De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 11 mei 2006, 12:58 uur
Jordy schreef:
Tja dat is niet echt relevant voor dit lijstje natuurlijk
(quote)
Tja dat is niet echt relevant voor dit lijstje natuurlijk
Klopt.

0
geplaatst: 11 mei 2006, 12:58 uur
Maar goed ik heb geen zin om dit te verdedigen verder, als de meeste mensen het maar onzin blijken te vinden gaat het wel weer weg, heb er echt 0,0 tijd in gestoken dus geen probleem
0
geplaatst: 11 mei 2006, 13:16 uur
Jordy schreef:
ik denk dat de lijst inderdaad maar weggelaten moet worden als een gebruiker minder dan x stemmen heeft geplaats
ik denk dat de lijst inderdaad maar weggelaten moet worden als een gebruiker minder dan x stemmen heeft geplaats
Och, dat had ik niet eens gezien. Ik dacht dat psychonaatje veel meer stemmen had
.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 13:27 uur
Jordy schreef:
Maar goed ik heb geen zin om dit te verdedigen verder, als de meeste mensen het maar onzin blijken te vinden gaat het wel weer weg, heb er echt 0,0 tijd in gestoken dus geen probleem
Ik vind het wel leuk eigenlijk.

Ben wel benieuwd bij wie ik allemaal in het lijstje sta...
Zelf match ik hoog met voor mij veelal onbekenden. Wel leuk om Sanvean en George Clinton er tussen te hebben staan.

0
geplaatst: 11 mei 2006, 14:13 uur
Jordy schreef:
Als ik het zo lees vinden de meeste mensen het een prima idee. Ik zelf ook. Erg grappig, vooral ook omdat ik de mensen in mijn lijstje niet had verwacht. Maar ja, het stuurt je weer een beetje de goeie kant op als je op zoek bent naar nieuwe muziek.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 14:21 uur
Ik vind het ook wel grappig om te zien welke mensen dezelfde smaak hebben. Alleen heb ik avdj in mijn lijstje staan, de overeenkomsten zie ik zelf niet echt. Gaat het om stemgemiddelden?
0
geplaatst: 11 mei 2006, 14:43 uur
Dus bijvoorbeeld Musicfriek heeft pimd helemaal bovenaan staan, dat betekent dat pimd en musicfriek minstens 1 album een heel hoog cijfer hebben gegeven.
Dan kun je meteen een afspraak met pimd maken om dat album te gaan luisteren.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 15:12 uur
Exfrozen schreef:
Haha, als we beiden een album een 5 hebben gegeven, dan lijkt me dat niet noodzakelijk. Ik zat zelf naar de Top 10 van de andere user te kijken en dan zijn de overeenkomsten soms ver te zoeken.

0
geplaatst: 11 mei 2006, 15:18 uur
Leuk idee en leuke toevoeging. Ben wel benieuwd hoe de berekeing werkt. Zou er ook voorstander van zijn om op een of andere manier niet actieve users eruit te sleutelen
0
geplaatst: 11 mei 2006, 17:47 uur
Kijkt er iemand 'Desperate Housewives' / dinsdagavond / net 5 ?
Ik vroeg me af welk nummer er aan het eind van dit programma gedraaid word. Heeft iemand enig idee?
Ik vroeg me af welk nummer er aan het eind van dit programma gedraaid word. Heeft iemand enig idee?
0
titan (crew)
geplaatst: 11 mei 2006, 18:42 uur
Ik vind het een toevoeging die mij niets wijzer maakt. Er zitten te veel gebruikers in mijn top 10 met minder dan 200 stemmen en dan zegt dat gewoon niets. Er staat slechts 1 iemand in met een behoorlijk aantal stemmen, en dat is meteen ook iemand die ik had verwacht (rzasa).
Alle 10 scoren ze trouwens boven de 90% en dat vind ik belachelijk hoog.
Alle 10 scoren ze trouwens boven de 90% en dat vind ik belachelijk hoog.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 18:51 uur
Ik zie ook echt weinig overeenkomsten. En het leuke van deze site vond ik juist het zelf uitzoeken van je MuMe-maatjes.
Deze lijst vind ik ook niet in een profiel van een user horen staan eerlijk gezegd.
Een onopvallend linkje, waar neo het over had, zou ik dan beter vinden.
Deze lijst vind ik ook niet in een profiel van een user horen staan eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 18:55 uur
Maar hoe werkt de berekening dan??
Ik geloof nooit dat iemand 95% hetzelfde stemt als ik doe.
Ik geloof nooit dat iemand 95% hetzelfde stemt als ik doe.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 18:59 uur
narva 77 staat bij mij op 95%
maar wat hij/zij allemaal hoog stemt, ken ik niet eens
maar wat hij/zij allemaal hoog stemt, ken ik niet eens
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:00 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zie ook echt weinig overeenkomsten. En het leuke van deze site vond ik juist het zelf uitzoeken van je MuMe-maatjes.
Hier ben ik het mee eens.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:01 uur
Hoe berekenen ze dat dan?:S
Ik vind het wel grappig, maar het is een beetje té om in de profiel pagina te zetten vind ik..
Ik vind het wel grappig, maar het is een beetje té om in de profiel pagina te zetten vind ik..
0
Bob Cremers
geplaatst: 11 mei 2006, 20:33 uur
Misschien is dit iets,, dat je kunt zien hoeveel keer naar dit album is bekeken.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:50 uur
Ja, ik ben nogal apart. Nee, het komt omdat ik pas al mijn stemmen eraf heb gegooid. Ik ga helemaal overnieuw beginnen met raten, want ik ben niet streng genoeg geweest. Maar ik moet ooit nog eens de moed verzamelen om ermee te beginnen.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:05 uur
HammerHead schreef:
Volgens mij gaat het om identieke stemmen bij albums.
Volgens mij gaat het om identieke stemmen bij albums.
.. en dan ligt het er maar aan wat er gebeurt als de ander jouw album niet heeft in zijn lijst. Gezien de hoge percentages moet het haast wel zijn dat elk album dat dat ander niet heeft gestemd geld als ´geen verschil´. Dat verklaart waarom de percentags zo hoog zijn, en hoe het kan dat je mensen met een totaal andere genrevoorkeur hoog in je lijst kan krijgen.
kom ik al een beetje in de buurt

0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:12 uur
sq schreef:
Dat verklaart waarom de percentags zo hoog zijn, en hoe het kan dat je mensen met een totaal andere genrevoorkeur hoog in je lijst kan krijgen.
Dat verklaart waarom de percentags zo hoog zijn, en hoe het kan dat je mensen met een totaal andere genrevoorkeur hoog in je lijst kan krijgen.
Het lijkt er inderdaad op dat de score alleen gaat over in hoeverre de stemmen die je WEL gemeen hebt met elkaar overeen komen.
Stel dat ik alleen van hiphop hou. Iemand anders ligt qua hiphop helemaal met mij op 1 lijn, maar houdt daarnaast ook nog van Palingrock. Dan hebben we toch een hoge match. Over de muziek DIE ik ken zijn we het helemaal eens, dan is het een goede gelegenheid om ook eens wat BZN te proberen.
Misschien was mijn toevoeging "percentage" ook wat misleidend, heb ik aangepast.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:21 uur
Jordy schreef:
lijkt er inderdaad op
AAAAARGH! als Jordy t zelf ook niet weet hebben we de perfecte Black Box case. Het lijkt wel werk lijkt er inderdaad op

0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:25 uur
Zoals ik al een paar keer heb gezegd heb ik het inderdaad niet zelf gemaakt, en ik vind het niet belangrijk en interessant genoeg om me er met deze warmte verder in te verdiepen. Of het is een aardige toevoeging aan de site, of niet en dan halen we het lekker weer weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.