MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Jordy schreef:
?

Het bericht boven Yak's eerste bericht.

Een IE dingetje waarschijnlijk? Dat kan ik momenteel even niet checken

De regels worden wat raar afgebroken idd. (edit: ik gebruik Firefox)

Nee dat sorteren is momenteel niet mogelijk. Ik vraag me ook af of van dat soort uitgebreide opties (die bijna niemand zal gebruiken) de sites niet onnoddig druk/ingewikkeld zullen worden.

Ja, daar heb je wel een goed punt inderdaad.

Bij mij gaat er vaak iets mis met de telling in de populairste forums ofwel: knappe artiesten en de verschillende knock-outs. Ik klik op een pagina verder en hij blijft op de vorige steken, terwijl ik wel zie dat er een nieuwe pagina is. Oplossing is dan terug naar de updates en weer naar het desbetreffende forum.

herman schreef:
De regels worden wat raar afgebroken idd.

Aha, dat komt toch echt door de harde enters die neo zelf in z'n bericht heeft gezet

HiLL schreef:
Bij mij gaat er vaak iets mis met de telling in de populairste forums

Yup dat is bekend

Ik zoek dat nummer met die Braziliaanse sambatrommels dat je veel bij sportwedstrijden hoort en in discotheken hoorde in de 90's, het is niet Safri Duo

Kos
Samba de Janeiro wellicht.

Carnaval de Paris van Dario G kan ook.

Nee die 2 zijn het niet. het zijn van die trommelstujes waarbij 1 trommel inzet en een heleboel het daarna nadoen weet je wel?

stukje*

Toine Rorije
The Good Men met Give It Up zou ook kunnen.

nee is het ook niet

Kos
Capricorn met 20Hz. dan misschien.

nee ook dat is niet wat ik zoek, je hoort de trommels in het begin zonder verdere muziek, een paar tikjes op 1 drum en daarna op tientallen tegelijk. een soort vraag en antwoord spel waarna het uiteindelijk losbarst

Kos
Klinkt toch een beetje als Capricorn. Verder heb ik niet echt een idee.

nee, die is het echt niet, slecht nummer trouwens, nee je moet het kennen, het is een dancenummer geweest dat altijd werd gedraaid in discotheken, je hoort het in de sportschool en afgelopen zondag op nederland 2 bij de luive basetbalwedstrijd donar-amsterdam

weet iemand het al???

Xander
In Overigen > Algemeen > Radiohead (gezocht!):

Er zou een versie van het liedje winter wonderland bestaan, gezongen door radiohead. Ik ben behoorlijk dringend opzoek naar deze versie en zelf als ik de illegale weg opga vind ik het niet...
Kan iemand mij helpen?

Sietse
hoeveel heb je ervoor over

ik ben hem nu aan het downloaden.

Ik kan mij herinneren dat ze jaren geleden, bij een webcast of hoe dat heet, enkele nummers hebben gespeeld. Daaronder zat ook Mr. Magpie / Morning My Lord. Probeer deze eens te zoeken om zo achter de naam te komen van de internet uitzending. Wanneer je die weet kom je misschien een stap verder. Volgens mij was het december 2002.

Winter wonderland bestaat in ieder geval wel maar zal zeeer zeker niet makkelijk vindbaar zijn.

kwynofloudness schreef:
Hier een nieuweling;

Ik neem aan dat dit ook een beetje over film muziek gaat, en ik vroeg mij af of iemand iets weet van de film "palindromes". Ik zoek namelijk dat liedje dat de hele tijd word geneuried (/ gezongen).
Mijn gok gaat naar lullaby van Nina Persson, maar dat nummer kan ik dus nergens vinden..
Iemand een idee?

Dat probeer ook te vinden maar het is gewoon onvindbaar!!

kwynofloudness schreef:
Hier een nieuweling;

Ik neem aan dat dit ook een beetje over film muziek gaat, en ik vroeg mij af of iemand iets weet van de film "palindromes". Ik zoek namelijk dat liedje dat de hele tijd word geneuried (/ gezongen).
Mijn gok gaat naar lullaby van Nina Persson, maar dat nummer kan ik dus nergens vinden..
Iemand een idee?

als je het nog zoek...HIER IS HET!
http://nathanlarson.com/film.html

Niemand een idee over dat Braziliaanse trommelnummer dat in de hitlijsten heeft gestaan?

Kos
yannick1234 schreef:

als je het nog zoek...HIER IS HET!
http://nathanlarson.com/film.html
.

Beste allemaal,

Ook ik, ja, ja, ben op zoek naar een nummer. Mijn uitleg is vrees ik erg vaag.

Het is een nummer met veel muzikale stukken en een goede, regelmatige beat erin. Het nummer wordt vaak gebruikt als achtergrondmuziek bij televisieprogramma's en het bevat (volgens mij) de volgende zinsdelen: ''teardrops on the fire'', maar vooral het woord (volgens mij) ''pray''. Daar eindigt elke lyrics-zin mee. Het is een rustig nummer. Het lijkt een beetje Air (=band) achtig.

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel en band? Ik weet het, het is erg vaag, maar wie niet waagt...

Alvast ontzettend bedankt!!!

Groetjes,

Celesta

just. schreef:
Help ik zoek ook een nr.. Volgens mij is het van Macy Gray (maar dat weet ik niet zeker). Het is een beetje een lounge-achtig nr dat word gezongen door een zware, vrouwenstem. Wat is de titel van dit liedje? kan iemand mij helpen!
.. haha dat was even geleden..
Weet nu in ieder geval zeker dat het Macy Gray is. Heb een ander nr van haar gehoord en herkende de stem. welk jaar het komt: geen idee. en het gaat (hoe kan het anders) over liefde. thanks anyway

Lessie schreef:
Beste allemaal,

Ook ik, ja, ja, ben op zoek naar een nummer. Mijn uitleg is vrees ik erg vaag.

Het is een nummer met veel muzikale stukken en een goede, regelmatige beat erin. Het nummer wordt vaak gebruikt als achtergrondmuziek bij televisieprogramma's en het bevat (volgens mij) de volgende zinsdelen: ''teardrops on the fire'', maar vooral het woord (volgens mij) ''pray''. Daar eindigt elke lyrics-zin mee. Het is een rustig nummer. Het lijkt een beetje Air (=band) achtig.

Kan iemand mij misschien helpen aan de titel en band? Ik weet het, het is erg vaag, maar wie niet waagt...

Alvast ontzettend bedankt!!!

Groetjes,

Celesta

Volgens mij bedoel je gewoon Teardrop van Massive Attack!

JA het schiet al op!!!! Hetgeen ik zoek zit letterlijk in STREET CARNIVAL van CAVE, althans, de trommels beginnen pas na anderhalve minuut en dit zou ook een sample kunnen zijn van het origineel? Want daar beginnen ze dacht ik al aan het begin. Maar het zijn precies de goeie trommels. Volgens mij niet het goede nummer, maar vooor jullie nu een eitje...

Electro_
Als ik bij dit album op de Alternatieve Artiestnaam klik, staat er dat er geen albums van die artiest op de site staan. Maar dat is geloof ik een fout: De naam heeft daar ook een raar teken, komt doordat er een accent op de O staat denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.