De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:34 uur
@ Jordy: Ik vind deze niuwe statistiek vooralsnog veel te interessant om zomaar weer te dumpen. En het ís ook waar dat ik al een paar keer met tips van Yak (staat bij mij nr 1) nieuwe favorieten heb ontdekt.
Wellicht ook, en dat is misschien minder fraai: Yak heeft een sterk aan mij gelijkend stemprofiel (weinig 5 en weinig onder de 3) dat maakt ook de kans op gelijke scores hoger natuurlijk.
Wellicht ook, en dat is misschien minder fraai: Yak heeft een sterk aan mij gelijkend stemprofiel (weinig 5 en weinig onder de 3) dat maakt ook de kans op gelijke scores hoger natuurlijk.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:35 uur
Bob Cremers schreef:
Wie dan ?
sorry, kan dit even niet volgen, heb ik wat verstoord?Wie dan ?
0
Bob Cremers
geplaatst: 11 mei 2006, 21:37 uur
Nee hoor ! maar ik vraag me af wie het heeft gemaakt en verzongen heeft.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 22:37 uur
Leuke toevoeging! Het kan vast en zeker verder verfijnd worden, maar het is alvast een extra manier om nieuwe muziek te ontdekken die mogelijk interessant voor je is.
Ik heb ook de indruk dat dat vooral de toegevoegde waarde van dit tooltje is.
Dat mag je natuurlijk zelf bepalen
, maar ik begrijp dat niet zo goed. Het maakt de verwantschap met de 'bekenden' er toch niet minder op? Ik zie dit extra'tje als een aanvullende manier om muziekmaatjes te kunnen achterhalen. Die vervolgens weer 'bekenden' kunnen worden. 
Jordy schreef:
Stel dat ik alleen van hiphop hou. Iemand anders ligt qua hiphop helemaal met mij op 1 lijn, maar houdt daarnaast ook nog van Palingrock. Dan hebben we toch een hoge match. Over de muziek DIE ik ken zijn we het helemaal eens, dan is het een goede gelegenheid om ook eens wat BZN te proberen.
Stel dat ik alleen van hiphop hou. Iemand anders ligt qua hiphop helemaal met mij op 1 lijn, maar houdt daarnaast ook nog van Palingrock. Dan hebben we toch een hoge match. Over de muziek DIE ik ken zijn we het helemaal eens, dan is het een goede gelegenheid om ook eens wat BZN te proberen.
Ik heb ook de indruk dat dat vooral de toegevoegde waarde van dit tooltje is.
aERodynamIC schreef:
(..) ik zoek toch liever zelf de mensen op hier. Die uit het lijstje zeggen me vrij weinig eerlijk gezegd.
Voor mij persoonlijk dus geen toegevoegde waarde.
(..) ik zoek toch liever zelf de mensen op hier. Die uit het lijstje zeggen me vrij weinig eerlijk gezegd.
Voor mij persoonlijk dus geen toegevoegde waarde.
Dat mag je natuurlijk zelf bepalen
, maar ik begrijp dat niet zo goed. Het maakt de verwantschap met de 'bekenden' er toch niet minder op? Ik zie dit extra'tje als een aanvullende manier om muziekmaatjes te kunnen achterhalen. Die vervolgens weer 'bekenden' kunnen worden. 
0
geplaatst: 11 mei 2006, 22:37 uur
Ik vind de functie ook erg leuk en het zou zonde zijn om deze functie meteen weer te verwijderen.
Ik vond 10 users eigenlijk wel een mooi aantal....
Ik vond 10 users eigenlijk wel een mooi aantal....
0
geplaatst: 11 mei 2006, 22:41 uur
0
geplaatst: 12 mei 2006, 01:04 uur
Ik heb de volgende erin staan:
RWL (score: 94)
igor_tai (score: 92)
Pauwl (score: 91)
davidov (score: 90)
Pieter Montana (score: 90)
RWL (score: 94)
igor_tai (score: 92)
Pauwl (score: 91)
davidov (score: 90)
Pieter Montana (score: 90)
0
geplaatst: 12 mei 2006, 02:12 uur
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer uit de film final destination 3 en die heet rollercoaster, kan iemand me vertellen van wie dit nr is?
BVD
Mark Raven
Amsterdam
BVD
Mark Raven
Amsterdam
0
geplaatst: 12 mei 2006, 09:53 uur
Ik vind het ook een hele leuke toevoeging. Als ik kijk naar m'n lijstje dan zie ik users waar ik al heel veel naar keek, en users die ik in de toekomst zeker ga volgen. Ook leuk om te zien wie zij dan weer in hun lijst hebben staan.
Zeker met de onopvallende plaats die het nu inneemt in je profiel, zou ik het laten staan. Zou de lijst om de zoveel tijd ook vernieuwd worden?
Zeker met de onopvallende plaats die het nu inneemt in je profiel, zou ik het laten staan. Zou de lijst om de zoveel tijd ook vernieuwd worden?
0
Ace
geplaatst: 12 mei 2006, 13:37 uur
Bob Cremers schreef:
John Lennon?
0
geplaatst: 12 mei 2006, 14:49 uur
0
geplaatst: 12 mei 2006, 15:20 uur
In Genres > Overigen > Vraagje over clip:
Een vriendin van mij had laatst een clip gezien maar ze weet niet meer hoe het liedje heet en van wie het is, ze heeft me een beschrijving gegeven en ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, zouden jullie me kunnen helpen?
de beschrijving:
een gozer(op de computer gemaakt) met een vage hoge muts op met horens en een zonneril. Hij staat bovenaan een piramide of 'rondje' ofzowiets...
Er lopen de hele tijd poppetjes rondom en apen en tanks...
iemand? alvast bedankt
Een vriendin van mij had laatst een clip gezien maar ze weet niet meer hoe het liedje heet en van wie het is, ze heeft me een beschrijving gegeven en ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, zouden jullie me kunnen helpen?
de beschrijving:
een gozer(op de computer gemaakt) met een vage hoge muts op met horens en een zonneril. Hij staat bovenaan een piramide of 'rondje' ofzowiets...
iemand? alvast bedankt
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:42 uur
Ligt het aan mij of is de site de laatste tijd weer trager geworden?
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:43 uur
HiLL schreef:
Hoe oud is jouw computer?
Bij mij doet de site het perfect.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:47 uur
HiLL schreef:
2 jaar ca.
2 jaar ca.
Tip:
Start --> Alle Programma's --> Bureau Accesoires -->
Systeemwerkset --> Schijfopruiming
en daarna --> Schijfdefragmentatie
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:51 uur
Metalhead88 schreef:
de beschrijving:
iemand? alvast bedankt
de beschrijving:
iemand? alvast bedankt
Jamiroquai - Don't give hate a chance ?
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:52 uur
Klumpie schreef:
Tip:
(quote)
Tip:
Een maand geleden XP opnieuw geinstalleerd/gepartioneerd. Ligt het niet aan. Misschien is XS4all traag op het moment.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 16:55 uur
HiLL schreef:
Is een maand geleden opnieuw gepartioneerd. Ligt het niet aan. Misschien is XS4all traag op het moment.
(quote)
Is een maand geleden opnieuw gepartioneerd. Ligt het niet aan. Misschien is XS4all traag op het moment.
Dat is het probleem.

Maar eigenlijk moet je elke week 1 keer een schijfopruiming/schijfdefragmentatie houden. Dan hou je je computer in optima forma, tenminste als ik mijn voormalige systeembeheerder moet geloven.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 19:28 uur
Hoe komt het, dat terwijl ik meer stemmen heb dan de nummer 250 in de lijst van meeste stemmen van gebruikers, ik er niet in sta 

0
geplaatst: 12 mei 2006, 19:29 uur
Jans schreef:
Hoe komt het, dat terwijl ik meer stemmen heb dan de nummer 250 in de lijst van meeste stemmen van gebruikers, ik er niet in sta

Omdat je vandaag zoveel gestemt hebt en dat je er dan pas morgen inkomt.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 18:28 uur
Aan het einde van het nummer The Badge van Pantera hoor je een stukje uit een film. Ik kom er maar niet op welke film dat is, iemand enig idee?
0
geplaatst: 13 mei 2006, 18:32 uur
Is het misschien een idee een mogelijkheid te maken om ook op profielen, albumlijsten of top-10's te kunnen reageren? Of is daar al een andere topic voor? 

0
geplaatst: 13 mei 2006, 18:33 uur
Jans schreef:
Is het misschien een idee een mogelijkheid te maken om ook op profielen, albumlijsten of top-10's te kunnen reageren? Of is daar al een andere topic voor?

Een privebericht sturen?
0
geplaatst: 14 mei 2006, 14:44 uur
ik hoorde laatst zon nr
het had het deuntje van pennywise - bro hymn
het zelfde deuntje zit ook in dj paul estak - ajax en dj kicken - let me hear you
de text was nederlands
als iemand het weet wil je dan ff emailen alvast bedankt
het had het deuntje van pennywise - bro hymn
het zelfde deuntje zit ook in dj paul estak - ajax en dj kicken - let me hear you
de text was nederlands
als iemand het weet wil je dan ff emailen alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.