MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Electro_
Ik vind hem wel een beetje erg opvallen als ik het mag zeggen. Misschien dat het iets minder groot in beeld kan ofzo?

Toine Rorije
Het is een beetje raar dat je dat lijstje eerder ziet dan je top10, misschien dat dat omgedraaid kan worden. Verder wel een aardige functie

Daar ben ik inderdaad ook voor ja, ik moet nu 1,5 pagina omlaag scrollen om bij mijn top10 te komen

Zeker een leuke toevoeging, maar ik vind het lelijk staan in de profielen en ik zoek toch liever zelf de mensen op hier. Die uit het lijstje zeggen me vrij weinig eerlijk gezegd.
Voor mij persoonlijk dus geen toegevoegde waarde. Voor anderen een welkome aanvulling denk ik.

Bij de mensen die dezelfde smaak hebben als ik, daar kan ik de Top 10 niet van zien.
Ik kan alleen zien waar ze op gestemd hebben en wat ze gestemd hebben.

Electro_
.. Misschien ook leuk om een extra zoek-functie te doen waar je kunt kijken bij welke users je allemaal in de lijst staat.

aERodynamIC schreef:
Zeker een leuke toevoeging, maar ik vind het lelijk staan in de profielen en ik zoek toch liever zelf de mensen op hier. Die uit het lijstje zeggen me vrij weinig eerlijk gezegd.
Voor mij persoonlijk dus geen toegevoegde waarde. Voor anderen een welkome aanvulling denk ik.

Jij staat wel in mijn lijstje, met 87 % . Maar of ik daar nou zo trots op moet zijn...

Ik vind het een leuke toevoeging. Het kan ook een meerwaarde zijn; je kunt meteen naar andere albums kijken waar degene hoog op gestemd hebt, die je niet kent.

Ik zou inderdaad de top 10 boven dit lijstje vermelden.

Ik vind ook wel dat je top 10 en je rotatielijst boven de gebruikers met zelfde smaak moeten staan... Voor de rest: leuke toevoeging!

Toine Rorije
Het doet me trouwens ook aan zo'n TMF-onder-in-beeld-love-calculator-ding denken. Is daar soms het algoritme van overgenomen?

ja, een hele leuke toevoeging!
al merk ik wel dat andere mensen een veel hoger percentage hebben qua gelijkenis met andere gebruikers dan ik.
wat zou dat inhouden? Dat k gewoon een unieke smaak heb?

... of dat je geen smaak hebt

Hele leuke toevoeging, een vriend van mij staat bovenin het lijstje met 95%. Dat klopt wel we hebben bijna exact dezelfde smaak.

The Scientist schreef:
... of dat je geen smaak hebt

dat kan natuurlijk ook, maar ik hou het toch liever op uniek.

Bob Cremers
Leuk Jordy.

Leuke toevoeging, mijn beste vriend staat -natuurlijk niet geheel toevallig- bovenaan mijn lijst met 97%. Toch klopt er vooralsnog weinig van, want ook metal-liefhebber Hammarhead staat in mijn lijst met 95%, terwijl ik in mijn leven 0 metal-cd's hier bestemd heb. Sterker nog, ik heb er nooit een in zijn geheel geluisterd.

Ik krijg het idee dat het gaat op hoeveel cd's die beiden bestemd hebben een gelijk cijfer hebben. Ik kan me namelijk best voorstellen dat deze Hammerhead slechts één of twee cd's heeft bestemd die ik ook bestemd heb, en dat als onze stemmen daar gelijk zijn, dit ding meteen 95% neerzet ofzo.

neo
Ook hier leuk (al wist ik het hier wel van de meeste). Ook hier de opmerking of aub de top 10 erboven kan staan. Overigens vind ik het dan denk ik nog steeds niet echt mooi. Vind dit meer iets wat zelf tevoorschijn wil toveren via een link ofzo.

De usual suspects staan in mijn lijst (Plakband, Monsta Kody, Word_Play) maar ook wat vreemde namen (Tompie, Madecineman). Vind het niet zoveel toevoegen aan de site (en inderdaad zeker niet op zo'n opvallende manier, al zal dat nu wel even de bedoeling zijn geweest ).

neo
Zoals ik dus al zei; leuke optie, maar misschien niet zo voorbij het profiel.

Goh, Goodfella en tovenaar

Nog nooit van gehoord

kijk deze eens, een bewijs dat de functie nog lang niet zo goed werkt, Jordy, Sietse én Hammerhead in een lijst , het idee vind ik mooi, stukken beter dan 'similar albums' ofzo

neo
Wat ik niet begrijp is waarom deze jongedame ( http://www.musicmeter.nl/user/27 ) niet een lijst heeft bij haar profiel. Was ook niet echt een verrassing die en enkele andere

Yak
The Scientist schreef:
kijk deze eens, een bewijs dat de functie nog lang niet zo goed werkt, Jordy, Sietse én Hammerhead in een lijst , het idee vind ik mooi, stukken beter dan 'similar albums' ofzo

Woo hoo! Ik rank 2 in die lijst!

sq
Yak schreef:
(quote)

Woo hoo! Ik rank 2 in die lijst!

@Yak. Leuk dat je dat zo waardeert. Bij mij sta je helemaal bovenaan!

Deze is ook wel apart .

Hoe werkt de berekening?

The Scientist schreef:

wie van ons 3 heeft volgens jou dan geen grote overeenkomsten met kepslock?

BoordAppel schreef:
Deze is ook wel apart .

ik denk dat de lijst inderdaad maar weggelaten moet worden als een gebruiker minder dan x stemmen heeft geplaats

zal 'm overigens wel onder de top 10 en stemmenlijst zetten

SelmaDuim
Jordy schreef:
(quote)

wie van ons 3 heeft volgens jou dan geen grote overeenkomsten met kepslock?

Ik denk dat hij vooral bedoeld dat jullie drieën onderling erg verschillend zijn wat muzieksmaak betreft. Maar dat lijkt te betekenen dat Kepslok een brede muzieksmaak heeft?

SelmaDuim schreef:

Ik denk dat hij vooral bedoeld dat jullie drieën onderling erg verschillend zijn wat muzieksmaak betreft.

Tja dat is niet echt relevant voor dit lijstje natuurlijk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:49 uur

geplaatst: vandaag om 06:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.