geplaatst: 17 april 2006, 21:32 uur
Het betekend precies wat er staat.
Kijk anders eens op dit topic:
http://www.musicmeter.nl/forum/1/1368
Kijk anders eens op dit topic:
http://www.musicmeter.nl/forum/1/1368
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:10 uur
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

0
geplaatst: 19 april 2006, 18:12 uur
haakje schreef:
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Oefening baart kunst

0
geplaatst: 19 april 2006, 18:14 uur
haakje schreef:

Als je makkelijk smilies wil hebben dan klik bij de tabbladen gewoon op 'Nieuw bericht'. Hier kun je de smilies zo toevoegen.

De rest zoek je zelf maar uit!

0
geplaatst: 19 april 2006, 18:25 uur
En bij de rotatielijst als je die hebt ingevuld moet je gewoon op 'bewerken' klikken en daarna op 'opslaan' klikken dan verleng je deze rotatielijst weer met een week of zoiets.
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:41 uur
Klumpie schreef:
Als je makkelijk smilies wil hebben dan klik bij de tabbladen gewoon op 'Nieuw bericht'. Hier kun je de smilies zo toevoegen.
(quote)
Of een bericht quoten en de quote weer weg halen dat kan ook

0
geplaatst: 19 april 2006, 18:51 uur
Iceman schreef:
Of een bericht (PSV IS DE CLUB VAN NEDERLAND) quoten en de quote weer weg halen dat kan ook
Of een bericht (PSV IS DE CLUB VAN NEDERLAND) quoten en de quote weer weg halen dat kan ook

Wat zei je?

0
geplaatst: 19 april 2006, 22:08 uur
Opmerking aan de mods/crew:
Misschien eens tijd om een extra mod aan te stellen ? Off-topic gezeik wordt steeds meer de standaard ipv de uitzondering. Als je ziet dat bij een album als dit in minder dan twee dagen 3 paginas aan doorgaans off-topic geleuter oplevert, is dat niet erg bevorderlijk. Zeker niet voor de mensen die het album eventueel wel leuk vinden.
Dat er in het forum topics zijn als het slaapwel topic waar meer dan een smiley zetten beschouwd wordt als een waardevolle input is voor mij geen probleem, maar al dit geleuter hoort toch echt niet bij de albums te staan.
Misschien eens tijd om een extra mod aan te stellen ? Off-topic gezeik wordt steeds meer de standaard ipv de uitzondering. Als je ziet dat bij een album als dit in minder dan twee dagen 3 paginas aan doorgaans off-topic geleuter oplevert, is dat niet erg bevorderlijk. Zeker niet voor de mensen die het album eventueel wel leuk vinden.
Dat er in het forum topics zijn als het slaapwel topic waar meer dan een smiley zetten beschouwd wordt als een waardevolle input is voor mij geen probleem, maar al dit geleuter hoort toch echt niet bij de albums te staan.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:17 uur
Je vergeet BESTE
.En wat Onderhond betreft, dat is inderdaad erg irritant, weg met die onzin.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:22 uur
Onderhond schreef:
'Mijn' topic. 
Eens met extra mod voorstel.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:41 uur
Mea culpa, dat geleuter bij Raffaëla verdient inderdaad een schoonmaakbeurt. Zal ik zometeen even doen. Maar voel je vooral niet bezwaard om me even een PM te sturen als je iets uit de hand ziet lopen, ik hou het zoveel mogelijk in de gaten maar soms ontglipt me ook wel eens iets.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:53 uur
Yak schreef:
Mea culpa
Mea culpa
Niet zozeer vind ik. Gezien de grootte van de site en de frequentie van off-topic geleuter lijkt het mij niet echt meer mogelijk om dat als enige mod op te lossen

0
geplaatst: 19 april 2006, 23:04 uur
Onderhond schreef:
Niet zozeer vind ik. Gezien de grootte van de site en de frequentie van off-topic geleuter lijkt het mij niet echt meer mogelijk om dat als enige mod op te lossen
(quote)

Ben het met OH eens: misschien naast Yak nog iemand die berichten kan verwijderen. De mods proberen het wel met berichtjes, maar men geeft er helaas steeds minder gehoor aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.