De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 8 mei 2006, 11:05 uur
Gefeliciteerd Jelle en veel succes met je nieuwe taak!
0
geplaatst: 8 mei 2006, 13:59 uur
Jordy, een onhandigheidje in de auto-correctie functie:
Ik heb gemerkt dat er na een komma automatisch een spatie wordt ingevoegd. Heel leuk, behalve dat in het Engels getallen boven de 1000 nu ook door een komma worden gescheiden. Ik heb alles wat op 1, 000 stond net al aangepast, maar het is misschien handig als dit uit de autocorrectie wordt gehaald.
Dit lijkt me nu namelijk vaker fout te gaan dan dat het fouten zonder spatie achter een komma voorkomt.
Ik heb gemerkt dat er na een komma automatisch een spatie wordt ingevoegd. Heel leuk, behalve dat in het Engels getallen boven de 1000 nu ook door een komma worden gescheiden. Ik heb alles wat op 1, 000 stond net al aangepast, maar het is misschien handig als dit uit de autocorrectie wordt gehaald.
Dit lijkt me nu namelijk vaker fout te gaan dan dat het fouten zonder spatie achter een komma voorkomt.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 18:12 uur
0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 mei 2006, 18:45 uur
Ik zou wel willen kunnen zoeken op artiesten/albums met een quotje (apostrofje) in de naam: B52's, The dB's etc. Nu gooit de zoekfunctie wat dat betreft nog een beetje de kont tegen de kribbe.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 20:30 uur
de artiesten gaan als het goed is toch op de schop (zie andere topic) dus dan moet dat inderdaad ook maar even gefixed worden
0
geplaatst: 8 mei 2006, 20:30 uur
HammerHead schreef:
Heel leuk, behalve dat in het Engels getallen boven de 1000 nu ook door een komma worden gescheiden.
Heel leuk, behalve dat in het Engels getallen boven de 1000 nu ook door een komma worden gescheiden.
gaat op de lijst!
0
Electro_
geplaatst: 8 mei 2006, 21:41 uur
Misschien een idee:
Een dubbel CD op de site is nu niet herkenbaar. Is het misschien een goed plan om de playlist dan per CD te scheiden door middel van een horizontale lijn ofzo?
Een dubbel CD op de site is nu niet herkenbaar. Is het misschien een goed plan om de playlist dan per CD te scheiden door middel van een horizontale lijn ofzo?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:50 uur
Jordy schreef:
gaat op de lijst!
(quote)
gaat op de lijst!
Ik heb inmiddels een 50-tal track en albumtitels aangepast, dus het grootste deel zal wel weer goed zijn nu.
Het zoekt echter nogal moeilijk op deze specifieke getallen. "000" of ",000" geven bijvoorbeeld helemaal geen zoekresultaten.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 12:51 uur
Electro_ schreef:
Misschien een idee:
Misschien een idee:
gaat op de "misschien ooit"-lijst
0
geplaatst: 9 mei 2006, 13:11 uur
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een foto in één van mijn berichten te verwerken, bijvoorbeeld voor de 'knappe artiesten'-rubriek, maar dat lukt me maar niet.
Hebben jullie een idee hoe dat zou kunnen komen? Wat doe ik verkeerd?
Hebben jullie een idee hoe dat zou kunnen komen? Wat doe ik verkeerd?
0
geplaatst: 9 mei 2006, 13:14 uur
Gebruik je imageshack? En anders de broncode van het plaatje (afbeeldingslocatie) kopieren en plakken. Zeker met FIREFOX heel gemakkelijk. Neem sowieso maar Firefox ipv IE als je het nog niet had.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 18:32 uur
waarom mogen er geen singles op de site? "Music Sounds Better With You" van Stardust mag niet op de site omdat het een single is, maar het nummer is wel nooit op album verschenen, nu vind ik het jammer dat dergelijk supernummer geen kans krijgt, aleejong, wa zever 

0
geplaatst: 9 mei 2006, 19:11 uur
Ik wil even een compliment geven over deze site, dankzij deze site ben ik in contact gekomen met zulke fantastische muziek. De site is overzichtelijk, mooi, en echt superhandig. Geen overbodige fratsen, nee de muziek dat telt bij musicmeter. De toplijsten gebruik ik veel om wat muziek te streamen en later soms te kopen, toplijsten van de meest actieve gebruikers pluis ik altijd even na of er ook iets voor mij tussenzit. In een woord: de crew en maker(s) leveren fantastisch werk! Bedankt!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:22 uur
Snowman schreef:
Mijn 250ste bericht.
Mijn 250ste bericht.
Dat is meer iets voor hier: http://www.musicmeter.nl/forum/1/14/0

0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:55 uur
Ik zie niet de nieuwe functie 'gebruikers met gelijke smaak' 
Leuk

Leuk

0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:59 uur
Benieuwd of het een beetje klopt, ik maak gebruik van algoritmes die ik niet zelf geschreven heb.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 22:04 uur
waar kijkt die algoritme dan precies naar Jordy?
Ik zie namelijk nogal veel dingen die naar mijn mening toch niet helemaal kloppen. Nou kijk ik waarschijnliujk anders dan die algoritme, maar zou toch graag weten waar de algoritme naar kijkt.
Ik zie namelijk nogal veel dingen die naar mijn mening toch niet helemaal kloppen. Nou kijk ik waarschijnliujk anders dan die algoritme, maar zou toch graag weten waar de algoritme naar kijkt.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 22:08 uur
Heel leuk idee trouwens die algoritme
, alhoewel ik zelf ook wel een beetje verbaasd was over de mensen die eenzelfde muzieksmaak zouden hebben als ik.
, alhoewel ik zelf ook wel een beetje verbaasd was over de mensen die eenzelfde muzieksmaak zouden hebben als ik.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 22:09 uur
Ik heb me er niet erg in verdiept, maar je mag er van uit gaan dat je veel hoge stemmen gemeen hebt met de mensen in je lijstje.
Als iemand daarnaast OOK nog hele andere muziek leuk vindt, lijkt dat geen invloed te hebben, zo op het eerste gezicht.
We moeten maar even aankijken/beslissen of dit toegevoegde waarde heeft.
Als iemand daarnaast OOK nog hele andere muziek leuk vindt, lijkt dat geen invloed te hebben, zo op het eerste gezicht.
We moeten maar even aankijken/beslissen of dit toegevoegde waarde heeft.
0
Relax
geplaatst: 10 mei 2006, 22:11 uur
Ik hou van Rap.. en heb zowat alleen maar rap gestemd, en bij mensen die dezelfde smaak hebben zijn de mensen meestal met Rock of Elec.
Maar ik vind het een hele toffe toevoeging.
Maar ik vind het een hele toffe toevoeging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.