De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 5 mei 2006, 23:15 uur
Hier krijg je datzelfde probleem. Het gaat dus mis wanneer er een 'vreemd' teken in de alt. artiestnaam staat.
0
aslan (crew)
geplaatst: 6 mei 2006, 03:33 uur
heel fijn dat dat verdomd irritant urbanisering geleuter op slot zit...
0
geplaatst: 6 mei 2006, 13:38 uur
Slotjes ben ik nooit zo voor, tenzij het om dubbele topics o.i.d. gaat. Topics met irritant geleuter mijd ik gewoon.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 17:49 uur
Electro_ schreef:
Als ik bij dit album op de Alternatieve Artiestnaam klik, staat er dat er geen albums van die artiest op de site staan.
Als ik bij dit album op de Alternatieve Artiestnaam klik, staat er dat er geen albums van die artiest op de site staan.
Vreemd, bij mij gaat het wel goed. Misschien een IE-probleempje?
0
geplaatst: 7 mei 2006, 15:51 uur
Okee vervelend, daar kan ik niet zo makkelijk in testen. Zal m'n Windows PC er eerdaags weer een keer bij pakken.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:41 uur
Even een mededeling van de afdeling Personeelzaken:
Gezien de groeiende populariteit van dit prachtig staaltje internet werd het modereerwerk voor Yak alleen een beetje veel. Daarom hebben we (in overleg) besloten om The Scientist aan te stellen als tweede moderator
Wij hopen op begrip en ondersteuning tijdens de zware inwerkperiode
Gezien de groeiende populariteit van dit prachtig staaltje internet werd het modereerwerk voor Yak alleen een beetje veel. Daarom hebben we (in overleg) besloten om The Scientist aan te stellen als tweede moderator
Wij hopen op begrip en ondersteuning tijdens de zware inwerkperiode

0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:47 uur
ohja en we wensen The Scientist natuurlijk veel succes en wijsheid toe 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:51 uur
Dank jullie wel, ben me nog een beetje aan het orienteren, maar dat gaat (met eventueel wat hulp) vast wel lukken 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:14 uur
jacobine_rodijk schreef:
Weet iemand misschien het nummer in de nieuwe Alfa Romeo reclame? Het komt me zo bekend voor, volgens mij eerder gehoord in de film Me and You and Everyone we Know (leek erop tenminste) maar heb niets kunnen vinden in fora's over de film noch van de site van Alfa Romeo zelf.
Weet iemand misschien het nummer in de nieuwe Alfa Romeo reclame? Het komt me zo bekend voor, volgens mij eerder gehoord in de film Me and You and Everyone we Know (leek erop tenminste) maar heb niets kunnen vinden in fora's over de film noch van de site van Alfa Romeo zelf.
Het is inderdaad van die film, die ik vandaag zag. Het nummer heet "Goldfish" en is van Michael Andrews.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:40 uur
Lijkt me een geschikte kandidaat
. Veel plezier ermee The Scientist 
. Veel plezier ermee The Scientist 
0
SelmaDuim
geplaatst: 7 mei 2006, 22:07 uur
Gefeliciteerd Jelle! Ontlast Yak maar een beetje. Succes! 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:10 uur
Mooie promotie Jelle! Veel plezier en sterkte met je nieuwe werkzaamheden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.